Na Wild se stále pracuje, dokazuje Ancel
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Na Wild se stále pracuje, dokazuje Ancel

Na Wild se stále pracuje, dokazuje Ancel

Pavel Makal

Pavel Makal

28. 1. 2017 14:56 1
Reklama

O slavném francouzském herním designérovi a otci populární Raymana Michelu Ancelovi jsme v poslední době slýchali zejména v souvislosti s druhým dílem kultovního Beyond Good and Evil, okolo nějž se před časem vyrojily nové zprávy a jehož vývoj byl následně opětovně potvrzen. Není to ale jediná hra, na níž Ancel pracuje, a stejně jaké Beyond Good and Evil je i jeho druhý projekt Wild opředen mnoha záhadami.

Wild byl oznámen na kolínském Gamescomu 2014 a jedná se o titul od Ancelem založeného týmu Wild Sheep, sídlícím ve francouzském Montpellieru, který vzniká exkluzivně pro PlayStation 4. Hra má nabídnout obří, procedurálně generovaný otevřený svět o velikosti Evropy, který nabídne nejen dnes už obvyklé dynamické počasí, ale i střídání ročních období se vším, co k tomu patří. Hra se navíc má odehrávat v období neolitu, tedy zhruba 6000 let před naším letopočtem.

Hlavním tahákem hry je ale možnost ovládat prakticky libovolné zvíře a využívat jeho charakteristické vlastnosti. Hráč převezme roli šamana, který se vydává na průzkum nezmapovaného území. Wild klade velký důraz na pochopení přírody a okolního světa, s nímž se musíte naučit žít, protože z počátku bude velice nebezpečný. Ancel říká, že tohle nebude hra, která vám bude přesně linkovat příští postup. Hráč si sám vybere to, co je pro něj důležité, a jak toho dosáhne, to už bude jen na něm.

Vývojáři slibují takové detaily, jako je funkční potravní řetězec nebo fakt, že střídání dne a noci bude zásadně ovlivňovat hratelnost a zvířata se v různou denní dobu budou chovat různě. Reálný základ Wildu mají ale dále rozšířit i mýtické prvky, jako jsou různá božstva, spjatá s přírodou a jejími živly. Ancel tvrdí, že ve hře nebude dobro a zlo či černá a bílá. Oceán a jeho bůh může být stejně tak klidný a milosrdný, jako divoký a vražedný.

Jak jste asi z popisu hry poznali, projekt je to velice ambiciózní a Ancel i jeho tým o hře hovoří s velkou láskou, zápalem a nemalým sebevědomím. Bohužel se o hře moc nemluví a ačkoli její jméno čas od času vyplave na povrch, objevily se už i spekulace o tom, že Wild byl zrušen. Ať už je ale projekt momentálně v jakémkoli stavu, Michel Ancel nás přesvědčuje o tom, že se na hře stále pracuje. A poskytl i důkaz.

Jak je jeho dobrým zvykem, použil k tomuto účelu platformu Instagram. Právě tam se včera objevila nová fotografie, obsahující záběr na monitor s právě spuštěným Wildem. Popisek fotky říká: „Ztratit se ve vlastní hře je neuvěřitelnou satisfakcí. Tolik krajin a situací čeká na objevení. Budu se snažit pravidelně sdílet screenshoty z Wildu a slibuji, že nevyzradím nic ze zápletky!“ Nezbývá než doufat, že si studio Wild Sheep s vývojem pospíší a že třeba o hře znovu uslyšíme na letošní E3.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama