Hardwarové nároky BF1 a úpravy po betě
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Hardwarové nároky BF1 a úpravy po betě

Hardwarové nároky BF1 a úpravy po betě

Jiří Bigas

Jiří Bigas

20. 9. 2016 07:52 5
Reklama

Vývojáři ze studia DICE na oficiálním webu zveřejnili finální hardwarové nároky akce Battlefield 1. Kromě toho se podělili také o několik informací na konto změn, které se do plné verze promítnou na základě zpětné vazby od účastníků nedávné betaverze.

Pokud jde o hardwarové nároky, prozkoumat je můžete níže v tabulce. Pokud už jste ale využili příležitost osahat si novinku ve zmíněném otevřeném testu, zřejmě vás při pohledu do systémové specifikace nic nepřekvapí.

Minimální požadavky

OS: Windows 7 (64 bitů), Windows 8.1 a Windows 10
Procesor (AMD): AMD FX-6350
Procesor (Intel): Core i5 6600K
Paměť: 8 GB RAM
Grafická karta (AMD): AMD Radeon HD 7850 2 GB
Grafická karta (NVIDIA): nVidia GeForce GTX 660 2 GB
DirectX: min. grafická karta s podporou verze 11.0
Požadavky na připojení k internetu: min. rychlost 512 kb/s
Místo na pevném disku: 50 GB

Doporučené požadavky

OS: 64bitová verze Windows 10 nebo novější
Procesor (AMD): AMD FX 8350 Wraith
Procesor (Intel): min. Intel Core i7 4790
Paměť: 16 GB RAM
Grafická karta (AMD): AMD Radeon RX 480 4 GB
Grafická karta (NVIDIA): NVIDIA GeForce GTX 1060 3 GB
DirectX: min. grafická karta s podporou verze 11.1
Požadavky na připojení k internetu: min. rychlost 512 kb/s
Místo na disku: 50 GB

Zajímat by vás mohlo i to, co si autoři odnesli z postřehů od hráčů. Slibují totiž, že na základě ohlasů provádějí v Battlefieldu 1 důležité změny. Vedoucí designér herního světa Daniel Berlin v nejnovějším příspěvku na oficiálním webu znovu poděkoval hráčům bety za jejich rekordní účast a zdůraznil, že si vývojáři váží každé připomínky, každé nahlášené chyby i problému, o kterém dali fanoušci studiu vědět. “Můžete mi věřit, když říkám, že všem ohlasům pečlivě nasloucháme,” slibuje Daniel Berlin.

Avizované změny se mají týkat například režimu Conquest. “Při vývoji každé další hry značky Battlefield je pro nás důležité zkoušet nové věci, protože bychom neradi přešlapovali na místě a chceme sérii s každým novým dílem vdechnout nový život. Neméně důležité je ale i brát v úvahu ohlasy naší komunity. Proto jsme se rozhodli ještě do vydání zapracovat do hry změny systému ticketů právě pro Conquest. Až si příště Conquest zahrajete, bude se do finálního skóre zápasu počítat zabírání kontrolních bodů i počet zabití. Komunita promluvila, my jsme ji vyslyšeli!” tvrdí Daniel Berlin.

Bez povšimnutí neprošla ani kritika a stížnosti na adresu módu Rush. “Jsme nadšení, že se Rush do Battlefieldu 1 vrací, a chceme z něj udělat ten nejlepší Rush, co kdy v sérii byl. I v této chvíli do něj zapracováváme další úpravy, jejichž základem je opět vaše zpětná vazba,” slibuje Daniel Berlin.

Další úpravy pak mají přispět k lepšímu vyvážení zbraní a vozidel. “Nejvíce se to asi týká lehkého tanku, který byl v hrách veřejné bety až příliš efektivní, a také souhlasíme s názorem, že koně vydrží možná až moc zásahů. Z betatestu také vyplynulo, že potřebujete víc nástrojů k eliminaci vozidel v dřívějších fázích hry, což máme definitivně také na programu (včetně doplňkového vybavení pro třídu Podpory k neutralizaci větších vozidel),” dodal Daniel Berlin.

Své povídání přitom uzavřel konstatováním, že už se nemůže dočkat 21. října, kdy Battlefield 1 vychází, aby si hráči konečně mohli vše prohlédnout.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama