Sledujte srovnání XO, PC a PS4 verzí Lary
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sledujte srovnání XO, PC a PS4 verzí Lary

Sledujte srovnání XO, PC a PS4 verzí Lary

David Plecháček

David Plecháček

20. 7. 2016 13:25 14
Reklama

Zatímco někdo nepovažuje srovnání jedné hry na různých platformách za zajímavé, u hry, která vyjde na každé platformě v jinou dobu, se srovnání vyloženě nabízí.

Rise of the Tomb Raider, titul, který díky časové exkluzivitě vyšel nejprve na Xboxu 360 a Xboxu One 10. listopadu 2015, později 28. ledna 2016 na PC, a teď, takřka po roce, 11. října na PlayStationu 4. Na PC se jedná dosud o jednu z nejlépe vypadajících her, přičemž na Xboxu One se hra potýká s propady pod 30 FPS a s omezeným rozlišením v cut-scénách 1440x1080.

Podle Square Enixu pojede hra bez kompromisů v 1080p ve třiceti snímcích za vteřinu. Ačkoliv podle srovnání v konzolových verzích nevidíme žádný velký rozdíl, největším lákadlem je ona výroční edice spolu s částečnou podporou pro VR. Otazníkem zůstává poznámka vývojářů, že „cokoliv nad to (rozlišení a framerate) je bonus“ - že by náznak určitých benefitů pro PS Neo?

Zároveň se můžeme podívat na dvacetiminutovou ukázku z kooperačního survival modu Endurance. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama