Vesmír v No Man’s Sky je obří a přitom malý
V pátek jsme se dozvěděli, že vesmírný simulátor kombinovaný s objevováním a průzkumem planet je oficiálně dokončený a hra může zamířit do lisovny. Její hlavní designér Sean Murray se teď na Twitteru podělil o další informace.
Jak hráči simulátorů, jakým je třeba Elite, dobře vědí, vesmír je velký. Zatraceně velký. Ale zase ne tak moc velký, aby se “nevešel” do 6 GB. Přesně takovou velikost bude mít No Man’s Sky od studia Hello Games, jehož rozloha má být jednou z hlavních předností hry. A Sean Murray navíc prozradil, že velkou část z tohoto obsahu zabírají audio soubory. Ve srovnání s AAA produkcí, která si nezřídkakdy dnes na konzolích ukousne 40 až 50 GB, jde o relativně skromného jedlíka. Teď nezbývá než doufat, že za tím vším stojí nějaké geniální technické řešení i designérský záměr a tahle bublina 10. srpna, kdy hra vychází, nesplaskne.
Procedurálně generovaný vesmír má ale minimálně pro nás pořád velké kouzlo a držíme No Man’s Sky palce. A vlastně i sami sobě. Hra prošla procesem certifikace v Evropě, USA a Asii na první pokus, pochlubil se také Sean Murray. A prozradil, že tým už usilovně pracuje na prvním updatu. Není těžké domyslet si, že by mohl vyjít společně se hrou.