Záplava detailů o hře The Surge
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Záplava detailů o hře The Surge

Záplava detailů o hře The Surge

David Plecháček

David Plecháček

17. 12. 2015 14:28
Reklama

O nové hře studia Deck13 (Lords of the Fallen, Venetica) jsme poprvé slyšeli na letošním Gamescomu v Kolíně nad Rýnem. Od té doby nebyli vývojáři příliš sdílní, a tak jsme mohli na ambiciózní novinku lehce zapomenout. Abych si naší paměťovou stopu oživili, PlayStation Blog pro nás zprostředkoval rozhovor, které na světlo světa přináší nové zajímavosti o The Surge.

Slova se ujal výkony ředitel Deck13 (podobnost názvu s mapou z Unrealu je čisté náhodná, pozn.) Jan Klose. „Přinášíme vám 5 věcí, které musíte vědět o naší hře,“ začal.

„Náš svět vychází z toho nejhoršího možného scénáře dnešních problémů.“ Hra nás zavede do dystopické budoucnosti, ve které se korporace snaží spolupracovat na udržení toho, co zbylo z našeho klimatického systému. „Na rovinu říkám, že skutečný svět byl naší největší inspirací,“ říká o zdrojích svých nápadů Klose. „Podívejte se současné trendy v technologii, robotice, umělé inteligenci, obnovitelných zdrojích… Kde to skončí? A když to skončí špatně… tak vítejte v The Surge,“ dodává.

„Zasazení světa do dystopické industriální budoucnosti nám umožňuje skvělé prostředí pro souboje,“ uvozuje druhou část informací Klose. Jak se zdá, hra bude využívat reálné základy pro to, co vývojáři očekávají od blízké budoucnosti. Vypadá to, že se na trhu objeví vedle Deus Ex a Cyberpunku další hra, která si bude pohrávat s myšlenkou propojit technologii se samotnými lidmi. Že by náznak různých augmentací?

„Vaší cestu, kterou se vydáte, si určíte sami pomocí upgradů.“ Tak začíná třetí okruh, který nám chce Jan Klose skrze PlayStation Blog představit. Hráči budou ve hře nosit speciální Exo oblek, který budeme vylepšovat především. Ten nám již tradičně zajistí lepší obratnost, větší sílu, a tak nějak všechno, co od podobné věcičky očekáváme. „Zároveň můžete modifikovat i vás samotné, a to vylepšováním technologie, která je nedílně spojená s lidským tělem. Kde že jsme to jen slyšeli…

„Hra bude těžká, ale naučíte se jí snadno a posléze budete náležitě odměněni. Máme tu velký prvek rizika / odměny. Musíte si své nepřátele prvně přečíst, najít jejich slabí místa a pak ve správnou chvíli zaútočit a svého soka skolit. A ano, mnohokrát u toho zemřete,“ říká Klose. Podobnou součást hry můžeme nalézt u předchozí hry týmu Deck13, kterou byla hra Lords of the Fallen. Ta sice možná zapadla mezi známější a úspěšnější tituly jako Dark Souls 2 nebo Bloodborne, její kvality jí však nemůžeme upřít, a pokud nás bude obtížnost motivovat stejně jako u předešle zmíněných titulů, tak se můžeme těšit na další hardcore hru, tentokrát z budoucnosti. A zatímco všechno ostatní už jsme někde viděli, tohle vypadá jako zajímavé lákadlo. „Souls“ hra z budoucnosti s futuristickými vychytávkami a augmentacemi? To zní skvěle.

Poslední téma se týká zkušeností se systémem PS4. Klose nám říká, že hra bude běžet na jejich vlastním enginu, ale vzhledem k tomu, že hardware zůstává pořád ten samý, hra může být pouze lepší a větší, než byla posledně. „Použijeme to, co jsme se naučili a dodáme tomu jiný podklad,“ dodává Klose závěrem.

Tak jaký jste si udělali na hru dojem vy? Také vás zaujala představa toho nejlepšího z her jako Deus Ex, Crysis, Call of Duty, ve kterých se vždy objevil nějaký prvek obleku, který dělá člověka silnějšího, obratnějšího, odolnějšího, v kombinaci s náročností her jako Dark Souls nebo Bloodborne? 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama