Prototyp Driveclubu VR funguje v 60 FPS
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Prototyp Driveclubu VR funguje v 60 FPS

Prototyp Driveclubu VR funguje v 60 FPS

Jiří Bigas

Jiří Bigas

29. 10. 2015 15:50 7
Reklama

Nejenže Driveclub dostal další pořádný obsahový nášup v podobě rozšíření s podtitulem Bikes, ale vývojáři už dokonce experimentují s podporou VR.

V tuto chvíli prototyp Driveclubu pro PlayStation VR funguje v 60 FPS a jeho demoverzi vývojáři z týmu Evolution Studios prezentují za zavřenými dveřmi na veletrhu Paris Games Week. GameSpot byl mezi vybranými médii, jejichž redaktoři měli možnost spatřit hru v akci, a upozorňuje na skutečnost, že se autorům podařilo zdvojnásobit počet snímků za vteřinu ve VR verzi, protože ta normální běží jen ve třiceti.

Podle britského Eurogameru toho vývojáři dosáhli mimo jiné tím, že snížili počet vozů na trati z dvanácti na osm. Není to ale jediné omezení, které umožnilo takto výrazně vylepšit plynulost hry. Tým také zredukoval některé pokročilé efekty počasí i detaily trati a současně se zbavil zpětných zrcátek, aby dosáhl na požadovanou frekvenci.

Vedoucí projektu Paul Rustchynsky doufá, že se vývojářům podaří některé z těchto prvků do hry zase vrátit, až se projekt dostane ze stádia prototypu. Zatím ale trvá na tom, že jde jen o experiment. Jednoho dne by se však Driveclub VR mohl stát něčím víc. Autoři se netají nadějí, že by chtěli ze své práce vytěžit víc, než je atraktivní technologické demo. O tom, co se s nápadem stane, rozhodne právě i přijetí prototypu na veletrhu.

S VR experimentovali v Evolution Studios už dříve a není těžké si představit, jak moc by si Sony přála, aby mohla nabídnout při startu headsetu zákazníkům podobný závodní titul.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama