Vývoj RPG Deep Down stojí na rozcestí
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývoj RPG Deep Down stojí na rozcestí

Vývoj RPG Deep Down stojí na rozcestí

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

20. 3. 2015 15:34 1
Reklama

Poslední informaci ohledně vývoje očekávaného RPG Deep Down jsme tu měli téměř přesně před měsícem. Capcom nicméně lehce přihodil pod informační kotel a vyprodukoval interní interview, které nám v podstatě poslouží jako taková hezčí tisková zpráva. Co se v něm říká?

V podstatě by se celé dalo shrnout do toho, že v Capcomu čekají co na hru řeknou hráči. Jakmile totiž vyjde, žádné pevné datum v ruce v tuto chvíli nemáme, začne pro Capcom teprve ta pravá dřina. Chtějí totiž maximálně naslouchat ohlasům hráčů na to, co v ní bude dominantní a co bude naopak upozaděno. "Když děláme online titul, díváme se na něj jako na neustále se vyvíjející se produkt. V prvních třech letech budeme maximálně pružně reagovat na hráčské reakce. Dejme tomu, že bychom v Deep Down měli připraveno pět základních mechanismů, dva z nich by se setkaly s pozitivním přijetím a tři nikoliv. Pro nás to bude znamenat daleko větší rozpracování těch zmíněných dvou a kompletní přepracování třech, které hráčům nevoněly", řekl v onom interview Teruki Miyashita, výkonný producent hry. 

V Capcomu pochopitelně mají hrubé obrysy toho, kam chtějí s Deep Down směřovat. Přesto jsou ochotni své plány kompletně rozcupovat a začít naslouchat tomu, co po nich chtějí jejich budoucí hráči. Co to znamená si můžete domyslet sami. Lze se na to totiž dívat dvěma pohledy. Buď se chce Capcom už v těchto raných fázích vlísat ke svým potenciálním zákazníkům, anebo ve skutečnosti moc neví co se hrou dělat a kam jí směřovat. Proto do ní vloží několik vágních mechanismů a následně je dopilují na základě hráčského feedbacku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama