Torment odhaluje nový stretch goal
Torment sice slavil monstrózní úspěch na Kickstarteru, nic to však nebrání tomu, aby studio inXile Entertainment mířilo ještě výše a navýšilo dosavadní vybranou částku – 4,7 milionů dolarů o další prostředky. Autoři vypsali nový stretch goal a rádi by během krátké doby vybrali dalších padesát tisíc dolarů. Mají k tomu však své důvody.
inXile chtějí částku vybrat během 48 hodin s tím, že nyní zbývá pouze již něco málo přes dvacet hodin. Cílem kampaně je zainteresování videoherního designéra jménem George Ziets, který například spolupracoval na rozšíření Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer. Ten by měl do Torment: Tides of Numenera do organické oblasti hry jménem Bloom (možno vidět na obrázku nahoře) dodat Gullet, v překladu jednoduše jícen. Pro představu, Bloom je obrovským živým organismem trávícím a rozkládajícím své oběti a Gullet by měl obsahovat mysli a vzpomínky těch, které tato herní oblast doslova a do písmene spolkla a kteří tak v této oblasti došli svého konce.
Pokud tedy v živé části hry, do které se nešťastníci mohou dostat pouze jako pamlsek monstrózního trávícího traktu, budete chtít poznat oběti minulé, tak zabrouzdejte na oficiální stránky hry a tahejte prkenici – stále ještě zbývá vybrat více jak 40 tisíc dolarů.
Tak co vy na to, podpoříte autory v dalším snažení, nebo budete jen přihlížet? Připomínáme, že Torment: Tides of Numenera vyjde nejdříve až v průběhu příštího roku.