Krabice v centru dění v Metal Gear Solid V
Ohledně The Phantom Pain jsme na konferenci Sony čekali mnoho, ale Hideo Kodžima nás všechny vyšplouchl věnováním svých několika minut v záři reflektorů jedné kartónové krabici.
Snakova obliba papírových krabic je v sérii častým vtipem a oblíbená schovka se vrací i v pátém dílu. Tak jako vždy se může Snake do krabice schovat a potají se pohybovat po okolí. Krabice doznala několik změn, například z ní jde vykouknout a nepřítele v nestřežené chvíli zastřeli, nebo z ní nepozorovaně vypustit balón, který omráčené stráže (a ovce) odnese na Snakovu základnu.
Tím to však nekončí! Z krabice lze rychle vyskočit a použít jí jako návnadu pro hlídače, který ji letmo viděl se pohybovat v dálce. Nicméně lze krabici obráti o 90 stupňů a s namalovaným vojákem na víku doufat, že si vás hlídkující stráže spletou se skutečným vojákem. Na krabici lze nalepit i jiný obrázek, třeba polonahou dívku, která naopak vykulené protivníky přiláká blíž se podívat, kde slečně na obrázku končí linka bikin.
Ale také proč ne? V MGS V bude dostatek vyhrocených situací, dramatických rozhodnutí a tragických osudů, tak proč dvě minuty na předváděčce na Gamescomu nevěnovat legračním blbůstkám a diváky i fanoušky série nepobavit. Ostatně, neříkejte, že jste se Snakovi s krabicí od PS4 na hlavě nezasmáli.