Wasteland 2 čeká vylepšení soubojů
Betaverze chystaného postapokalyptického RPG Wasteland 2 odstartovala ještě před Vánocemi a hráči tak měli dostatek času hru vyzkoušet a shrnout své dojmy. Brian Fargo ze studia InXile Entertainment v novém textovém příspěvku odhalil, že studio od fanoušků obdrželo přes 8 tisíc bug reportů, komentářů a návrhů.
Fargo byl spokojen - komentáře hráčů se prý shodují s tím, čeho by tvůrci chtěli dosáhnout. „Dostali jsme mnoha rad, jak udělat hru lepší a my jsme rádi, že většina poznatků souhlasí s našim interním hodnocením toho, na co se máme soustředit. Jde třeba o komplexnost soubojů. Jinými slovy si rozumíme s komunitou v tom, jak se má hra vyvíjet,“ uvedl Fargo a pak se zaměřil právě na zmíněné souboje.
„Mějte na paměti, že souboje, které jste viděli v betě, jsou jenom z prvních levelů ve hře, kde jsou nepřátelé více přímočaří a nemají širokou škálu speciálních pohybů, útoků a vyspělé inteligence jako nepřátelé v pozdějších fázích hry. Jakmile dostatečně zvládnete základní ovládání a pravidla, setkáte se s náročnějšími protivníky a s jejich umělou inteligencí, která bude mít v pozdějších levelech spoustu variant,“ upozornil Fargo a jal se novinky vysvětlovat ještě podrobněji.
„Pracujeme na významných vylepšeních soubojů. Zničitelné místo ke krytí bylo součástí posledního updatu, budeme pokračovat v jeho ladění. Pravděpodobně přidáme možnost být v podřepu, což přinese řadu taktických manévrů. Chystáme spoustu nových návrhů soubojů s různýmí prvky a připravujeme nový systém speciálních útoků, které umožní rozdělit body podle vašich zbraní a skillu v jejich používání,“ uvedl slavný vývojář.
Více se o jeho plánech s Wastelandem 2 dozvíte v obsáhlém blogovém příspěvku na Kickstarteru, hru si pak také můžete sami vyzkoušet, a to díky předběžnému přístupu na Steamu. Pokud jste ji už zkusili, určitě nám dejte vědet, jak se vám líbí.