bastion-pokoril-hranici-dvou-milionu-kopii
Novinka Bastion pokořil hranici dvou milionů kopií

Bastion pokořil hranici dvou milionů kopií

Marek Švrkala

Marek Švrkala

14. 6. 2013 00:12
Reklama

Nezávislé akční RPG Bastion je nejen dobře hodnocené, ale i komerčně úspěšné, což dokládá pokoření dvoumilionového prodejního milníku. Ano, tvůrci ze studia Supergiant Games se na E3 pochlubili, že překřočili tuto magickou hranici.

Bastion si vedl velmi dobře, napříč všemi platformami jsme prodali více než 2 miliony kopií. Díky tomu můžeme dělat hry pod našimi vlastními podmínkami a věnovat jejich vývoji dostatek času. Hraní her stojí moře času a peněz, takže jsme chtěli vytvořit něco, u čeho si lidé nebudou myslet, že hraním čas a peníze plýtvali,“ prohlásil Greg Kasavin ze studia Supergiant Games.

Na úspěch Bastionu by američtí vývojáři rádi navázali v březnu oznámenou hrou Transistor. To je futuristické sci-fi akční RPG odehrávající se ve velkoměstě budoucnosti. Hlavní hrdinou je žena, která je zajímavá především svým zvláštním mluvícím mečem. Ten však od ní chtějí získat jeho předchozí majitelé, a to za každou cenu. Kdo to je a proč mu na meči tolik záleží, jsou jen některé otázky, které si budete klást. Transistorby ale měl být zajímavý jak svým příběhem, tak audiovizuálním zpracováním a hratelností, která třeba v soubojích připomíná chválený Bastion.

Transistor je ve vývoji jak pro PC, tak pro PlayStation 4, což lidé ze Sony oznámili v rámci své tiskové prezentace na E3. Hra by měla vyjít někdy v příštím roce, do budoucna pak není vyloučen port i na další platformy. „Plně se soustředíme na úspěšné vydání na PS4 a na PC. Pokud by nám nedařilo, nebudou žádné další verze,“ uzavřel Kasavin.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama