horor-outlast-nabidne-vzrusujici-honicky
Novinka Horor Outlast nabídne vzrušující honičky

Horor Outlast nabídne vzrušující honičky

Marek Švrkala

Marek Švrkala

Reklama

Minulý týden jsme se konečně mohli podívat na pořádné video ze survival hororu Outlast. Jeho tvůrci chtějí připravit podobný herní zážitek, jakým bylo hraní oblíbené Amnesie. Namísto střílení a akce se tak budeme nepřátelům vyhýbat. „V základu je to stealth hra. Když si vás někdo všimne, tak se zvrhne v honičku,“ řekl v rozhovoru s britským Eurogamerem Philippe Morin, zakladatel nového studia Red Barrels.

Morin, který dříve pracoval jako designér akčních titulů Prince of Persia: Sands of Time, Assassin's Creed a Uncharted: Drake's Fortune, pak zdůraznil, že honičky by měly přinést pořádný rozruch. „Nebudete pouze hýbat kamerou v herním světě. Při běhu můžete používat různé schopnosti a využívat vlastnosti prostředí,“ upřesnil Morin. Nározný příklad jsme ostatně už viděli v přiloženém traileru.

Při hraní byste mohli použít i některé zbraně, půjde ale o minimální doplněk hratelnosti. „Stále zvažujeme možnost použitý zbraní na určitých místech. Rozhodně by to ale pouze minimalisticky doplnilo jádro hratelnosti. Když se hrdinové cítí moc silní, pak se tolik nebojí. A my chceme, aby se hráči strachy podělali,“ uvedl vývojář. H

Hráči budou muset být ve střehu i v případě, když  zemřou a budou některý úsek opakovat. Události se totiž neodehrají pokaždé stejně, naopak bude záležet na chování v konkrétních situacích. To zní slibně, rozhodně ale nečekejme plně odlišný zážitek při každém hraní. 

First-person horor Outlast je v plánu na podzim příštího roku, a to na PC. Poté by se hra, kterou pohání třetí generace enginu Unreal, mohla dostat i na další platformy.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama