Designéři odcházejí od Bioshocku
Očekávaný Bioshock: Infinite není vyvíjen zcela bezproblémově. Projekt v současné době z nejasných příčin opustilo několik významných vývojářů. Mezi nimi takoví designérští veteráni jako produkční ředitel Tim Gerritsen, který de facto určoval, co se v Infinite objeví po obsahové stránce, a pak také Nate Wells, který v Irrational Games pracoval třináct let. Oba experti potvrdili svůj odchod přes profesionální síť LinkedIn a twitter.
Naopak se do Irrational vrací designér původního Bishocku Scott Sinclair. Personální změny na vysokých postech zřejmě souvisejí s nepříjemně se prodlužující dobou vývoje hry. Třetí Bioshock byl původně ohlášen už na letošní říjen, ale vydavatelství Take Two hru odložilo až na 26. únor 2013.
A dokonce i o tomto datu panují pochybnosti. Někteří analytici předpokládají, že není konečné. "Domnívám se, že GTA V i Bioshock: Infinite se přesunou až do fiskálního roku 2014," říká Mike Hickey z firmy Janco Partners. To by znamenalo, že by očekávané akce vyšly až po jednatřicátém březnu příštího roku.