vyvoj-insane-potrva-jeste-dva-az-tri-roky
Novinka Vývoj inSANE potrvá ještě dva až tři roky

Vývoj inSANE potrvá ještě dva až tři roky

Marek Švrkala

Marek Švrkala

16. 8. 2011 10:02
Reklama

Vývoj hororové hry inSANE, která byla představena loni v prosinci na vyhlašování videoherních cen Spike TV, bude pod taktovkou španělského filmového režiséra Guillerma del Tora trvat ještě dva až tři roky. „Zatím na inSANE pracujeme rok a ještě další dva nebo tři budeme,“ odhalil režisér oblíbených filmů jako Hellboy nebo Faunův labyrint. „Je to velký projekt, na kterém se hodně učím. Jsem velký pařan, ale když hry tvoříte, musíte k nim mít jiný přístup.“

Del Toro v poslední době s vývojáři ze studia Volition, které stojí za ukončenou značkou Red Faction a akční sérii Saints Row, vytvářel příběh a nepřátele. „„Několik týdnů jsme řešili příběh. Také již navrhujeme příšery, které vypadají nemravně, zábavně a originálně. Takové potvory jste ještě neviděli,“ svěřil se Del Toro a pak začal odhalovat další detaily o svém sandboxovém projektu: „Vycházíme z Lovecrafta, je to hodně zvláštní, trochu zvrácený Lovercraftův horor. Hra se mi tak líbí, vypadá totiž opravdu zábavně. Bude plná akce a mnoha šokujících momentů.“

Konkrétnější zatím Guillermo del Toro nebyl. Horor inSANE byl ohlášen jako trilogie, jejíž první díl měl vyjít v v roce 2013 na PC, Xbox 360 a PlayStation 3.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama