Zpět na článek

Diskuze: Zvukové karty - hudba minulosti?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ka.Stan
Ka.Stan
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja mam SB audigi od creative a nestezuju si !!! rok jsem byl na integrovane zvukarne a uz nikdy vice ... to se mi lepsi zvuk line z NTB nez z te inegrovane ...

sebastian.sehnal@fanklubshagya.cz
sebastian.sehnal@fanklubshagya.cz
Level 1 Level 1
20. 2. 2009 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám SB Live 5.1! a neznám lepší zvukovku, funguje mi 6 let,naprosto jedinečná záležitost!

deloix
deloix
Level 1 Level 1
3. 3. 2008 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U PC mi staci Stereo a nejsem ochoten davat vice penez do vybaveni zvuku k PC, kdezto k HD domacimu kinu, tam se mi penezenka otevira vic nez by mohla... zvlast kdyz 7.1 zvuk neplanuju vyuzivat jen k filmum na Blu ray, ale i k hrani her na PS3

vranaRichard
vranaRichard
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Koupil jsem tenhle rok dve desky,jednu za 6 tisic cca,druha 2t.cca.Na obou deskach je integrovana karta.......obe zvukovky sou nedostacujici...problem s instalaci,(hlaseni,ze je ovladac zastaraly atd),zapojil jsem quadrofoni reproduktory+sub. do zvukovky 7,1.....nesly sprovoznit aby hraly jak maji.Zaver...koupil jsem zvukovku za 150kc a pohoda.Mam jeste kartu sound b 5,1 asi 4 roky a prendavam ji z komplu do komplu a neni problem.sem pro integraci ale ad nemusim i tak tu vec kupovat protoze nepracuje jak ma.

storm2
storm2
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už před lety, přesně když integrovaná zvukovka začala podporovat 5.1, jsem se zbavil SB Audigy a jsem spokojen. Plug & play to sice není, musel jsem si stáhnout správné drivery od výrobce motherboardu, ale s problémy při instalaci staré AWE64 či Audigy se to nemůže rovnat.

Jediné co mi dělá starosti je míra zatížení CPU integrovanou zvukovkou. Mám 3 roky staré PC a při hraní Bioshocku jsem dosáhl výrazně lepších výsledků při vypnutém EAX, ačkoliv int. zvukárna podporuje tuším EAX 2.

Kámoš zas má Audigy2 + Logitech Z-5500 a ač jsou to repráky přímo luxusní, furt musí přepínat mezi různými zvukovými módy při pouštění filmů/her/hudby... jinak mu to hraje třeba jen z předního repráku, což je dost otravné.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@storm2 S urcitou verzi ovladacu dokaze AC'97 dokonce zpusobit BSOD pri hrani Warcraftu... Jednou se nam to pri hrani Doty stalo asi trem... od te doby vypinam zvuky.

H4wk
H4wk
Level 1 Level 1
19. 10. 2008 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cerealkiller Zdravim,
Mam X-Fi Fatal1ty pro ediciu , a v porovnani on board zvukovky (Ze vraj je "HD" pise vyrobca) a X-Fi , je to proste znacny rozdiel v kvalite zvuku .. takze jednoznacne kto chce kvalitu tak si za zvukovku priplati ....
Predsa nemozte porovnavat maly cip + par spojov na doske s x-fi kartou...

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
11. 11. 2008 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

X-Fi x-treme gamer fatality navždy. Jsem creativu věrnej už 8 let a nevidim důvod proč bych měl měnit. Těžko se hádat s lidma co si k vynikající zvukovce připojej dva plastový repráčky a pak mudrujou že mezi zvukovou kartou a AC kodekem neni rozdíl ale ten kdo je ochoten si připlatit za reprosoustavu to pozná. Jistě s ovladačema na zvukovky od creative bejvaj občas problémy (mohl bych vyprávět) ale vždy se podařilo je vyřešit. S X-Finou byly problémy s ovladačema až při přechodu na Vistu a i to už je vyřešený.A co je podstatnější většinou nejde o chyby ovladačů z dílny creative ale o idiotskou implementaci zvukovýho rozhraní (windows Vista) nebo chybu ovladačů základní desky (převážně chipsetů Via řady KT 133-600) jinde jsem se s problémy nesetkal. Jistě že creative neni nejlepší ale mám pocit že kupovat profesionální zvukovku nemá kvůli hrám smysl.

drakepaul
drakepaul
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja uz rok a pul pouzivam sb audigy2 a jsem s nim nadmiru spokojen,je pravda ze borci z kreativu silne dlabou na drivery,ale nakonec vzdy oprava vyjde.mel jsem integrovku na desce realtek ac97,ale neco v ni schorelo,nemela ani takovy vykon.sb byl jasna volba a na 5.1 je to hodne znat : )

myny
myny
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen poznámka: Nejhorším typem článku je ten, který končí slovy: ....to už si každý musí rozhodnout sám. :-)
Tak proč ho vůbec číst, když nenabízí žádný pořádný závěr?

Martin Klekner
Martin Klekner
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myny Dobre, a jak by lide zareagovali kdybych vnucoval nazor?

myny
myny
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Klekner není třeba vnucovat, stačí vyjádřit, to by neměl být problém

Martin Klekner
Martin Klekner
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 16:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myny Problem je ten, ze mnoho lidi bere vyjadreni nazoru v clanku jako jeho vnucovani. Takovy postup je vhodny pro uvahu nebo i recenzi, nebyl vsak zamerem tohoto clanku. Mel pobidnout k diskuzi na tema "Jsou zvukove karty hudbou minulosti?" A to se mu podarilo.

Cerealkiller
Cerealkiller
Level 1 Level 1
14. 2. 2008 03:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Klekner Souhlasim, kdyz clovek nazor vyjadri, ctenari zacnou skandovat ze s nim nesouhlasi (vzdycky se takovi najdou), a naopak to taky nejde... je tu plno stouralu kteri zkritizuji cokoliv. A vtomhle pripade souhlasim s autorem - kazdy si musi rozhodnout co chce. A to je podle me jediny logicky zaver.

nakamp3
nakamp3
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neni nad X-Fi - jedinej povolenej wallhack :)

Ice.Beast
Ice.Beast
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja jedu uz 6 let na internich zvukovkach a nemam duvod menit,mel jsem SB live! ale neslysel jsem rozdil mezi integrovkou a SBckem...Myslim si,ze kazdy obycejny uzivatel bude s dnesni urovni integrovanych zvukovek spokojeny a ten kdo ne a slysi rozdil,tak pro nej jsou tu zvukovky kvalitnejsi a takovy clovek si je jiste koupi...

Lukáš Grygar
Lukáš Grygar
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast On ten rozdil neni jen slyset, ale muze se projevit i ve vykonu systemu.

Bohuzel, zrovna Creative sice umi vyrobit dobry zelezo, ale napsat pro nej kvalitni drivery, to je u nich jen zbozny prani.

vithek
vithek
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 01:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ice.Beast Jedu X let na SB Audigy a je to jeden z nej kusů hardwaru, co jsem si kdy koupil.Na stolních bedničkách rozdíl neuslyšíš,ale jinak to slyšet musíš..Nehledě na hardwarový převodníky DD a DTS..To je jiná káva! A EAX..to se snad ani nemá cenu rozepisovat...Ale dopadne to tak, že Creative začně dělat čipy do desek a budem všichni spokojený...

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
12. 2. 2008 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Externim zvukovkam na hry odzvonilo uz davno, k cemu takovy clanek? Navic jen PC a jeho architektura prosadila takovy nesmysl, jako pridavnou zvukovou kartu pro hrace, a az teprve za x-let se zase vratilo vse na uroven, kterou jine platformy zastavaly uz od zacatku. Kde bylo PC a jeho SoundBlaster, nedej boze srandovni Adlib, proti uzasnemu zvuku Amigy? Sto let za opicema. Kupovat si pridavnou zvukovku na hry byla vzdycky zhovadilost. To, ze PC se zas vratilo tam, kde byla konkurence pred dvaceti lety je jen dobre.

I kdyz dobre...

Kazdopadne doby upgradu zvukovek uz fakt ne. Grafika staci az nad hlavu.

sviccc2
sviccc2
Level 1 Level 1
27. 2. 2008 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle me kdo ma trochu usi tak vi ze integrovana se nemuze rovnat externi.Vlastnim legendarni SB Live! 5.1 Digital a pecuju o ni jak o mimino.Uz ji nikdy nedam z ruky.Moznosti ovladacu KX sou doslova nekonecne a jelikoz je kvalita reprodukce pro me to nejhlavnejsi, bez KX ovladacu bych si mp3 nikdy neprehral.Mam i integrovanou AC97 5.1 ale tu jsem vypl uz jenom kvuli zbytecnemu zatezovani cpu.A spousta lidi se mnou urcite bude souhlasit, ze s narustajici kvalitou zvuku u novych her klesaji FPS (zejmena u starsich procesoru).Proste si potrpim na kvalite zvuku a dojmu z prostoru ,takze az mi odejde muj SB Live! tak rozhodne AC97 nebudu zapinat a radsi si koupim za 200 nebo min neco podobnyho SB Live!

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
19. 10. 2008 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sviccc2 Jo? Mně ty Kx ovladače vůbec nefungují. Uvést SB live! na Vistách mě stálo tolik sil a nervů, že jsem ji radši odstranil a vrátil se k integrované zvukovce.

Wiloni
Wiloni
Level 1 Level 1
11. 11. 2008 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 No ani s X-Fi to na Vistách neni lepší - každopádně se vyplatí vytrvat. Srovnat zvuk (kvalitu vejšek, basů atd.) s integrovanou je bezpředmětné. Mě se nakonec povedlo zvukovku pod vistama rozchodit i ve hrách. Problém je v tom že vista nepodporuje Hardwerovou zvukovou akceleraci pro direct sound (výraznej krok zpět) a ani EAX. Tim přechází výpočet zvuku směrem na procesor. Pokud jde o integrovanou zvukovku tak ta mi nesmí pod nos. A pokud někdo tvrdí že mu stačí AC kodet tak je to proto že nikdy nic lepšího neměl. Ještě lepší je když někdo do pC koupí grafiku za 15000 Kč a pak k tomu pustí AC97 se slovy že si radši investuje do domácího kina a herní konzole.

drakepaul
drakepaul
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja uz rok a pul pouzivam sb audigy2 a jsem s nim nadmiru spokojen,je pravda ze borci z kreativu silne dlabou na drivery,ale nakonec vzdy oprava vyjde.mel jsem integrovku na desce realtek ac97,ale neco v ni schorelo,nemela ani takovy vykon.sb byl jasna volba a na 5.1 je to hodne znat : )

PredatorV
PredatorV
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

TAk upřímně, integrovaným zvukovkám chybí VÝKON !!!
Když nahrávám z TV karty, nebo jen rekomprimuji audio (např. Wav na MP3 nebo AC3) na PCI zvukovce je to rychlé a kvalita dokonalá.
Na integrované to trvá o asi 230 % déle, zvuk je plný šumů, praskání apod.
Mám velice kvalitní a výkonný PC... Integrované karty umí dobrý vzuk vydat, ale né zpracovat !!!

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
13. 2. 2008 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PredatorV Beres mi to z ust.
Na starem PC jsem mel SB Live a s zadnou audio operaci jsem nemel problem.
S novym PC a novou deskou jsem se rozhodl ponechat integrovany Realtek a mohu rict, ze to jde poznat...
Klasicky v prehravani neni problem, ale jak chcete treba zaznam ci konvertovani zvuku, tak kvalita a doba zpracovani jde dost dolu.
Napriklad takovy Total Recorder na integrovane karte ani nema cenu zkouset, protoze po aplikovani jeho driveru se muj Realtek rozhodl prehravat zvuk pouze z jednoho zdroje a jeste k tomu blbe (chrchla a bruci na me) - takze na hrani s pustenym treba winampem jsem mohl zapomenout.

Reklama
Reklama