Známá scénáristka odchází z BioWare
Kdo si myslel, že herní vývojáři mají klidný život, asi by se divil vysoké míře kyberšikany, která se na ně snese, udělají-li sebemenší nepopulární gesto. Určitě si vzpomínáte na červencové prohlášení Phila Fishe, že se hrami končí, poté co se do něj kvůli prkotině opřel Annoyed Gamer (a nespočet jeho fanoušků). Ve stejnou dobu také proběhla kauza ohledně rebalancování rychlosti palby několika zbraní v Call of Duty: Black Ops 2 a nesmyslného množství výhružek a přání smrti namířených na Davida Vonderhaara, hlavního designera hry.
Asi největší nálož kyberzloby si před několika lety odnesla Jennifer Hepler, jedna ze scénáristů Dragon Age 2, poté co v jednom z rozhovorů řekla, že souboje patří mezi její nejméně oblíbené prvky práce v herním průmyslu. Tímto si na sebe nechtěně poštvala "internetové hrdiny" zpoza klávesnic, kteří ji zahrnuli hatemailem a tweety, výhružkami smrti jí i její rodině. To, že jako scénáristka neměla se změnou soubojového systému v DA2 co dočinění, hatery už nezajímalo.
Heplerová, která se také podílela na psaní Dragon Age: Inquisition, nyní od BioWare odchází. V rozhovoru pro článek ohledně kyberšikany herních vývojářů (Polygon) popisuje jak rozsah obtěžování, tak i míru obdržené podpory od BioWare i od hráčů. Změna povolání však nepříchází kvůli výhružkám, které v minulosti obdržela. Helperová se rozhodla přestěhovat za rodinou ze současného bydliště a věnovat se psaní učebnice vyprávění příběhu v počítačových hrách a na volné noze se podílet na jiných herních projektech.