Značku SteamWorld patrně v dalších letech uvidíme v ještě více žánrech. Autoři se po mnoha pokusech už nebojí koketovat de facto s ničím
i Zdroj: Thunderful Games
Novinka Značku SteamWorld patrně v dalších letech uvidíme v ještě více žánrech. Autoři se po mnoha pokusech už nebojí koketovat de facto s ničím

Značku SteamWorld patrně v dalších letech uvidíme v ještě více žánrech. Autoři se po mnoha pokusech už nebojí koketovat de facto s ničím

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

26. 2. 2023 10:30 1

Podle herního katalogu studia Thunderful Games se značka SteamWorld za dlouhých 13 let značně rozrostla. Od roku 2010 zde byla kupříkladu tower-defence strategie (SteamWorld Tower Defense), 2D metroidvanie (SteamWorld Dig 1 & 2), 2D taktická střílečka (SteamWorld Heist) a tahové karetní hry (SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech). Podle vyjádření, které přichází nyní, však ani toto experimentování nemusí být konec. V novém rozhovoru, kde toto téma přišlo na přetřes, se zástupci týmu totiž vyjádřili s tím, že v pokusem o inovaci hodlají dále pokračovat.

Reklama

  • Už tak rozmanitá série SteamWorld může dál roztáhnout křídla do de facto jakéhokoli žánru
  • V rámci diskuze to prozradil zástupce vývojářského týmu

V rozhovoru pro Xbox Expansion Pass, kam byl pozván producent Adam Vassee a ředitel značky SteamWorld Brjan Sigurgeirsson, švédské studio dalo najevo, že chce hranice IP posunout do dalších žánru – i když ne za každou cenu. Hráči se podle slov Sigurgeirssona mohou tedy mimo experimentů těšit i na to, že někdy dojde na nástupce některé starší hry, stejně jako oněch konceptů, jež již studio zkusilo.

Vedle hry SteamWorld Headhunter, která byla s přesunem do 3D divokého západu oznámena předloni na podzim, a strategie SteamWorld Build, která bylo odhalena minulý měsíc, je nyní ve vývoji několik neoznámených titulů ze série SteamWorld.

„Existuje zde snad nějaký žánr, u kterého máme pocit, že by bylo lepší se do něj raději nepouštět? Ne, asi opravdu ne," řekl Sigurgeirsson s úsměvným dodatkem, že hororové hry by vzhledem ke svému osobního antipatii asi raději vynechal.

„Opravdu se mi líbí myšlenka, že celá značka je nyní otevřená všemi směry. Chci říct, že je to aktuálně karetní hra, je to town-builder říznutý s dungeon-crawlerem, jsou tam dvě hry z minisérie Dig, je tam tahová taktická hra, a je tam dokonce i tower-defense hra. Nebylo by proto skvělé, kdybychom mohli podobně překvapit s každým novým oznámením, nebo alespoň s každým druhým? Pro mě to zní totiž naprosto skvěle“, zakončil své povídání Sigurgeirsson.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama