Zlevnění PS3 není reakcí na prodeje konzole
Šéf Sony Computer Entertainment Europe se rozpovídal pro Financial Times a odhalil něco málo z kuchyně Sony. Snížení ceny prý není přímou reakcí na slabé prodeje PS3 (mezi next-gen stroji nejnižší): „Uvědomujeme si, že zákazníci si nyní hlídají své peníze mnohem opatrněji než dříve. To možná způsobí, že bude mít snížení ceny ještě větší dopad. Nebylo by ale poctivé tvrdit, že je to reakce na současný stav trhu.“ Sony také plánuje větší využití online možností na síti PlayStation Network: „Cílem je posunout konzoli od tradiční hračky na krátkou dobu k dlouhému elektronickému životu. Internet nám umožňuje nabídnout uživatelům větší hodnotu a neustávající vylepšení.“ Zlevněním PlayStationu, jež bylo jedním z hlavních témat kolínského GamesComu, který proběhl minulý týden, se podrobně zabýval třeba Martin Bach v článku Bbyznys: Ty pakupáješ PlayStation?