Zpět na článek

Diskuze: Zkuste si demoverzi remaku Tomb Raider 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
4. 9. 2017 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Katka Stuchlíková: jeden byl myslím hned na začátku v jeskyni, kde jsi musela využít jedné ze zcestných cest podobně jako v originálu (nevzpomínám si už přesně ale při druhém hraní jsem na první secret už nenarazil) a ten druhý, musela jsi pod vodou v jezírku (do kterého skočíš z Velké Čínské zdi) sebrat klíč, a ten pak použít v podzemní chodbě, do které jsi se dostala získáním klíče od mrtvé dívky, která na sobě měla ten pavoučí kokon. Bylo to hned po vstupu do podzemí, přímá cesta vpřed za bortící se podlahou :-)

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
4. 9. 2017 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No když budeš pročítat staré články, dobře se pobavíš :D Zobrazení je dělané tuším na FullHD monitory, což je standart. To co jsi mi poslal vypadá fakt děsně, tak si to nějak zvětši v prohlížeči či něco tak, mě se to nastavovat fakt nechce, však to pozadí, ta grafika, ta už má nějaké roky :D

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
2. 9. 2017 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stul.drabik: Starou hru??? Tahle hra není ještě hotová, takže jak může být stará? Tomu fakt nerozumím.

Bohemund
Bohemund
Level 21 Level 21
2. 9. 2017 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc pěkná práce, a překvapivě dobře animovaná na "amatéry". Ale s tou Larou by měli něco udělat, vypadá skoro jako hrubý model ze starých dílů a to je pěst na oko v tom detailním prostředí. A její proporce by se taky daly upravit.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
2. 9. 2017 08:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A právě v řijnu očekávám, že tam Nicobass se svým týmem dodá zbytek prvního levelu a my si konečně vychutnáme boj s T-Rexem, kterého pamatujeme ze druhé hry, jako nadstandart ve snaze získat poslední třetí secret. Jinak hrál jsem už ve čtvrtek a je to naprostá bomba. Zajímalo by mě, jak se tato klasická verze líbí redakci hrej.cz a jaké jsou dojmy. Za mě (a to jsem fanoušek dvojky) to je naprostá nádhera. Mass Effect Andromeda byl vytvořen s rozpočtem 40 000 000 a dělalo na něm hafo předních grafiků. Tohle dělal jeden Francouzský fanoušek (a pár pomocníků) a podívejme jak perfektně to vypadá a dobře se hraje. Je vidět, že komerce je rakovina her stejně jako xp body, upgradování postavy, otevřená mapa, sbírání všech těch chujovin okolo, v případě nového TR to je pak ještě kempování, luk a prvky přežívání v divočině. Tomb Raider byl přeci o něčem jiném, tedy konkrétně o hledání cesty dál, nikoliv o hledání surovin abych unesl více šípů a byl tak větší zabiják. Prostě uměle natahovaná herní doba. Jinak u Uncharted a Tomb Raidera jsme nenáviděli bílé římsy (kam skočit a zachytit se), a přesně tady nic takového není. Jakoby autor se svým týmem věděl přesně co hráči chtějí, tedy fanoušci Lary chtějí. A Lara samotná? Tak tu není třeba komentovat, je vznešená, neplácá kraviny, má batůžek, brýle, cop, vysoké boty, obrovité poprsí, úzký pas, namakaná stehna a na nich dvě parádní bouchačky. Prostě nebezpečná a sexy. Tahle jsem si vždy představoval, že by měl vypadat Tomb Raider. Je to téměř deset let a my sklaní fanouškové musíme hrát Uncharted Lost Legacy, jelikož chceme jezdit v jeepu, potápět se do hlubin, a procházet ruiny. Jak smutné.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
4. 9. 2017 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: No v té době to bylo jediné řešení blokového systému, divil by ses jakému zájmu se těší tvorba v oficiálním level editoru viz http://www.laraslevelbase.org/index.asp nebo http://www.trle.net/
Ohledně tohoto remaku, tak se jedná o ovladací schema Tomb Raider Legend, Anniversary a Underworld. Tyto hry zabíjeli hlavně bílé římsy a přílišné lezení po nich.To jen abys byl v obraze, pokud se pouštíš do kritizování Nicobassovi práce, která kopíruje herní pojetí Crystal Dynamics nikoliv Core Design.

Ještě dodám že stojku si udělal přidržením jednoho tlačítka pro držení a šipku přidržením tlačítka L1 při skoku tuším. Vše mělo svůj řád, když ses ho naučil, osvojil, pak už to nebylo tak hrozné. Hraju staré díly i dnes, loadingy na PSX nejsou tak dlouhé.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
4. 9. 2017 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teda ovládání u původních Tomb Raiderů stálo za vyliž koště, pojďme si to říct. Mačkat cca. osm tlačítek aby Lara udělala stojku bylo k uzoufání. V TOMB RAIDER 5 (ten co dýchal atmosférou HELLBOYe) jsem se pokoušel přesně 180x skočit na houpající lano a nezvlád to. Z hecu jsem to pak počítal.

Navigování na místo, ze kterého měla Lara skočit připomínalo ovládání raketoplánu Columbia. Všechny skoky byly jen tak tak a po většině z nich byl insta-death, když člověk zklamal. Na PS1 to znamenalo POKAŽDÉ 5 min nahrávání, i když byl SAVE těsně před skokem. Ve výsledku jste u náročných skoků z jedné hodiny strávili 10 minut hraním (skokem) a 50 minut čuměním na loading.

Jinak TOMB RAIDER 2 a 4 jsou nejlepší díly.

Pointa - pokud autoři neudělali něco HLAVNĚ s ovládáním , grafický upgrade nemá smysl. Ovládání původních Tomb Raiderů už nemá v dnešním světě místo.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
3. 9. 2017 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Katka Stuchlíková: absence bílých říms má neskutečně dobrý dopad na hru samotnou. Já například hledání cesty s Larou vítám. Když vám ale vývojáři bíle nalajnují kam skočit a kam ne, je to v podstatě jen otrocká práce, žádná zábava. Líbí se mi ale i mechanizmy, například hned první dveře, jeden mechanizmus funguje standardně, truhý je třeba pořešit lišácky. Tohle je prostě pravý Tomb Raider. Když dojde život, nedoplní se sám, když ti dojde na konci hry a nemáš lékárničky, tak adios. Prostě super, a ti pavouci, no díky jejich síle z nich šel strach a člověk se i trochu bál, v Underwoldu byli jen pro smích, jedna rána a bylo po nich. Jsem nadšen a jen si říkám, jak by to bylo fajn kdyby hry dělali lidé co rozumí hraní a ne firmy, které rozumí jen zisku a dívají se všude okolo. A právě tak se stalo, že restart Tomb Raidera je v podstatě Assassins Creed avšak plný hloupých rozhovorů a do oka bijících nelogičností.

lidcan@seznam.cz
lidcan@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 9. 2017 20:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál jsem to a líbilo se mi to.Jirka

 MarHor
MarHor
Level 1 Level 1
2. 9. 2017 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

youtubeři kápněte božskou, většina z vás by jste tuhle hru ani nedohráli..ono se totiž u ní muselo přemýšlet, což u dnešních her skoro není :-)

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
2. 9. 2017 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bohemund: ta Lara právě vypadá naprosto fantasticky, asi si nevzpomínáš na tu krabici z let 1996-2000.

stul.drabik@seznam.cz
stul.drabik@seznam.cz
Level 0 Level 0
2. 9. 2017 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To vypadá dobře.Ale za 20 let starou hru dát kolik?300?Bych nedal.Tak 100.Jestli to půjde i na konzole to bude dražší.Bych si počkal až vyjdou 4 dili dohromady za nějakou cenu.

Charllize
Charllize
Level 1 Level 1
2. 9. 2017 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: uklidni se. Vypada to dobre ale aby vsechny hry byli jako stary Tomb raideri bych nechtel. Spis je k smichu co dokaze par amateru a co se snazej prodavat nejaky indie pomatenci na steamu za 10 euro.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
5. 9. 2017 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: +1 Díky znalci, vyčerpávající odpověď. Kritizoval jsem pouze ovládání na původním Tomb Raideru, o tomto projektu jsem neřekl nic špatného.

AD PS1 loading - vždy zveličuji, je to můj problém :). ale víš jak to bylo s PS1. Nosila se v baťohu, pirátská CD bez obalů, špatný loading mohl být způsoben tímto. I tak byl ovšem nechutně dlouhý i na originálu (1:30 - 2:00) a v žádném z dalších dílů se to nezlepšilo. Hra pokaždé při load/save nahrávala celý level.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 9. 2017 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: +1

Kateřina Stuchlíková
Kateřina Stuchlíková
Level 1 Level 1
4. 9. 2017 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Díky za odkaz na pěkný článeček, ve všem s tebou musím souhlasit :-) Jestli neznáš, tak by tě možná mohl zajímat tip na youtubera s přezdívkou Badassgamez, který se snaží každou sobotu dohrát TR2 se všemi secrety bez použití lékarniček a bez ukládání hry. Je to bezvadná výzva a mně osobně děsně baví se na to dívat :-) Jinak moderní Youtubery nějak nesleduju, ale ten humbuk okolo toho dema mi neunikl, doufám že Square Enix taky ne. Já měla za to, že to má Nicobass s nima domluvené a nedělá to za jejich zády, nicméně když kravaťáci uvidí ten šrumec, jaký demo vyvovalo, třeba nakonec pustí nějaký chlup a dohodnou se na finanční a materiální podpoře. Moc bych si to přála :-)
Mimochodem kde byl v demu ten stříbrný secret? Našla jsem jen Jade sošku...

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
4. 9. 2017 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Katka Stuchlíková: Pokud máš zájem, tak u mě na blogu je článeček s názorem na demo http://laraisback.blog.cz/1709/remake-tomb-raider-dox-a-moje-dojmy
Na internetu zejména na Youtube se rozpoutala davová vlna videí, každý fanoušek co má youtube tam postuje gameplay a pod ní nadšené komentáře. Copak to asi udělá s Crystal Dynamics a Square Enix. Měli by Nicobasse oslovit a dojednat s ním kontrakt na dokončení hry s pomocí profesionálů s tím, že bude dohlížet na projekt a normálně bychom si to pak koupili. Takhle se toho jinak nedočkáme. Pochybuji že to dokončí ale na Vánoce by potěšilo sídlo a dokončení prvního levelu včetně pasáže s T-Rexem, tedy pro ty kteří chtějí poslední zlatý secret :-)

Kateřina Stuchlíková
Kateřina Stuchlíková
Level 1 Level 1
4. 9. 2017 06:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Souhlas. Mně se i hodně líbilo jak i z tombraiderovské klasiky všech klasik v podobě hledání klíče a mačkání páčky zvládli udělat zajímavou hádanku. A u těch pavouků to byla pro mě málem konečná, ty potvory skákavé mi pěkně zatopily. Opravdu nemusí být nepřátel stovky na metru čtverečním a stejně můžou umět nahnat strach. Nemůžu se dočkat, jak se poperou s Benátkama a nebo třeba pekelným The Deck.

@Superman25: Zvuková stránka je super, ony ty melodie z původního TR mají dodneška hodně co do sebe a zdálo se mi, že je místy jen mírně vyšperkovali, což není určitě nic špatného.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
2. 9. 2017 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stul.drabik: Nic nevíš že? Tento projekt je v roli Nicobasse, který dostal souhlas vytvořit remake jen pod podmínkou, že hra nebude vytvořena za komerčním účelem. To znamená, že není možné tento projekt jakkoliv finančně podpořit. Nesmí se značkou, kterou nevlastní jakkoliv obohatit. Hra dle mě osobně nikdy nevyjde celá, ale je dost pravděpodobné, že dokončí celý první level, a udělá sídlo. Benátky, výzkumná plošina, vrak lodi Maria Doria a chrám v Tibetu potrvá při tomto tempu autorům vytvořit tak deset let, odhaduji.

Rastm4N
Rastm4N
Level 1 Level 1
2. 9. 2017 13:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stul.drabik: O čem konkrétně to mluvíš? To demo je zdarma.

chrisjurco@gmail.com
chrisjurco@gmail.com
Level 0 Level 0
2. 9. 2017 09:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Tak ale Uncharted je síce inšpirovaný Tomb Raiderom, avšak žánrovo je niekde úplne inde ;)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
5. 9. 2017 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Loadingy jsou celkově problém CD konzolí. Takové N64 načítalo mnohem rychleji.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 9. 2017 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: U tebe na blogu se člověk dočte zajímavé věci. Třeba devítková recenze posledního Tomb Raideru. Docela překvapivé.

Jinak, takhle blog vypadá na 1440p monitoru. To není úplně ideální :D http://imgur.com/a/QY4Om

Superman25
Superman25
Level 1 Level 1
3. 9. 2017 20:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za me naprosta bomba jak Graficky tak Hratelně a i po zvukove strance.
Moc se mi libi redesign urovni kde zachovava puvodni posloupnost pruchodu urovni,ale pridava vlasti napady a i meni stil plosin. Bombasticka prace.
@Katka Stuchlíková: Tos napsala moc pekne taky je to srdcovka meho mladi
@SpeedyRedy: presne tak kamo naprostej souhlas

Kateřina Stuchlíková
Kateřina Stuchlíková
Level 1 Level 1
3. 9. 2017 12:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna jsem dohrála a je to paráda, nemám slov. A přísahám, že jen tak z 20 % za to může skutečnost, že mě atmosféra okamžitě mrštila zpátky do té skvělé doby, kdy mi bylo 13 let a já dvojku hrála poprvé :-) Jeden by neřekl jaký zázrak s hratelností udělá prostá skutečnost, že nikdo při skákacích pasážích člověku neříká, která plošinka je ta správná a jediná. Nutnost používat při hraní občas mozek je až podezřele osvěžující. A ten pocit, že ty skály, výstupky a římsy neexistujou jen a pouze proto, aby po nich Lara vyšplhala, je k nezaplacení. Takhle má vypadat moderní Tomb Raider. Jestli Nicobass a spol. okamžitě nedodá zbytek hry, tak mě bude mít na svědomí :-D

Reklama
Reklama