Zpět na článek

Diskuze: Za problémy Titanfallu může ME: Andromeda

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 15:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toluen: Prokazatelné chyby? Myslíš ty dva překlepy?

David Plecháček
David Plecháček
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toluen: Nechci se tu přít dokolečka a motat se kolem jedné věci, ale:
Ano, věřím, že kdyby texty nebyly kvalitní, čtenáři je číst nebudou. Pravda, ne hned, ale souhrny vycházejí od začátku ledna, a to by se projevilo. Zároveň nezaměňuji kvalitu a kvantitu, jen jsem řekl, že si za nimi stojím, a že JESTLI někde cítím ústup od určitých standardů, tak v říjnu kvůli rozsahu.

Ano, zprávy prakticky tlumočíme. Jsme objektivně druhé největší herní internetové médium u nás, a ani tak nemáme prostředky, abychom osobně jezdili do zahraničí na nejrůznější menší konference nebo volali do světoznámých studií a sháněli rozhovory. Děláme to samé co všechna média, a to nejen herní, včetně těch zahraničních. S informací v drtivé většině případů přijde jedna redakce, od které následně přebírají ostatní weby. Rozdíl mezi námi a zahraniční (anglicky mluvící) redakcí je ten, že ony udělají ctrl+c a ctrl+v, a mají hotovo. My ne, na Hrej speciálně ne. Ale mlátil bych prázdnou slámu. Odkáži tě do redakční diskuze hPodu, kde o tom mluví týden nazpět Jirka.
http://www.hrej.cz/diskuze/redakcni-diskuze/hpod/

A k tomu poslednímu. Já rozhodně neřekl, že sem čtenáři chodí kvůli tomu, jen říkám, že když na něco takového náhodou natrefí, mohou o tom dát vědět. Kategoricky odmítám, že mám(e) chybu v každé novince. Mimochodem, tvůj vytýkaný tvar potencionální například pravidla českého pravopisu uznávají.

Reklama
Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toluen: Že to říká zrovna někdo, kdo není schopný ani napsat velké písmeno na začátku věty.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toluen: Bez toho arogantního "Davide už prosím nikdy nic nepiš" by to nešlo?

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toluen: Ne, podle me ses blb kvuli pristupu, jakym ses tu svou nespokojenost rozhodl ventilovat ;) Poukazat na chyby je v poradku, ale jde to i slusne. Ne stylem "radsi uz sem nikdy nic nepis" a vzapeti ho osocovat z arogantniho jednani.

1) V tom pripade nechapu, proc ses neozval driv, kdyz ti tolik lezi na srdci kvalita webu. Nebo proc se radeji Davidovym textum rovnou nevyhybas, kdyz ti prijdou tak zavrzenihodne. Kazdopadne jestli ti tohle prijde necitelne, asi nebude neco v poradku na tve strane ;)
2) A co je tam teda za omacku, co ti tak vadi? Chces aby ti psal jen zkratkovite fakta? "TF2 hadr. 23. v britanii, sleva 33% na originu. Muze za to Andromeda". Takhle by ti to vyhovovalo vi? David se to nejak snazil zasadit do kontextu, o kterym si mysli, ze je spravny. Jiste ty informace maji subjektivni charakter, ale to nutne vadi? V takove to situaci mi to prijde nevyhnutelne. Nejdriv pises jak ti vadi, kdyz jejich praci je jen "prepisovat" zpravy odjinud. Kdyz tam ovsem David prida nejakou pridanou hodnotu, tak je to asi taky spatne. Co teda vlastne chces?
3) Tak ho neber. Ale je to proste fakt. Stane se to. Stejne jako se to stalo ted v clanku u Pavla. Vse se rychle napravi, autor podekuje za echo, pripadne se i omluvi. Ja v tom nevidim nic tak strasneho. Ty snad chyby nedelas? Ani v praci? To mi teda nepovidej. Jiste, dostavaji za to zaplaceno a vystup by tomu mel odpovidat. Ale ja proto holt mam pochopeni. To ze na to upozornis je naprosto v poradku. Delat z nich vsak nekompetentni debily, co tu nemaji co delat, snad nutne neni, ne?

Reklama
UnholyU
UnholyU
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi tak kdyz ma nekdo spatny den terc se najde a ja dekuju za clanek

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 15:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Presne tak, obhajovat se tady a jeste pred takovym blbem.

@toluen: 1) A proc na to teda klikas ty? Vidis Plechacka a hned mas potrebu ho poradne zjebat? Nebo ses masochista a vyzivas se v cteni neceho, co ti prijde tak hrozne?

2)Heled a neprotirecis si tak trochu? Nejdriv pises, jak chces, aby fakta zasazoval do kontextu, pak ze ti vadi, kdyz je kolem omacka a nejde o cista fakta. Tak co vlastne chces? Jinak teda novinari takhle funguje - prejimas informace z ruznych zdroju. Teda pokud nejsi investigativni novinar. Ale to v herni branzi v CR asi dost tezko :) A mimochodem, slovo "potencionalne" existuje a da se pouzit misto potencialne, pokud vim ;)

3) Jsou jenom lidi, sem tam to proste ulitne a dojde k nejake mu mensimu preklepu. Jasny, nemelo by to asi projit nejakou korekturou, ale stane se. Vetsina normalnich lidi tady na tu chybu upozorni, David si ji opravi a je hotovo. Pak tu jsou ale blbci, co by je za to hnali na pranyr. A prej maj lidi. Ja myslim, ze mas asi o velikosti redakce hrej zkreslene predstavy. A to bude asi jeste hur :)

David se obhajil naprosto normalne, srozumitelne a slusne. A to tohle vubec delat ani nemusel.

@libor.mazanec: Pockat, to Vojta fakt odesel kvuli raplum z diskuzi? Jsem si ani nevsiml, ze by ta kritika na redakci v diskuzich byla az tak vasniva. Asi nelezu do tech spravnych diskuzi. Kazdopadne by se meli nad vyroky takovyhle hlupacku povznest. Delaji sakra kvalitni praci, kterou se jim podle me zadny herni web v ČR nevyrovna. Bohuzel, jak je zvykem, vzdycky je vic slyset ty nespokojene hlasy. Tu spokjenost vyjadri bohuzel malokdo :(

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Plecháček: Nemyslím si,že je zapotřebí se obhajovat před někým jako je toluen.
Asi ten toluen čichal...

Reklama
Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toluen: Já je čtu, protože jsou kvalitně napsané. O většině ostatních bodů se tady několik redaktorů opakovaně rozepisovalo celkem nedávno.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toluen: Arogantní pan Pecháček? :D Ty musíš asi mít komplexy.

David Plecháček
David Plecháček
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Abych tu ukončil vzniklou při... Nebudu tu nijak bránit svoje texty, stejně jako s čímkoliv jiným, někomu se líbit můžou a někomu jinému ne. Každému podle jeho gusta. Co se týče pravidelných souhrnů - ačkoliv upřímně nevím, proč je neřešíme tam a vždy aktuálně - za nimi si stojím. Pravdou je, že jestli v nich bylo slabší období, bylo to v říjnu, kdy byly z osobních důvodů kratší, ale od nového měsíce jsou rozsahem stejné jako před tím. Na druhou stranu, důležitá je čtenost, ze které vycházím - souhrn jí má, čas od času (shodou okolností třeba dnes dopoledne) někdo vyjádří pochvalný ohlas, a to je pro mě hlavní. Kdyby byl souhrn kvalitativně tak špatný, čtenáři by to dali najevo nezájmem.

Co se týče obsahu jednotlivých novinek (a teď nemyslím stylistiku, nýbrž fakta), s nimi samozřejmě čtenáři nemusí souhlasit, ale bohužel to není vina nikoho z redakce, nýbrž samotných zdrojů, ze kterých čerpáme. Jako třeba s Titanfallem. Ať už jde o to, co říká Zampella, nebo o cokoliv jiného, říká to on, říká to zdroj, a my zprávy pouze tlumočíme. To, že si čas od času dovolíme osobní agitku je věc jiná. Z nějakého důvodu mi tato zpráva přišla zajímavá, přišlo mi zajímavé, že TF není na Xboxu tak populární, všechno, co jsem napsal, mi přišlo zajímavé, a tak jsme v redakci usoudili, že by to mohlo být zajímavé i pro vás. Není? Na to má každý právo - ale proč by za to měl stát na pranýři autor na Hrej, nevím.

Pokud se budeme bavit o stylistice, stejně jako všichni, čas od času chybu udělám. Pokud ji nepodchytíme sami, stačí na ní upozornit, já jí opravím, omluvím se a poděkuju. Nemám s tím, stejně jako nikdo z redakce, sebemenší problém. Nejsme neomylní, ani já ne. A i když jsme za to nějakým způsobem placení, při kvantu textů, které za den vyprodukujeme, se podobným věcem vyvarovat nelze. Nikde, bohužel ani u nás.

A abych vyvrátil některé mýty, stážista jsem byl jen pro potřeby mé praxe ve škole, a to dva týdny v dubnu. Už před tím, a samozřejmě i potom, jsem byl klasický externista. Ale s těmi penězi to zase taková sláva beztak není. :) Ale to už je na jinou diskuzi, která sem nepatří.

Reklama
Sneaky Bitch
Sneaky Bitch
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych všechny diskuze prostě zrušil... Samotnému mi je ouvej, když občas sjedu dolů a přečtu si nějaké příspěvky od určitých lidí. Docela pak kluky z redakce lituji, když to musí číst a s diskutujícími jít do konfrontace. Jasně, komentáře číst nemusím a také to většinou nedělám... Jenže když pak kvůli těmto lidem skončil Vojta a z Jirky i ostatních je občas cítit bezmoc, když se k diskutujícím vyjadřují, byl bych všema deseti, aby se diskuze zrušily. Já sem prostě chodím kvůli informacím a kvůli tomu, že mám rád, jak kluci dělají svou práci. To, že je občas někde nějaká chyba či nesrovnalost, to se prostě stane. Přál bych si mít tak bezstarostný život, aby mým největším problémem bylo, tyto chyby řešit a omlátit je klukům o hlavu.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: +1 Já jsem s Davidem spokojen, nejednou mi odpověděl nebo upřesnil dotazy týkající se dané novinky,nějaký rádobyčeštinářský potíže, z kterých je tu někdy obviňován, jsou mi u zadele. Až stěžovatelé napíšou tolik novinek co on, tak potom ať hodí kamenem.

Back on Topic: Blablablý, prostě podzimní předvánoční trh je vyhrazen pro dvě střílečky Battlefield a Call of Duty, chtít mezi ně proniknout "s tím samým" (rozuměj krátká kampaň - dlouhý multiplayer) je takřka nemožné. Tyhle dvě hry mají své fandy, a přilákat nefandu jako mne na 5-8 hodin singleplayeru neni možné - nejsem fanda žánru "hollywood style shooter". 90% lidí hráčů neví kdo je Zampella a že "vamyslel" CallofDuty. Tyhle hry se dají hrát jen jednou. Vezmu si deset let starý Metroid Prime, a nikdo ho napoprvý neprojde pod dvacet hodin. Chcete-li vyhcytat všechno tak je to klidně třicet nebo čtyřicet, není to lineární a struktruře Call of Duty nebo Titanfall to dává těžce naprdel. Po Metroidovi zkrátka neutratim za FPS tolik peněz, když vim že to jde líp, a za menší cenovku. Jeden WOW MOMENT nevynahradí deset hodin zábavy. A Metroid je zábava skrz naskrz.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toluen: Me prijde, ze se David dost zlepsil. A ze pokud si mel potrebu se ozvat, byly k tomu rozhodne prihodnejsi okamziky ;) (ostatne taky sem tam nekdy upozornuju Davida na chyby ci nesikovne formulace).

Nevim jak byla psana ta sleva puvodne, takze to bych neresil. Ale, ze ti vadi, ze z faktickeho clanku neudelal x-strankovy elaborat podrobujici to zevrubne analyze, protoze si neumis dat dve a dve dohromady a mas proto potrebu mu psat "radsi uz nikdy nepis", to mi neprijde uplne rozumny ;) Mece si vytasil ty, vetsina lidi se tu snazila pred tebou jen Davida obhajit ;)

A btw, pokud vim, Davida za to snad taky nikdo neplati. Porad v redakci hrej funguje jako stazista, ne? No a jestli ne, bude asi zase muset, po tom, co se odhalili skrty v rozpoctu hrej pod vedenim xzonu :)

Reklama
Jay7485
Jay7485
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... mi přijde, že si páni s EA neviděj do huby...

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 12:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co globální oteplování? Na to by to nemohli hodit?

@toluen: Zatímco Tvé komentáře, to je panečku pastva pro oči...

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Clanek je moc fajn Davide,z toluena si nic nedelej, nevim co ma za problem. Asi moc toluenu :)

Kazdopadne nejde spis o treti pokracovani ME? Vzdycky jsem byl trosku na vazkach, jak tohle spravne vyjadrit. Ale 4. dil mi jasne rika, ze je to 3. pokracovani :)

A jinak teda na Bioware bych to nehazel. Ze nestihali vydat hru prece neznamena, ze EA nutne musel zaplacnout "slot" jinou hrou, obvzlast kdyz meli silneho kone v podobe BF. Chybu proste stale vidim na strane EA. Tim terminem TF2 vpodtstate predem odsoudili k neuspechu. Protoze to, ze se hra ani ne mesic po vydani prodava s 33% slevou, je toho myslim jasnym dukazem.

@toluen: Tady nekdo vstaval spatnou nohou? Ja tam teda zadnou aroganci ze strany Davida nevidim, to uz spis od tebe. Asi ses moc domyslivy :) David se ti to snazil normalne vysvetlit jak mene pomalemu cloveku, ktery si nebyl schopny ty fakta dat do souvislosti sam ;) Me prijde, ze jsou dostatecne vserikajici ;)

Reklama
David Plecháček
David Plecháček
Level 1 Level 1
21. 11. 2016 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@toluen: Sleva činí 33 %, hra stojí 1100 korun. Myslím, že to bylo poměrně srozumitelné každému, ale budiž, upravil jsem.

Pokud ti nepřijde zajímavé, že Titanfall je 23. nejhranější hra, budiž podruhé, někomu ale jistě ano. I proto, že nové velké hry bývají na špici. Viz Battlefield 1 na prvním místě, Call of Duty na třetím.

Jestli souvislost nevidíš, tak ti jí osvětlím. Titanfall 1 byl poměrně úspěšnou kvalitní hrou, která si vydobyla určité renomé. Na zařízení od MS šla s nějakou reputací, hráči věděli, do čeho jdou a co mohou čekat. A přesto Titanfall neuspěl. Naopak kdyby se to samé stalo u PlayStationu (čísla neznáme), dá se to zčásti připisovat nové IP, která zkrátka nezaujala.

Jinak děkuji za vyjádřenou podporu. ;)

Reklama
Reklama