Zpět na článek

Diskuze: Witchera 2 si stáhlo skoro pět milionů lidí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
5. 12. 2011 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Teď mě pobavila taková zajímavá zprávička ohledně pirátění z Aktuálně:
http://datarama.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=724019

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 00:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy: Ty jsi to řekl dokonale. :-)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
1. 12. 2011 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Thorleif_cz: Zaklínače 2 si klidně kup, je to dobrá hra, ale tam zase naopak moc nejde odbočit od hlavní linie a je to takový tunelový RPGčko kde ani nejde skákat. Je to prazvláštní hra ale má svoje kouzlo, asi protože neni americká. Koukal jsem že už prodávaj rozšířenou edici jedničky s patchema i DLCčkama za dost lidovou cenu, asi do toho pujdu.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EnterTheNameHere: Souhlasim s tebou. A když jsme u Zaklínače 2 tak je taková zajímavost že vývojáři tam původně nechtěli dát ochranu vubec žádnou a nakonec je k tomu donutil vydavatel.

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas a Akimem.

Po mých zkušenostech s několika hrami, co jsem v době "vypuštění" (to se nedá ani nazvat uvedením) nemohl hrát - hra často padala, dokonce BSOD či grafické problémy (za které třeba může ATI a ne výrobce, ale to mě jako koncového zákazníka nezajímá) - si teď už dávám velký pozor a něco v předprodeji koupit, to ani omylem...

Zkusit si tak hru "předem" je jediná možnost, abych zjistil, jestli si nekupuji mrtvého králíka v bezedném pytli.

Když už jsme narazili na seriály, nebo i filmy obecně, tak co mě vytočí jsou ty "kdo krade software jako by ukradl auto", na které musím jako majitel čumět - to je úplně to samé jako když jsem nucen být připojen či zaregistrován např ke Steamu, jen abych mohl hrát.

Takže před názorem DRM pryč jen smekám a nebýt toho, že mne Zaklínač nezajímá, tak ho mám už koupený.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Akim: Ty jsi to vystihl uplně dokonale. Máš naprostou pravdu.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@prudislav: To je přesně to o čem furt mluvim a nikdo mě neposlouchá. Já řikam pryč s ochranama, kvalitní hra je nepotřebuje protože se bude prodávat. Zaklínač 2 je dobrá hra a na prodejích PC verze je to jasně vidět i přes to že se pirátí.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://datarama.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=720791

jazzy
jazzy
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně si myslím že nemá cenu dělat ani demoverze...kdo dneska hraje demoverze...udělal bych radikální řez - chcece Modern Warfare..tak jo - stáhni ho u nás...chceš ho hrát s kamarády- tak zaplať...nikdo si MW3 nekupuje kvůli singlu. Stejně tak jako další vychytávky...prostě legální kopie by měla mít fakt nadupané výhody.

Navíc stahování chápu - kolikrát zkusím hru a zjistím že je fajn/hrozná i přes dobré/špatné recenze...a podle toho se rozhodnu. Navíc čekat půl roku na hru až se zlevní.....nehledě na to že pořád je ta cena někde okolo osmi stovek...:) To je docela dost na to že mi budou běhat jedničky a nuly - to raději vytáhnu přítelkyni na večeři;)

prudis
prudis
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zvláštní že na obou zdrojovejch stránkách vyzní rozhovor úplně jinak než tady. Nikde neříká že ochrana selhala(taky žádnou nemá) ale říká že hra uspěla i přes to že jí pirátili a měla nulovou ochranu

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
5. 12. 2011 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmmm..je to složitý.Taky přileju trochu oleje do ohně.V posledním podcastu Jarda Möwald říká,jaký jsou to všichni kreténi a debilové (No Jardo,možná by jsi se příště vyjadřovat jak se na profesionála sluší ale budiž jen proto, že máš pravdu) ale myslím,že mnohem horší je to,co už asi zaznělo a tudíž jakým způsobem se Internet jako médium lidem nechutně podbízí aby to prostě dělali.Ano,konečný rozhodnutí je vždy na svědomí uživatele ale znáte tohle?Příležitost dělá zloděje?Další věc je ta že pirát (a to myslím že tak z 90%) by si titul stejně nekoupil (co pirát,to stejně děcko s nula příjmem,pak je tu ještě těch 10%) takže pro tvůrce,potažmo distributora nepředstavuje hrozbu.Jediný rozdíl je v tom,že užívá něco,co mu nepatří.Ano,je to debilita,možná i kreténismus,možná je to úplně jinak.Souhlasím s jednou věcí a to je motivace lidí ke koupi.To pak můžem bejt spokojený všichni a jak se říká...všechno špatný k něčemu dobrý :-)No,tak uvidíme kdo to "zprávně"pochopí a obviní mě z podpory pirátství:)Jen myslím že házení špíny bylo dost,někdy mi ty diskuze přijdou jak debaty bezmozků (zrovna tahle je teda v klidu ale víme) a toho,mám po krk.Asi opakuju to,co se opakuje pořád dokola ale je to jen názor.

w359
w359
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy: Perfektne vystihnute.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 15:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xspy: Něco proti Red Alert 2?

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
1. 12. 2011 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Historicky se pirátilo a pirátit bude .
Za éry komunismu tu těch 90% warezu bylo - a nikomu to extra nevadilo .
Na západě se software kupoval , na východě se šířil stejnou cestou jako "nelegální" samizdaty.
Nikdo nepočítal ztráty z trhů , ke kterým by stejně neměl přístup .
Doba se změnila vše je globální a všichni očekávají , že zisky porostou geometrickou řadou .... ale ouha .
Pomineme ted´pouhou setrvačnost minulosti spojenou s faktem , že je lidem vlastní neplatit za něco co je k dispozici zdarma .
Proč nám zisk neroste tak jak jsme očekávali ? Možná proto , že opravdu hardcore tituly , za které jsou ochotni platit skuteční fandové daného produktu nejsou pro vydavatele finančně zajímavé (je vás málo) , takže se s rostoucí finanční nenažraností podbízí dle západního vzoru většině - od frikulínů nakupujících podle značek (nelogické a výnosné), po důchodce co nevědí co nakupují .
Pak pozorují , že prodávají víc v samoobsluhách než ve speciálních obchodech a začnou pod vidinou větších zisků šetřit na balení , na návodech a v podstatě na veškeré přidané hodnotě , kterou se originální produkt liší od toho warezového . (Ne náhodou prvním titulem bez krabice a rozsáhlého manuálu který jsem zaznamenal pouze v holém pouzdře ( jako u konzolových kartridží) byl Command and Conquer RA :2 od EA ;/)
A co skuteční fandové ? Hra která se už nehraje jako dřív, herní doba se zkracuje (to víte příští rok musí vyjít nový díl ), demo se už nenosí , cena nesmyslně vysoko ....
Čím dál víc vše směřuje k otázce chci vůbec tuhle hru ?

Nechci , ale rád se podívám co nového - chci vyzkoušet na vlastním stroji a na vlastní klávesnici /joypadu a ..... v 95% zavrhnout a těch 5% zvážit jako kandidáta ke koupi .
Takhle to funguje u nás normálnějších .
Bohužel velká a rozhodně ne menší skupina prostě dneska funguje ve stylu koupím to nejlepší(HW) a SW prostě stáhnu . Že bych si hry a sw mohl koupit , když na to mám ? A proč ?
Dřív se naháněli rozmnožovači co posílali SW poštou v obálkách za 250Kč (Cena za kterou koncový zákazník byl ochoten koupit koncový produkt ) , dnes se odstavují warez portály , které fungují většinou zdarma ale služby , které profitují na produktech vývojářů (Rapidshare , Megaupload ,Fileserv ...) a které vydělávají nemalé částky za "bonusové služby " viditelně prapodivně a neprůstřelně nikdo k odvádění výpalného dvakrát nenutí .

Takže ano vini jsou uživatelé , za to že využijí distribučních kanálů , které se jim nabízí . Vůbec nikdo nechce vidět příčinnou souvislost s cenami přecenované digitální distribuce a stále plytším a kratším obsahem samotných titulů . Vůbec nikdo se neptá proč mám dnes platit trojnásob za speciální edice s obsahem ne nepodobným běžnému balení z doby před patnácti lety .

Ech chtěli jste výnosný spotřebák , tak se nedivte , že máte loajálnost jako k značce toaletního papíru na vašem záchodě .

Thorleif_cz
Thorleif_cz
Level 1 Level 1
1. 12. 2011 16:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě přijde, že teď vydavetelé pláčou nad tím, jakou generaci konzumentů si vychovali. Přesně jak tu bylo psáno, neustále nedodělaný produkty (aneb proč od srdce nemám rád Bethesdu), neustále zlehčovaný a minimalizovaný herní principy a systémy (termín hratelnosti dostává na frak, když mi hra nedává žádnou výzvu a to nemusí být hardcore). A taky (což je jedna z věcí, co mě štvou nejvíc) velmi krátká hrací doba a ignorování příběhu. Chtěl bych dodat, že nepirátím, já si všechny hry co chci kupuju. Krok vydavatelů zaklínače obdivuju a doufám, že takových bude víc... Ještě by se mohly vrátit ty krásný velký krabice...
A druhý díl Zaklínače zatím nemám jednoduše z toho důvodu, že poslední dobou chybí finance. Ale mám ho v merku...;)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na STALKERa ať mi nesahaj! Toho mam originálního a je to výborná hra. I když zabugovaná, ale furt je to asi nejatmosferičtější střílečka jakou jsem hrál.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 18:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě hlavně Zaklínač 2 vydělává díky tomu že vývojáři místo milionů za nesmyslnou reklamu radši udělali dobrou hru a to se musí ocenit. Proto nesnášim třeba ty trapky co dělaj CoD, protože to kolik cpou do reklamy je jasná známka toho že ta hra je mířená na imbecily který se nechaj ovlivnit reklamníma kecama.

w359
w359
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jazzy: Okrem ineho: nejde o jednicky a nuly. Niekto (nejaky ludia) tie jednicky a nuly usporiadali a umoznili ti zazitok z hry. To je to (ti ludia), na co mysli, az budes hladat vsetky nasledovne torrenty. A na to, preco zanikaju kvalitne, osvedcene studia (Looking Glass, anyone?).

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 14:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

By mě zajímalo, jak přišli k tomu číslu 4,5 mega.

Thorleif_cz
Thorleif_cz
Level 1 Level 1
2. 12. 2011 20:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Xspy: Nemůžu než jen horlivě přikyvovat, naprosto souhlasím. I když po špatných zkušenostech už ani nestahuju pro vyzkoušení. To, že dnes už se vypouští dema jen vyjímečně, mě opravdu dost štve. Protože i když bylo demo jen výsek z celku, tak si aspoň člověk vyzkoušel, nakolik mu na jeho pc hra poběží.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 20:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bigajz: Nebyl bych si tak jistej že pirátí 90% PCčkářů. Já znam hodně lidí který si hry kupujou na PC, znam i takový co je stahujou a nemaj žádný výčitky svědomý i když jim prachy padaj z kapes a ňáká hra pro ně neni problém. Myslim že je to vyrovnaný, 90% je podle mě dost přehnaný číslo.

Bigajz
Bigajz
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekne pcckari hovorim 90 % pirati.....

Nelekejse
Nelekejse
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

w359: oháníš se looking glassem a považuješ DA za kvalitní hru? Z pohladu ne-decka. lawl.

Akim
Akim
Level 1 Level 1
30. 11. 2011 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja to reknu takhle. Podivejme se jak hry vychazeji. Povetsinou jsou nedodelane atd atd. Do vysledne ceny za kterou si hry kupujeme je zapocitana i cena ochrany. Nektery hry jsou predrazene a navic to zadne pecky nejsou. ja si osobne myslim, ze kdyzby "vyrobci" her spis vic hledeli na kvalitu, pote cenu a rozhodne na to udelat opravdu dobrou hru, neustali stahovaci by si mozna hru i koupili. Takhle staci pockat az hra vyjde, pak na to az do ni nekdo udela crack, to uz vetsinou je opravny patch, takze se to stahne a hraje se hra podstatne lip. Dalsi vec je - kdo nejvic stahuji hry? Decka. Hraju jednu nejmenovamou MMORPG a tam kdyz se clovek zepta na jine hry a jejich kupovani, decka vetsinou rikaj ze je lepsi si to stahnout nez prosit rodice aby jim to koupili nebo spis rodice premluvit aby dotycnemu koupil kredit na mobil nez zakoupil nejakou hru. Samozdrejme, ze vyjiou nejsou ani dospeli, sam si sem tam stahnu nejaky serial, protoze sice jde o autorske pravo, ale ne o kvalitni cely film. Navic, kdyz nekdy koukam jestli je takovy serial k mani, tak vetsinou bud jen v anglictine,nebo v blbem obalu, kde se DVD dost casto znici a nebo je to totalne predrazene a jednotlive casti jsou rozdelene do nekolika DVD - tot moje vymluva:)
Zaklinace jsem koupil, sic za kvalitnejsi povazuji jednicku, ale vim, ze mou koupi, jsme prispel lidem, kteri delaji fakt dobre veci a nemusim pak lamentovat, ze jsem zas skocil na spek nejakemu vyvojari, kterej rika o sve hre jaka to neni pecka a pri tom propadak jak nevim.
Tot muj nazor

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
30. 11. 2011 09:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je videt, ze DLC ma svuj duvod kvuli warezu. Takze - dekujeme vsem poctivym stahovacum, ze kvuli nim jsou hry prodavany na 10 kousku :)

Reklama
Reklama