W. Spector chce dělat jenom velké hry
Gamedesignér Warren Spector řekl v jednom ze svých rozhovorů, že chce pracovat na vývoji top titulů: „Můj problém je takový, že já prostě nechci dělat malé hry. Nechci dělat casual hry. Chci pracovat na velkých, epických, hloupě obtížných hrách, které vyžadují opravdovou práci [ze strany vývojářů]. Jasně, když vezmeme třeba Valve, jde o nezávislé vývojáře a je jim naprosto fajn. Je tu taky plno dalších, velmi zručných společností s promakanou strukturou týmu a plánování, jenže mě v tuto chvíli zajímají jen AAA hry, což je taky jeden z důvodů, proč jsem souhlasil s připojením k Disney.“
Aby bylo vše uvedeno na pravou míru, Spectorova firma, Junction Point, byla v roce 2007 přebrána pod křídla společnosti Disney a jak vychází najevo, jedna z podmínek akvizice byla to, že Warren Spector dostane prostor realizovat se ve hrách, které tak krásně popsal. Uvidíme, co z něj vypadne kloudného…