Vývojáři se otočili zády k filmu 28 dní poté
Svoji videoherní adaptace se dočkala celá řada filmů a rozhodně nešlo ve všech případech jenom o kasovní trháky typu Spider-Man. Proto je docela překvapivé, že se skoro žádný vývojářský tým, ani vydavatelská společnost nehrnula do videoherní adaptace komerčně úspěšného nízkorozpočtového snímku 28 dní poté z roku 2002, jehož režisérem byl Danny Boyle, který má na triku například Trainspotting, nebo Mělký hrob. Během Develop Conference v anglickém Brightonu to v rámci jedné přednášky prozradil producent filmu Andrew Macdonald. Jen pro připomenutí. 28 dní poté byl doslova za pár šupů natočený sci-fi film plný zombíků, který však tohle jinak přetěžované téma zpracoval docela vážným způsobem.
Na první pohled šlo tedy o ideální námět pro hru, což si evidentně myslel i Andrew McDonald, který se jako zástupce producentské společnosti DNA Films, snažil u celé řady vývojářů a vydavatelských společností videoherní adaptaci 28 dní udat. Jak už je výše uvedeno, tak vydavatelské společnosti nad tímto nápadem ohrnuly nos, stejně jako drtivá většina vývojářských týmů. Pár týmů ochotných udělat hru podle filmu 28 dní poté se sice našlo, ale ty zas požadovaly, aby vývoj hry hradila společnost DNA Film, což nepřipadalo v úvahu. McDonald tedy celý nápad s hrou na motivy 28 dní spláchl do záchodu. Možná to však zkusí zas, tentokrát s pokračováním filmu 28 dní poté, které se právě natáčí pod názvem 28 týdnů poté.