Vývojář vysvětluje DLC pro Evolve
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojář vysvětluje DLC pro Evolve

Vývojář vysvětluje DLC pro Evolve

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

Reklama

Když před několika měsíci zakladatel Turtle Rock Studios oznámil, že jejich nejnovější hra Evolve byla vytvořená tak, aby podporovala DLC jako žádná jiná, mnoho hráčů se zděsilo, že tvůrci otevřeně přiznávají, že chtějí svoji standardně naceněnou hru dojit pomocí bezpočtu dodatečných balíčků.

V rozhovoru pro Destructoid se k negativní reakci komunity vyjádřil výtvarný ředitel hry, fousatý Phil Robb. „Nelíbí se mi, že si lidé myslí, že na ně tajně chystáme nějakou sračku. Máme hru připravenou tak, že ji můžeme rozšiřovat, kdybychom to chtěli."

„Náš plán jsme vymysleli i jako spotřebitelé: Nikdy nerozdělit komunitu, žádné pay to win, nic z těch blbostí, co definují DLC plány vymyšlené tak, aby z lidí vysávaly peníze."

Dle Robba není problém v principu DLC, ale v tom, jak jsou často využívána: „Když mám hru, kterou mám opravdu rád, a hraju ji už nějakou chvíli, chci prostě víc. Nevadí mi, že za to zaplatím. Vím, že si hodně lidí myslí, že DLC jenom dojí hráče, a to je pochopitelné, protože hodně společností k tomu tak přistupuje. Všechny naše nové mapy budou zdarma. Ty dostanou všichni. Jakákoliv monstra nebo lovce nabídneme jako placené DLC, ale ta fajn věc v tom je to, a to jsme si tvrdě prosazovali, že i když si je nekoupíte, stále proti nim budete moci hrát. Takže to komunitu nerozdělí a navíc vám to obohatí zážitek i pokud vás zrovna DLC nezajímá."

Turtle Rock si přejí, aby se Evolve hrálo ještě dlouho po vydání a DLC by dle nich mělo udržet hru stále čerstvou.

„Chceme každé DLC uzpůsobit tak, aby přineslo nějaký nový zážitek ze hry. Chceme mít víc obsahu, který citelně hru obměňuje a oživuje i třeba to, co ve hře bylo od začátku," dodal Robb.

Evolve byl jeden z projektů, které byly zachráněny při aukci zbankrotovaných THQ. Hra by měla vyjít 10. února na PC, PS4 a Xbox One.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama