Zpět na článek

Diskuze: Vývojář pochybuje o DirectX 12 na konzolích

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Kvasnica
Kvasnica
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 23:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kvasnica: Asi s W10 v létě ty troubo...

M4Ri0Cz
M4Ri0Cz
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

OpenGl zvládá to samé co DX a to při nizších nárocích na výkon .... Konzole od Sony nikdy neběhaly na Directech a nikdy to nebyl problém

Kvasnica
Kvasnica
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nezmínil se MS kdy přibližně jej chce uvést?

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@G: Nevím, že by konzole podporovaly Mantle...
Podporuje ho FrostBite 3, CryENGINE, Unreal Engine a Civilization (V/BE/SM's Starships) na PC.
Mantle ani není "budoucností", protože AMD se chce dále podílet na Vulcan (alias glNext), který tak nějak z Mantle vzešel, a na Direct X 12. Mantle ukázal že to jde dělat lépe.

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 17:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen poznámka, open source nemusí být vázán na OpenGL, ale klidně na DirectX, nebo dokonce i na Mantle... A dokonce i komerční software, co je vázán na OpenGL (CAD) nemusí mít DirectX náhradu. Ale to ať už si někdo sám doplní.

Wesi
Wesi
Level 1 Level 1
19. 3. 2015 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co na to říct, až bude open source (opengl) umět to co komerční software (win/dx) ... nechť si každý doplní :-)
A nemyslím tím pouze technologickou stránku.

Reklama
Reklama