Vývoj Tomb Raidera vstoupil do další fáze
Vývoj chystaného rebootu značky Tomb Raider postoupil do fáze alpha. Oznámil to vývojáři v podcastu Crystal Habit, v němž se pravidelně objevují zástupci studia Crystal Dynamics. Obsah hry je nyní zhruba dokončen, zbývá jej dát dohromady. Alpha fáze vývoje by měla trvat několik měsíců, pak nastane beta, kdy budou tvůrci vše ladit, balancovat a dokončovat tak, aby hra mohla vyjít na podzim letošního roku, jak se předpokládá. Cílem vývojářů je simultánní vydání po celém světě, připravena má být sběratelská edice.
Jak jistě víte, v novém Tomb Raideru čeká mladou Laru Croft pořádný životní zvrat. Sličná archeoložka totiž ztroskotá na záhadném ostrově, kde ji čeká drsné dobrodružství. Těšíme se tak na nápaditý a originální level design. O něj se ale postarají pouze vývojáři, uvolnění level editoru prý není v plánu. Zástupce studia Crystal Dynamics naopak nevyloučil, že si Lara ve hře zastřílí ze dvou pistolí najednou, což ji dříve zdobilo. Souhrn dalších informací naleznete v našem preview.