Vývoj PC portu Dark Souls je obtížný
Vývoj PC portu hardcore RPG Dark Souls není tak hladký, jak japonské vývojářské studio From Software původně předpokládalo. „Abych byl úplně upřímný, musím přiznat, že máme problémy kvůli nedostatku zkušeností s portováním na PC. Mysleli jsme si, že to půjde lehce, ale není to tak. Takže stále pracujeme a řešíme různé problémy,“ řekl producent Daisuke Uchiyama ze studia From Software, které v seznamu PC her skutečně moc zářezů nemá. Vlastně můžeme mluvit jen o akci Ninja Blade.
Vývojáři mají potíže hlavně s hodnotou frame rate, s kterou už ostatně bojovali i na konzolích. Hra je přímým portem z konzolí, takže tvůrci grafiku ani nechtějí specificky upravovat. Místo toho upřednostnili nový obsah, který by prý mohl zkušenému hráči vystačit na deset hodin. „Chystáme tři nové lokace, čtyři nové bossy a další zbraně. Nový obsah se samozřejmě neobjeví hned na začátku, ale bude přístupný někde za polovinou. Je totiž integrován přímo do hry,“ doplnil Uchiyama.
Nový obsah, který si formou DLC Artorias of the Abyssbot budou moci dokoupit i konzolisté, není jediným trumfem, jímž chce From Software přimět fanoušky RPG ke koupi. Dalším plusem je vyslyšení výzev hráčů, kteří odmitali původně zvolenou digitální formu distribuce (Games for Windows Live). PC verze Dark Souls s podtitulem Prepare to Die nakonec vyjde i na Steamu, a to 24. srpna, pokud tedy problémy plánované vydání nakonec nezdrží....