Zpět na článek

Diskuze: Vývoj Diabla III pro Switch trval 9 měsíců

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 8. 2018 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: To už ale víme 5 let, od vydání verze na PS3 a X360.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
20. 8. 2018 05:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bylo ze strany Blizzardu keců, jak Diablo III nemůže být offline, co všechno počítají servery od pohybu nepřátel až stavbu levelů a voilá. Nejslabší konzole na trhu Debilo offline mít může. Takže always online u Diabla není nic jiného než DRM.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
20. 8. 2018 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Nevim nehrál jsem a netušil, že můžou verze pro 360 a 3 být offline. MY BAD. blush

Reklama
Reklama