vynosy-z-in-game-reklamy-2-miliardy-v-r-2011
Novinka Výnosy z in-game reklamy - 2 miliardy $ v r. 2011

Výnosy z in-game reklamy - 2 miliardy $ v r. 2011

sleepless.

sleepless.

3
Reklama

Chcete-li opravdu zbohatnout, tak se nějakým způsobem začněte rychle angažovat v in-game reklamě, poněvadž podle vševidoucích analytiků z firmy eMarketer vygeneruje reklamní segment spojený s hrami v roce 2011 až 2 miliardy dolarů! Paul Verna, jeden z autorů studie spol. eMarketer nazvané „Video Game Advertising: Getting to the Next Level“ předpokládá, že se reklama ve hrách bude v následujících letech dosti dramaticky rozvíjet díky tomu, že budou poskytovatelé reklamního prostru moci zákazníkům nabízet nové platformy, z čehož pak budou těžit vývojáři díky větším podílům z tržeb plynoucích z in-game reklam.

Verna dále předpovídá, že v následujících pěti letech bude trh s in-game reklamami růst každoročně nejméně o 23% až bude v roce 2011 schopen generovat výše zmíněné 2 miliardy dolarů. Nejenom díky novým platformám a tím pádem i novým možnostem propagace však bude celý trh s in-game reklamami růst. Velkou roli sehraje i možnost cílit jednotlivé kampaně (právě díky novým platformám) přímo na určitou demografickou skupinu – ženy, děti, mládež, senioři - vše v určitém věku a tak dále. S tím je však spojeno i neustálé rozšiřování hráčské základny o skupiny obyvatel, které se dříve hraní nevěnovaly, nebo věnovaly, ale jen výjimečně, tak jak to nyní zkouší třeba společnost Nintendo se svojí Blue Ocean strategií.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama