Výnosy z in-game reklamy - 2 miliardy $ v r. 2011
Chcete-li opravdu zbohatnout, tak se nějakým způsobem začněte rychle angažovat v in-game reklamě, poněvadž podle vševidoucích analytiků z firmy eMarketer vygeneruje reklamní segment spojený s hrami v roce 2011 až 2 miliardy dolarů! Paul Verna, jeden z autorů studie spol. eMarketer nazvané „Video Game Advertising: Getting to the Next Level“ předpokládá, že se reklama ve hrách bude v následujících letech dosti dramaticky rozvíjet díky tomu, že budou poskytovatelé reklamního prostru moci zákazníkům nabízet nové platformy, z čehož pak budou těžit vývojáři díky větším podílům z tržeb plynoucích z in-game reklam.
Verna dále předpovídá, že v následujících pěti letech bude trh s in-game reklamami růst každoročně nejméně o 23% až bude v roce 2011 schopen generovat výše zmíněné 2 miliardy dolarů. Nejenom díky novým platformám a tím pádem i novým možnostem propagace však bude celý trh s in-game reklamami růst. Velkou roli sehraje i možnost cílit jednotlivé kampaně (právě díky novým platformám) přímo na určitou demografickou skupinu – ženy, děti, mládež, senioři - vše v určitém věku a tak dále. S tím je však spojeno i neustálé rozšiřování hráčské základny o skupiny obyvatel, které se dříve hraní nevěnovaly, nebo věnovaly, ale jen výjimečně, tak jak to nyní zkouší třeba společnost Nintendo se svojí Blue Ocean strategií.