Zpět na článek

Diskuze: Video z Andromedy předvádí principy bojů

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
19. 2. 2017 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: nevím jestli to tak bude, ale mě by se líbilo že máš tři ty hlavní stromy jo voják biotic inža, ale v ME si měl dycky více povolání, takže by se mi líbilo kdyby ti to vytvářelo vlastní povolání podle toho kolik bodů kde máš, že když pujdeš voják a biotic tak budeš vanguard, když voják a inženýr tak můžeš bejt inflitrátor atd, mohly by vytvořit i nový povolání protože pujde jen o jméno že jo podle toho kde máš kolik bodů, tohle by se mi líbilo kdyby to tak udělali.

Daredavil
Daredavil
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

looks epic

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ MarHor: Pokud vím, nejoblíbenější díl byla dvojka, kde byla tuna akce.
Kombinace Halo a GoW?To si nemyslím, tak temné to není.Originální to rozhodně není, stejně jako zmíněné Halo a GoW, i když zasazení a úkol jsou zajímavý.
Pokud umíš číst, tohle video se věnuje boji a skillům, až bude video o zasazení nebo příběhu, budeš mít svoje.
Combat je velmi podstatnou částí ME série, stejně tak je i skill points systém.
I v jedničce bylo více akce než dialogů.
EDIT:Ano, akce je více i ve starým KOTORu.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ohhh katana ohhhhh božíčku

Cuba Stromek
Cuba Stromek
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přijde mi to docela jako divoká jízda...

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
19. 2. 2017 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: já se zase nikdy nedokázal vzdát toho komba utočná puška a rush, jako můžu tam mít ty černý díry a ten pull a x dalších věcí ale prostě pecka do kebule to mě dycky bralo víc

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
19. 2. 2017 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: jako ikdyž tomu sto pro nerozumím to asi budu až když to dostanu do ruky, tak se mi ten systém fakt líbí, rozhodně budu víc nakloněn experimentování třeba, v původní trilogii sem prakticky pořád hrál za obyč vojáka protože utočná puška + adrenalin rush hmm ohh yeah to je moje, ale tady noo menší plamenomet, zneviditelnění, černá díra a pár granátů do ksichtu nezní jako špatný kombo

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
18. 2. 2017 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: tak jak já to chápu a měj na paměti že víme to samý jen to co ukazovali v tomhle videu, tak všichni postavy mají nutnost specializace tak to funguje prostě, proto nenajdeš vojáka s adrenalin rushem a schopností se zneviditelnit, tobě jako pathfinderovi se ale něco nějak stalo něco je u tebe jinak že si schopen ty schopnosti kombinovat z tří hlavních stromů, každej ti dává jiný aktivní skilly a taky pasivní čím víc si vylepšuješ jeden strom tím víc získáváš abilit ale taky hlavně pasivních skillů, takže můžeš mít schopnost se zneviditelnit ale pak všechny body ve vojákovi takže máš bonus k učinosti zbraní atd, povolání jako takové funguje jen jako rozdělení, protože si ho nevolíš, pouze ti označuje ke kterýmu stromu schopnosti a pasivní bonusy patří, není to pro tebe tudíž tak důležitý jako v předchozích hrách ale má to tam svoje místo už jen proto aby z toho nebyl clusterfuck všechno smíchaný dohromady.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
18. 2. 2017 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: s těma schopnnostma souhlas a s těma materiálama to mám podobný jen tolik abych se navnadil ne abych se přejedl, jinak ty povolání tam jsou taky proto že tvoji partáci je budou mít locknutý jako v předchozích hrách ty jako pathfinder budeš jedinej kdo bude mít tuhle možnost si vybírat, jinak to zase bude klasika jeden biotic jeden inža a voják atd, má tam bejt i příběhově vysvětleno proč ty jedinej máš možnosti si vybírat na to sem taky zvědavej.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Tak tak, v jednicce byl v zasade klasickej RPG system. V pokracovanich uz to bylo oklestene. Ja osobne prave proto bral ME jako hodne akcni RPG, kdyzto pokracovani povazuju spis uz za TPS s lehkymi RPG prvky. Ale svym zpusobem mel i ten jednodusi system sve kouzlo prave kvuli unikatnim schopnostem.

Ok, ale proc si teda vybiram jednotliva povolani, kdyz me udajne nikterak neomezuji ve vyberu skillu ci zbrani? V tomhle pripade jaksi postradam jejich smysl :)
Jinak samozrejme predpokldam, ze ve stromech budou schopnosti nejak odstupnovane, tzn. ze odemceni tech nejlepsich bude podmineno napriklad pridelenim urciteho poctu bodu do daneho stromu nebo otevrenim nejakeho konkretniho predchoziho stylu. Samozrejme dava smysl, ze se clovek preci jen bude muset na neco trosku zamerit a ne jen vyzobavat to nejlepsi. Ja osobne se asi i jako v prechozich hrach zamerim na kombinaci bioticu a hrube sily :)

Jinak jsem taky zvedav na nove schopnosti z MEA. Vim taky prd, uprimne ani tolik nesleduju unikle materialy, jelikoz si nechci kazit prekvapeni. Ve videu jsem zaznamenal jen ten vylepseny pull, kdy muzete pouzit nepritele jako stit. Ale dost mozna je to tim, ze spoustu tech schopnosti ani neznam, protoze treba takove inzenryske schopnosti sli predchozi hry mimo me (takzesi z hlavy vzpomenu jen na override a neviditelnost :D)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: No pokud si spravne vybavuju, tak v jednicce si rozdeloval body do urcitych schopnosti, pricemz na zaklade povolani si mel ruzne kombinace schopnosti, do kterych muzes pridelovat body. Takze v podstate jako tady, ovsem tady nebudes ani limitovan vyberem tridy. V ME2 a ME3 byl tenhle strom dost zjednoduseny a v podstate kazda trida mela sve specialni schopnosti, ktere mohla mit jen ona (ikdyz asi se tam nejake zakladnejsi taky prolinali). System z ME 1 byl tak mnohem varibilnejsi a komplexnejsi, ve zbyvajicich dvo dilech to bylo dost oklesteno (na druhou stranu to pridalo dost novych schopnosti a silnejsi zamereni). Ovsem pokud si to pamatuju spatne, tak se omlouvam. Ale ano, je pravda, ze nikdy neslo vybrat veci nad ramec povolani. Ovsem to jsem ja neresil (ikdyz jsem za to rad. Na druhou stranu se ptam, maji tedy povolani vubec nejaky smysl. Nebo jeste lepe, jsou vubec v Andromede?)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja jsem s videem celkem spokojen. Od prvnich zaberu z PSX jsem k novemu ME spise skepticky (jakkoliv puvodni trilogii miluju), ale tohle je za me celkem presvedcivy. Libila se mi vyrazne zvysena mobilita s jet-packem, stejne jako cool moznost chvilku viset ve vzduchu a odstrelovat. Stejne tak se mi libil vylepseny biotic pull :)

A celkove jsem rad, ze se to tak trochu vraci ke korenum a sahli po tomhle stylu rozvijeni schopnosti. Specialni skilly pro jednotliva povolani po vzoru ME 2 a 3 nebyly tak uplne spatne, ale system z ME 1 mi vyhovoval vic. Uprimne doufam, ze toho priklonu k prvnimu ME bude co nejvic :)

@Strejda Phil: Taky mam ten pocit, ze dvojka je nejoblibenjsim dilem serie (chapu to, ikdyz s tim nesouhlasim). Ja osobne za nejlepsi porad povazuju jednicku. Dalsi dily na muj vkus byly moc akcni a min pribehove zvladnute. Uzil jsem si je taky hrozne moc, nikdy jsem se ale neubranil dojmu, ze smer, kterym se po ME 1 vydaly nebyl rozhodne nejstastnejsi (pro me).

Kazdopadne ona neni akce jako akce. V ME1 samozrejme taky byla spousta akce, ale nemel jsem z ni ten pocit freneticke TPS jako v pokracovanich (ostatne pokud si spravne pamatuju, naprosta vetsina hracu sahala po vojakovi, takze si z toho delali vazne cistokrevnou reznicinu :d). Ne ze by na jednom z pristupu bylo neco spatne, kazdyho holt bavi neco jinyho. Me uz bohuzel v pokracovanich ty souboje nebavili tolik a spis jsem je bral jako nutne zlo :D (ok to asi trosku porehanim). Z tohohle kratkeho videa si ovsem netroufnu tvrdit, na jakou stranu se tohle priklani.

A btw, netroufl bych si teda tvrdit, ze v jednicce bylo vic akce nez dialogu. Ale je mozne, ze uz mam lehce zamlzeno, naposled jsem ME oprasoval pred vydanim ME3. A to uz je pekna davka let. A nebo jsme kazdy z nas volili trosku jiny pristup :)

konfrst.jan@gmail.com
konfrst.jan@gmail.com
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cuba Stromek: vývoj je jasný a BioWare tím jen sledují měnící se preference hráčů; uvidíme, jaké to bude v praxi a s ovladačem/myší v rukách...

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Headka je headka, ikdyz zrovna v ME jsem nikdy nemel extra uspokojujici pocit pri sazeni headshotu .Holt kazdymu co jeho jest :)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Taky jsem s jeho podobou spokojen, ikdyz samozrejme taky netusim, ceho presne se dockame. Ale je to dle me na dobre ceste :) Ja budu otevren experimentovani, ale asi nakonec stejne zustanu u priklonu k biotic schopnostem. Me bohuzel nikdy nebavilo hrat ciste za vojaka, jelikoz se z toho v tu chvili pro me stala "obcejna" strilecka. Plus mi ty schopnosti prijdou proste cool :)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: To by bylo fajn, kdyby se ti to takhle dynamicky menilo. A pripadne ti to se zamerenim oteviralo nove moznosti anebo by si dostaval na vyber z vice cest postupu (coz tam asi je, pokud jsem to z videa spravne pochopil). Proste takova kombinace systemu z ME1 a ME2/3, coz mi prijde osobne naprosto idealni :)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: S temi povolani mi asi porad neco unika. Ok, logicky budou partaci uz prednastaveny jako v minulosti a vyberes si koho uznas za vhodne (ja osobne nikdy nevybiral na zaklade zamereni, ale chodil jsem vzdy s oblibenymi postavami, takze povetsinou Garrus a Liara), ale jak to souvisi s tim, co si zvolis ty? Respektive chapu, ze si jako hrac upravis postavu jak ti vyhovuje, ale pracujeme-li s faktem, ze si budes moc strkat body do cehokoliv, tedy do bojoveho stromu, biotickeho stromu a technickeho stromu, na co jsou pak povolani? Bude me to nejak omezovat ve vyberu? Budu jakozto biotic mit treba pristup k specialnim biotickym schopnostem, ktery obycejny vojak nema? Protoze jinak by to jaksi postradali smysl, jelikoz bych byl dejme tomu biotic, ale mohl bych si zvolit to same co vojak, nehlede na to, ze bych mohl vse strkat i jakozto biotic jen do skillu vojaka a technika. Snad uz chapes proc mi to nedava smysl :) Pokud mi neco unika, tak se omlouvam :)

Jo a k pribehovemu "vysvetleni". Tak nejak mi nikdy nepridlo nutny tohle vysvetlovat. Ostatni postavy meli konkretni zamereni, jelikoz tak fungoval jejich charakter. Tzn. ze pokud byl nekdo vojak, tak mel logicky vojenske skilly, jelikoz se jako vojak naucil dobre "valcit". Vsechny postavy umely to, co umely, kvuli svemu puvodu/zivotnimu pribehu a jelikoz tak meli sve misto v parte, nebylo je nutne ucit novym skillum z jine "vetve". To ze postava hrace dokaze vse je taky zcela logicke. Respektive nevidim problem v tom, ze by se postava nemohla zamerit na neco z te trojice nebo naopak na vsechno. Strilet se clovek nauci, technicke skilly se muze taky naucit a bioticem se pokud vim muze stat taky v zasade "kdokoliv". Takze nevidim potrebu vysvetlovat, proc zrovna vy dokazete "vse". :)

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
18. 2. 2017 15:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: je pravda že v pokračováních se spíše hodně specializovalo a v jedničce bylo i třeba ten charm kde pokud si ho neměl dostatečnej tak si nemohl používat určitý odpovědi klasika rpg prostě a co se andromedy týče, tak povolání tam stále jsou stále si z nich vybíráš, ber to že máš tři základní povolání voják biotic inženýr a z nich si vytváříš svoje vlastní jako podpovolání, taky sem pochopil že budem muset trochu víc investovat do jednoho ze stromů pokud chceme silnější schopnosti, asi to nebude tak že si prsotě nakombinujem ty nejlepší schopnosti ze všech tří takže hodíme super novu zneviditelníme se a ještě zpomalíme čas jo, btw to sem bral schopnosti z minulejch her tedka o tom jaký schopnosti budou v andromedě vím jen velmi málo chci taky trochu překvápko.

 MarHor
MarHor
Level 1 Level 1
18. 2. 2017 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no právě, zatím podle videí jen divoká akční jízda, a kde je smysluplný příběh ? hmmm
vypadá to jak kombinace Halo s Gears of War...sakra

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
19. 2. 2017 08:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Beranir: Presne, tak to funguje, jak u partaku, tak u tebe. Neprijde mi to nikterak nelogicke, proto mi ani neprijde, ze by to bylo nutne nejak ze strany hry dovysvetlovat :) Respektive jste nejak vyjimecni, kdyz krom svych bojovych schopnosti umite i pracovat s omni-toolem a vyuzivat bioticke schopnosti?

Takze to mam chapat tak, ze tam ty povolani vlastne nejsou a jen na zaklade mnozstvi pridelenych bodu do jednotlivych stromu ti to prideli povolani? Jak fungujou ty stromy schopnosti chapu pomerne dobre, jen mi do toho nezapadala existence tech povolani :)

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
18. 2. 2017 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: dyt ty systémy skillu byly skoro to samý, ve všech třech dílech sis vybral classu a podle toho do čeho si investoval se ti odemykali schopnosti, ale nikdy si u nemohl odemknout nic víc než co ti dovolila tvoje classa ne?

Reklama
Reklama