Zpět na článek

Diskuze: Versus: Adventury přežily, ale za jakou cenu?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Cos
Cos
Level 1 Level 1
12. 2. 2015 18:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jarda kouká na adventury, jako by se vůbec nevyvíjely. Jasně že adventury byly v devadesátkách nesmyslně těžké a překomplikované. Musí se na ně dívat pohledem dané doby. Stejně jako na ostatní žánry. První strategie z té doby jsou z dnešního pohledu taky silně zastaralé. To je zas názor jak ze zvláštní školy. The Longest Jorney z 2000 je zas na jiné adventurácké úrovni, stejně jako Broken Sword 5 nebo Broken Age z doby dnešní. Telltale a jeho Sam a Max nebo Back to the Future se zas liší od Walking Dead 2, které je bohužel už čistě interaktivní film. Což Life is Strange není a díky za to.

Khalashnikovf
Khalashnikovf
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A kdopak z Vás tady si pamatuje (dle mého) herní klenot jménem Dreamland? Hm, kdo, nikdo? Nedivím se lituju vás všecky :)
Tak fajnová adventura tehdejší doby... škoda, že se ji prodalo snad jen 500ks(?) a že na tom tehdy ty lidi zkrachovali :(
Dodnes je to jedina krabicovka, od které si udržuju starou klasickou (hnusnou a velikou) krabici a její unikátní 3CD obal.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 2. 2015 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Richmond: Tak já netvrdím, že to bylo v každé adventuře, jenom oponuju tomu, co napsal MacGyver. A třeba pixel hunting je možná ještě větší problém starších adventur než nelogická řešení, protože byl mnohem častější.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 2. 2015 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MacGyver: Blbost, spousta adventur obsahovala kompletně nelogická řešení, takže byl hráč většinou donucen zkoušet všechno se vším a/nebo lovit pixely aby se ujistil, že nezapomněl nějaký miniaturní předmět co pomalu splývá s pozadím.

stul.drabik@seznam.cz
stul.drabik@seznam.cz
Level 0 Level 0
26. 2. 2015 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mně skončilo Polda 3,horké léto 2,Posel smrti 1 až 3.To byli poslední andventury které jsem hrál.Ty noví stojí za prd.Ještě naposled jsem hrál Runwey nebo tak nějak.A tím to skončilo.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 2. 2015 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MacGyver: Ale prosímtě, pixel hunting byl i v tak "nových" adventurách jako Longest Journey (2000), nebo třeba první Runaway (2003).

Victor the Cleaner
Victor the Cleaner
Level 1 Level 1
11. 2. 2015 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ač jsem ty staré adventury hodně hrával a rád na ně vzpomínám, tak musím souhlasit s Jardou. V nedávné době jsem se párkrát vrátil k několika adventurám a ani jednu jsem nedohrál. Řešení hádanek jsem si už nepamatoval a sám člověk fakt nemá šanci to vyřešit. Zjistil jsem, že hledání návodu kde co udělat mi přišlo už naprosto otravné. Říkal jsem si, jak tohle jsem mohl v té době tak zapáleně s vytištěným návodem v ruce hrát. Já si dnes skutečně chci hru v klidu vychutnat a nelovit nějaké rady po internetu. Doba se prostě změnila a byť to hry byly suprové, dnes vím, že se k nim rozhodně vracet nebudu.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
12. 2. 2015 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Ale je pravda, že zničený čas je každopádně nejzajímavější spojení :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
12. 2. 2015 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Zničený čas? Snad vyplýtvaný čas, ne? Do you even translate, bro? :D

Reklama
Reklama