Zpět na článek

Diskuze: Valve omezí vydávání klíčů mimo Steam

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

konfrst.jan@gmail.com
konfrst.jan@gmail.com
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: Proč to? Co Valve dělá sleduji delší dobu, od počátku roku jsem si zaznamenával všechny zmíněné změny, nicméně rád se přiučím, pokud jsem něco důležitého přehlédl..

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 15:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: A co kdybys nás všechny ohromil svojí nezměrnou kapacitou logického a ekonomického uvažování a svůj osobní útok i nějak podložil? Jelikož to, co jsi napsal je prozatím pouhý blábol...

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 05:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: Proč by to dělali? Sice z nich buduo mít menší zisk, ale pokud jsou stále oblíbené, tak z nich mají aspoň něco a hlavně donutí hráče založit si u nich účet a to je pro ně ta největší hodnota.
GoG táhne k zemi jejich no DRM politika. Osobně se mi zamlouvá, ale mnozí distributoři chtějí alespoň prvních pár dní po vydání u svých her DRM mít. Fajn je, že ho už občas odstraňují, takže se hry jako Inside objevují na GoG sice pozdě, ale přece.
Bylo by super, kdyby u krabicovky bylo možné si vybrat, kde chceš hru aktivovat. Třeba na to někdy dojde.

Devo
Devo
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TBohdan: No na úroveň obchodního partnera bych to zase neviděl, Humble je v podstatě na Valve z velký části závislý, protože drtivá většina her co koupíš na humble jsou steam klíče.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Asi ne tak úplně. Nejjednodušším způsobem je klíče nějak zpoplatnit, takže sice tak jako tak podpoříš i Valve, ale asi ne tolik, jako by to šlo přes Steam komplet.
Navíc mají autoři možnost vydávat paralelně i jinde a třeba i sami ze svých stránek, pokud to zvládne jejich infrastruktura. Ale už jsem si několikrát chtěl koupit hru přímo od zdroje a byl tam jen odkaz na Steam, takže to evidentně moc lákavá varianta není.
Samozřejmě je smutné, pokud se kvůli pár podvodníkům mění pravidla a odnese to většina těch slušných.
@Wexz: Tipoval bych, že něco mají, ale zdaleka ne tolik.

neko10
neko10
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TBohdan: nba 2k17 a pillars of eternity

konfrst.jan@gmail.com
konfrst.jan@gmail.com
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TBohdan: asi tak, víceméně to po všech těch předchozích zprávách vidím podobně a souhlasím :)

neko10
neko10
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jaky to bude mit dusledek na humbl bundle hry?

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
21. 8. 2017 05:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, že Valve chce hlavně zabránit přeprodávání klíčů pochybnejm firmám jako třeba KEY4YOU, jenž má dneska reklamu na HREJ.CZ ;-)

ares258@hotmail.sk
ares258@hotmail.sk
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

takze ak som to spravne pochopil tak ked chce spolocnost predavat svoju hru na steame tak steam k cene hry prilepi 30 % a ma svoj zisk. ale zaroven da spolocnosti urcity pocet klucou na hru a s tych nema ani cent steam.
ja osobne nekupujem hry na steame lebo ked su v akcii tak na nete su este lacnejsie digitalne kluce.
PS: ked to steam uskutocni tak by bola prava chvila aby niekto prisiel s podobnym klientom ako je steam a dal nizsie ceny mal by tak vedciu sancu sa uchitit a steam by musel znizovat ceny

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Ne kde chceš aktivovat, ideální stav je žádná aktivace na krabicovkách a kompletní hra v tom balení. To je sice při velikostech dnešních her už asi nesmysl, ale ty aktivace a spouštění klientů mě prostě furt rozčilujou. U Zaklínače to byla prostě paráda, hru jsem mohl spustit normálnim zástupcem bez čekání na spuštění klienta a strachu z toho že se to zrovna teď začne aktualizovat. Když jsem na to měl náladu, tak jsem spustil galaxy client a nechal stáhnotu patche a bylo to, ideální stav.
@jauvajs: Bohužel je to tak, 10 let stará hra když má na steamu slevu 80% tak je to stejná cena jako má krabicovka normálně. :-D
@neko10: Jsou, protože cenu určuje vydavatel, to že je to na GOGu neznamená automaticky že je to levný, třeba všechno co patří Disney je drahý i když je to 20 let stará hra, s tim GOG nic nenadělá, aspoň je to tam bez DRM a nemusim spouštět klienty kvůli hrám který už nikdy nebudou mít žádný patche. To je přece směšný takhle starý hry aktivovat někde na steamu, chci normální klikací instalačku kterou si můžu zazálohovat pro budoucí generace, hry na steamu jednou všechny přestanou fungovat.

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
20. 8. 2017 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim, ze autor nemá základy logického a ekonomického uvažování, jelikož to co napsal je blábol..

jauvajs
jauvajs
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak to mě může bejt i jedno, kdo tu cenu určuje. Navíc si myslím, že do toho Valve trochu zasáhnout může, např. regiony kde se za kolik bude prodávat, tuším určuje on. Rozdíl $-€ vám na GOGu taky vrátí, i když je to takový vynucený, ale aspoň něco. Jen říkám, že si možná těmahle represema asi moc nepolepší... ikdyž je to pořád monopol no.

jauvajs
jauvajs
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až Valve změní politiku 1€=1$ (jakože to nehrozí), tak tam člověk začne možná zase nakupovat, vždyť ty hry jsou tam i ve slevě drahý...Padne vám do oka nějaká hra a všude kam se podíváte, tak bude levnější než na steamu. Pro mě je už steam takovej "Alza katalog", mají tam všechno, ale nekoupíte tam nic.

konfrst.jan@gmail.com
konfrst.jan@gmail.com
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: S tou krabičkou je to zajímavá pointa.. nevím, ale tipoval bych, že to bude původně propojené a posvěcené se Steamem zřejmě bude, ale opravdu těžko říct, jak to funguje v takovém případě..

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když si na pc koupím krabicovku, kterou následně zaktivuji přes Steam, tak z toho má Valve stejně těch 30%, ne? Anebo když si koupím klíč v internetovém obchodu a opět zaktivuji na Steamu?

neko10
neko10
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@konfrst.jan: nejvic devalbace cen je v monthy humbl

neko10
neko10
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jauvajs: na gogu nějake hry jsou drahy než na steamu

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 10:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jauvajs: Až na to, že ceny neurčuje Valve, ale vydavatelé jednotlivých her.

neko10
neko10
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Devo: na humbl jsou ještě gog battle net a origin hry a rockstar gta 5

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se divim že ještě Valve nezakázal krabicovky když jsou levnější. Já už hraju tak málo že je mi to všechno vlastně jedno a stejně dřív nebo pozdějc steamu nakope řiť GOG, začíná tam vycházet čimdál víc i novejch her, snad to vydavatelům časem dojde a Valve nebude mít monopol na aktivace her a klienta.

konfrst.jan@gmail.com
konfrst.jan@gmail.com
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: v takovém případě se ale podle mého nejedná o klasické Steam klíče (ty si zřejmě nikdo druhý volně generovat nemůže) ale třeba o hru bez DRM, nebo o zcela jinou platformu..

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenom ať se nesnaží nakecat, že z těch klíčů Steam nic nevidí, samozřejmě že to mají zaplacený tak jako tak, zdarma je rozhodně nevydávají.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
19. 8. 2017 10:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže pokud chcete podpořit vývojáře co nejvíc tím, že si koupíte hru přímo z jejich stránky, tak nejen že se vaše recenze nezapočítává do poměru kladných a záporných recenzí, ale už si to nebudete moct ani koupit. Bravo, Valve. Bra-vo.

Enormeon
Enormeon
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Máš pravdu, taky by mě to zajímalo.:)

Reklama
Reklama