v-halo-reach-mely-byt-vesmirne-bitvy
Novinka V Halo: Reach měly být vesmírné bitvy

V Halo: Reach měly být vesmírné bitvy

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

Reklama

Už tak dostatečně nabušený multiplayer v Halo: Reach (čtěte naši recenzi) byl ve finále ochuzen minimálně o jednu část. Vývojáři z Bungie hodně dlouhou dobu koketovatli s tím, že do hry přidají ještě bitky přímo ve vesmíru. Na to odkazuje jedna z misí v příběhové části, kdy se s kniplem v ruce snažíte nejdříve ubránit vesmírnou stanici, načež máte za úkol zničit covenantskou fregatu. Marcus Lehto ovšem objasňuje důvody, které vedly Bungie k tomu, že byly vesmírné koráby nakonec z multiplayeru vyškrtnuty.

"Sem tam jsme sice zapochybovali, zda by přeci jen nebylo dobré tam tuto část mít, nicméně nakonec jsme došli k názoru, že hra je už tak nesmírně ambiciózní sama o sobě. Navíc, příliš se nám nepozdávala hratelnost těchto pasáží, která byla celkem o ničem. Poměrně rychle jsme si tedy uvědomili, že než mít v multiplayeru skutečně všechno za jakoukoliv cenu, tak se raději budeme soustředit na ty věci, které považujeme za podstatné." Vesmírné hašteření ve více hráčích si ovšem můžete vyzkoušet minimálně v rámci kooperativní kampaně.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama