Úspěšné hospodaření THQ = dvojnásobný zisk
Vedení společnost THQ si může nad právě zveřejněnými výsledky hospodaření za účetní rok 2007 mnout ruce. Tržby THQ se totiž oproti fiskálnímu roku 2006 zvedly o 27% na částku přesahující jednu miliardu dolarů. Čistý zisk za fiskální rok 2007 přitom činí 68 milionů dolarů, což je více než stoprocentní nárůst oproti roku předchozímu, kdy THQ dosáhla zisku 32 milionů dolarů.
Největšími tahouny aktuálního úspěchu THQ byly tituly Cars (auta) a WWE Smackdown vs. Raw. První jmenované hry se celosvětově prodalo více než 8 milionů kusů a té druhé zhruba 4 miliony kusů. Jediné, co může THQ trošku znepokojovat, je fakt, že 80 procent příjmů společnosti přichází z her postavených na third-party licencích a jen 20 procent pak z her vyvinutých od základu v THQ a jejích interních i externích studiích a týmech.
Navýšení podílu příjmů z vlastních IP z 20 na 33 procent je jedním z primárních cílů, které si vedení THQ stanovilo do dalšího fiskálního roku, tedy toho, který právě probíhá. Na dosažení tohoto cíle by se přitom měly největší měrou podílet tituly Frontlines: Fuel of War, Juiced 2: Hot Import Nights, MX vs. ATV: Untamed, Stuntman: Ignition, Company of Heroes: Opposing Fronts a Cars: Mater-National. Všechny tyto hry by měly vyjít v průběhu aktuálního fiskálního roku 2008.
Docela zajímavé je, že příjmy z prodeje next-gen titulů činily v účetním roce 2007 jenom 16 procent celkovým příjmů THQ. V aktuálním roce přitom vedení THQ počítá s tím, že příjmy z prodeje her pro next-gen konzole budou činit 40 – 50 procent příjmů celkových.