Zpět na článek

Diskuze: Update pro Sims zlomil genderové okovy

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: No to asi záleží na každém jediném, ale spíše jsem to směřoval na to přijetí společností.

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slig:
Tyhle studie jsou celkem k ničemu, to se asi shodneme. Někdy mi to přijde, že prostě jenom vykazují nějaký data aby nezrušili výzkumný oddělení kde tyhle lidi pracují.
Ale na druhou stranu ty sám se o nich vyjadřuješ jako o porouchaných. To asi takového člověka dvakrát nepotěší, když se o něm mluví jako o poruše. A já právě nemám potřebu jim nějak speciálně říkat, protože jsou mi celkem volní. Nijak mě neobtěžují, neomezují a i když máš pravdu, že takhle to asi příroda nezamýšlela tak proč to prostě nenechat být? Jsou prostě úplně neškodná menšina, která ničemu neškodí. Máme tu vážnější problémy a přesně jak píšeš, je to spíš společnost kde je jeden "správný" názor a ten je bez ohledu na logiku prosazován všemi prostředky.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slig: Aha nikdo jim neubližuje: http://www.ilga-europe.org/sites/default/files/transphobic_hate_crime_in_the_european_union_0.pdf

Ale ano, klidně dál tvrď, že proti nim nikdo nic nemá a jenom si hrají na utlačované chudáky, kteří na sebe chtějí akorát upozornit a povyšovat se nad ostatní...

Slig
Slig
Level 11 Level 11
Hlavní platforma: PlayStation
4. 6. 2016 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Muze ti to pripadat srandovni, ale tak to proste je, transgender proste je porucha a ti lide jsou proste porouchani. A zaslouzi si toleranci.

Co se tyce te odvahy, v urcitych pripadech mas urcite pravdu, ale nevsiml jsem si, ze by v nasi spolecnosti byli nejak utlacovani homosexualni lide nebo transgender lide nebo by na ne byl vyvijen nejaky natlak. Nesouhlasim s tvym nazorem, ze podstatna cast populace temito skupinami naprosto opovrhuje. To rozhodne neni pravda a nevim, z ceho tohle cerpas. To ze se nekomu muze hnusit vystupy gayu nebo leseb na verejnosti jeste neznamena, ze temito lidmi naprosto opovrhuji. Vice odvahy spise nez mluvit o transgender a homosexualite dnes vyzaduje mluvit otevrene o cikanech nebo problematice nabozenstvi.

Jinak se nabizi otazka, proc tito lide krici a vydavaji se na PRIDE pochody a snazi se za kazdou cenu prosadit sva prava, kdyz jim nikdo neublizuje. Co chteji chranit a pred cim. Budou se citit lip, kdyz budou mit v obcance oznaceni hermafrodit a lide je budou oslovovat vazeny pohlavne neutralni cloveku. A neni to jen o osobnim presvedceni a o tom jak sam sebe vnimas. Me osobne prijde velice uchylna predstava existence gendrove neutralniho pohlavi, jako je to jiz v Nemecku. Prijde mi to opravdu jako hra na bohy.

Snaha transgender lidi na sebe za kazdou cenu upozornit proto vnimam jako snahu povysit se nad vetsinovou spolecnost tim, ze se schvalne vyhranim vuci vetsinove spolecnosti a diktuji si z tohoto noveho postaveni takove naroky,kterevetsinova spolecnost nema a ktere musi nehlede na vlastni presvedeceni fanaticky respektovat. Sry, trochu jsem se rozepsal :D

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Však to sám psal,nejsou to výzkumy,ale vyskumi. :D

vesly
vesly
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 06:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@black.k: @darkWolf: Ubohé nesmysly...

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
3. 6. 2016 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@black.k: Dovolím si poznámku k jednomu bodu co tam píšeš (to ostatní nemá moc cenu komentovat).
Tak tedy:
„Co bude priste budeme uznavat pedofili ?? Slavit pochod pedofilu dit ti chudaci zato prece nemuzou ~~! Zavirat je a lecit je prece proti lidskosti ~~!"

„Ano pedofiilie spada presne do stejne kategorie sexualnich deviaci jako bisexualita gay a trans."

Vážně nevidíš ten rozdíl? Když je někdo gay a najde si jinýho gaye, nebo prostě někoho kdo s nim bude chtít dělat...něco :D Tak je to čistě jejich věc, na rozdíl od pedofilie. To je snad jasný.

SUBGAMER
SUBGAMER
Level 1 Level 1
3. 6. 2016 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bojovníci za sociální spravedlnost budou stejně prskat, ty lidi nejsou nikdy spokojený.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Jako, že to vyžaduje odvahu?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slig: Ok, to máš asi pravdu, pořád si ovšem nemyslím, že by na tom byli tak růžově, jak tvrdíš.

Slig
Slig
Level 11 Level 11
Hlavní platforma: PlayStation
4. 6. 2016 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak já jsem si tu studii, na kterou jsi odkazoval přečetl, abych byl tedy v obraze. Četl jsem z toho to nejdůležitější, tedy závěry výzkumu, sekce: 7. research results, 8. case studies a 9. conclusion.

Co se týče research results respondentů se ptali, který z těchto útoků NA VEŘEJNOSTI v CELÉM svém životě zažili: 1) komentáře na jejich osobu, 2) verbální urážky, 3) vyhrožování, 4) fyzické napadení a 5) sexuální napadení. 21% respondentů uvedlo, že nic takového nezažilo a 79% jeden z těchto útoků na jejich osobu zažilo. Z těch 79% jako celku bylo 44% formou komentářů, 27 % formou slovních urážek a 2% formou sexuálního napadení. O procentu případů fyzického napadení se studie nezmiňuje.

Co k tomu říct. No v prvé řadě ta studie vůbec neuvádí, čeho se ty komentáře, verbální urážky atd. týkaly, zda to byl přímo útok na jejich transgender, nebo jestli se ty osoby nestali obětí pouze „běžného násilí“ a urážek. Dále je tu sekce comments a verbal abuse. Pokud tomu správně rozumím, sekce comments zahrnuje veškeré komentáře, které dané osoby vnímaly jako „harrasment“, přitom nemuseli být nijak negativně citově zabarvené, mohli to být jen „poznámky“ a pouze sekce verbal abuse zahrnuje nadávky a posměšky. To znamená, že z toho pytle respondentů pouze 27% procent čelilo někdy urážkám a zbylých 44% pouhým komentářům, ne nadávkám.

Co se týče case studies, tak ty jsou vyloženě směšné, nezlob se na mě.

1) Kellie Telesford - Kellie byla jako transžena zabita nějakým přítelem, s tím, že se vůbec neuvádí, zda motiv útoku byl transgender motivem, a ne jen běžnou vraždou. Ten harrasment měl spočívat v tom, že advokát toho, co to udělal, uváděl před soudem, že ona sice byla transžena, ale měla sílu jako chlap a mohla se lépe bránit. V tom je ten CELÝ harrasment.

2) Jocelyn - Jocelyn se posmívaly děti před kostelem, ta na ně vylezla z auta, oni ji zbily a poškodily jí auto a volaly na ní perverzáku a pedofile. Pak ji obvinily z napadení. Nakonec se vše vysvětlilo a soud dal Jocelyn za pravdu a zkritizoval práci policie. Také není uvedeno, jestli byl útok motivován gendrově nebo to bylo jen běžné výtržnictví party výrostků

3) Heather - zde by opravdu mohlo jít transgender harrasment, ale každopádně soud dal transženě za pravdu a ona se dočkala spravedlnosti.

Takže se ptám, tohle má být ten důkaz?

Oni se ptají respondentů, jestli v životě NĚKDY zažili tyto formy útoků, třeba i jen jednou. Dovolím si tvrdit, že 100% každý, i heterosexuální člověk byl ve svém životě častován komentáři nebo nadávkami, ať už ve škole nebo pak v dospělosti třeba v hospodě. Každému se to stalo. Navíc studie vůbec neuvádí, jestli tyto útoky byly gendrově motivovány, prostě se jen staly. To case law je pak dost směšný, jelikož u 2 ze 3 případů vůbec nelze dovodit, že šlo o transgender útok. Ta studie je dle mého názoru úplně bezcenná.

Jsem 23 letý heterosexuální běloh a ve svém životě jsem byl nespočetněkrát častován komentáři a v dospělosti celkem 4x fyzicky napaden na ulici. Ptám se, jsem jako heterosexuální běloch utlačován společností? Podle mého názoru ne a shit sometimes happens. Podle té to studie bych byl ale ukázkový příklad utlačování.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@darkWolf: Přesně, co bude příště, ženská prezidentem????

Marllone
Marllone
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hurá, konečně si tam můžu vytvořit transku!

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 6. 2016 20:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@darkWolf: Pokud jde o retardaci, tak té už jsi dávno podlehnul :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
3. 6. 2016 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@black.k: Chci odkaz na tu studii. Dokud ho nepředložíš, tak není jediný důvod tě brát vážně (zvlášť, když píšeš hůř jak dítě na základní škole).

Vincent V
Vincent V
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Díky :-)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Slig: Neměli bychom je odsuzovat, ale jsou to porouchaní devianti, kteří jdou proti přírodě :D

Víš proč je někdo obdivuje? Protože vyjít na veřejnost s tím, že jsi něco, čím podstatná část populace naprosto opovrhuje, chce odvahu. Pokud někdy dospějeme do stádia, kdy trans lidé budou společností normálně přijati, tak o nich neuslyšíš a každému budou fuk. To je cílová stanice, bohužel než se do ní dospěje, tak na sebe musí upozorňovat. Když jsi ticho, tak neprosadíš nic.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
3. 6. 2016 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@black.k: Hmm. Jednoho kluka, co se nechal předělat na holku znám. A je na holky, s jednou žije skoro deset let. Asi nečte podobné studie. Když jsem se ho/jí ptal, jestli je to tak obvyklé, dostal jsem odpověď, že je u transsexuálů celkem časté (častější než u ostatních), že jsou přitahováni stejným pohlavím, jakým se cítí být sami. No, já mám radši informace přímo od zdroje než z nějaké studie, která nejspíš ani neexistuje.

BTW, spolu s darkWolfem děláte, jako kdyby to byla první hra, kde je možné navlíct chlapa do ženských šatů. Pokud si pamatuji, šlo to už v Dungeon Masterovi a hojně se to využívalo, protože jeden typ ženské zbroje měl lepší parametry než její mužská varianta.

Micuda98
Micuda98
Level 1 Level 1
3. 6. 2016 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si četl Changelog a nebylo to tam, ale vysvětluje to 1,5 GB aktualizaci. :D

Amos
Amos
Level 1 Level 1
6. 6. 2016 07:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Těžko se můžeš ohánět zprávou co vydá ILGA.
Jelikož se jim to hodí do krámu, tak se vždycky něco najde i kdyby se to muselo trochu poohýbat. V reálu jsou každýmu vcelku ukradení, ať si dělají co chtějí, ale nemusejí tím zrovna mávat normálním lidem před rypákem a ještě řvát jak je to normální. A to oni tuze rádi dělají a tím si samy vytvářejí tu negativní atmosféru proti které pak "bojují".
Jinak je mě teda putna jestli to v simsech je a nebo není.
A ještě jsem kdesi četl: "Jsem ženská, a jestli si někdo myslí něco jinýho tak mi může akorát tak vykouřit pé*o"

Renee
Renee
Level 1 Level 1
3. 6. 2016 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tomhle mě nejvíc rozesmál Saints Row (asi IV), kde jsem v editoru udělal normální ženskou postavu s pořádnejma nárazníkama a nakonec na ni nasadil.... Pořádný stalinský knír! :D

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak ono se stačí zmínit, že je člověk ve 30 ještě panic...

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 6. 2016 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vincent V: To můžeš opravit, stačí kliknout "Odpovědět" na Sligův koment, zkopírovat to a pak to vložit namísto toho @Mitsurugi: :)

Slig
Slig
Level 11 Level 11
Hlavní platforma: PlayStation
4. 6. 2016 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady se vždycky nabizi srovnani s prirodou. Ve všech vyspělych formach zive prirody existuji toliko pohlavi samecek a samicka a jejich pohlavnim stykem dochazi k jejich rozmnozovani.Cokoli mimo tento vztah je proste porucha, deviace. A tito lide by si meli prestat hrat na bohy a prestat tvorit umele vytvorene pohlavi.ktere nema oporu ani v prirode ani v socialnim zivote. Transgender je proste porucha a neni to nic, za co bychom meli lidi odsuzovat, avšak neni to take ani nic, za co bychom je meli obdivovat.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
3. 6. 2016 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SJW Army???

Reklama
Reklama