Zpět na článek

Diskuze: Update: Konec pirátství na PC díky chipu na desce?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

b.o.h.o.u.s.e.k
b.o.h.o.u.s.e.k
Level 1 Level 1
27. 5. 2008 08:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Něco podobnýho má být na grafikách pro filmy...

-VooSTooK-
-VooSTooK-
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tomuhle prohlaseni se lze jen zasmat HAHA, mel radsi zustat u pongu

modryklucina
modryklucina
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedina ochrana proti piratum je zrusit vyvoj her na pc:)...

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 16:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@modryklucina Jediná ochrana je nefinancovat hru od hráčů - příklad Battlefiel Heroes nebo Queke Zero...hra kterou hráč dostane zadarmo a placená bude ze reklamy. Zpirátit to sice jde, ale tak nějak to nemá cenu. Nikoho to nepotáhen na nestabilní free servery jenom aby neměl na loadovací obrazovce nějakou reklamu...

xMort
xMort
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ty čipy už jsou na deskách od roku 2003. Ale určitě to někdo ojebe. Stejně jako se přeskakují místa, kde se ptá program na sériák, upraví cracky i tohle.

MandakJakub
MandakJakub
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli zakomponujou tento čip na desky,tak stejně tento hardware bude muset stahovat nové ovladače z internetu,aby mohl rozpoznávat nové kódy z nově vydaných her...Navíc,pokud hackeři(e-piráti) dokážou obejít ochrany jako securom,scarforce,atd.Tak potom pro ně nebude obtížné prolomit i tento druh ochrany.Vždy to bude pracovat softwarově,a to je největší mínus ochran ;-)

travisek@gmail.com
travisek@gmail.com
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neco mi rika ze se zvedne prodejnest starejch zakladnich desek ...

BubaK.CZ
BubaK.CZ
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 13:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@travisek@gmail.com nezvedne, protože podle tiscali je ten chip povinej už čtyři roky...

AngryGirl
AngryGirl
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 13:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@BubaK.CZ wau mas pravdu ted sem se na to podival no to bude zajimave :-) jen doufam ze to nebude jako starforce :/

teclado
teclado
Level 1 Level 1
27. 5. 2008 08:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kéž by se jim povedlo aby to fungovalo, byla by to paráda.

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
27. 5. 2008 08:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@teclado Souhlasím s tebou. Ochrana bez buzerace je opravdu potřeba.

Hamt-Ath
Hamt-Ath
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja nevim... tendle humbuk okolo piratstvi na pc se mi zda z velky casti jako slusna habadura.... spousta hracu by si hru nekoupila a hrajou ji jen kvuli tomu ze ji muzou upiratit.. takze kdyz by se to nedalo stahnout, tak by to automaticky neznamenalo, ze se zvednou prodeje... a ze se na konzolich nepirati? pirati a piratilo...
cely je to docela pochybny... asi jako globalni oteplovani... da se uznat ze existuje, ale jeho ucinky zatim nikdo nedokaze 100% odhadnout..
myslim ze kdyby vyvojari zacali rvat min penez do vyvoje a hry prodavali levnejc, hned by je prestali trapit penize, pac by si hru koupilo vic lidi, za min penez /tzn. prijem by byl rekneme stejnej, ale vyvoj levnejsi..) ale kdyz kazdej narve do hry miliony a pak se klepe aby se mu prodalo X set tisic kusu... pritom ty miliony se stejne projevi jen na poctu polygonu u modelu a detailu textur...

AngryGirl
AngryGirl
Level 1 Level 1
27. 5. 2008 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hamt-Ath nesouhlasim podivej se na sof3 tuctovka do tesca apod. a grafika je pomerne hezka . dalsi me napada infernal atd..

maca89
maca89
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

lidi, pochopte, že tady vůbec nejde o pirátství! Každý ví, že i tato ochrana bude prolomena...ale jde o to, že to bude chvíli trvat, takže lidi si budou muset koupit nové základní desky a hw firmy na tom vydělaj milióny!!!

Dexter.Holland
Dexter.Holland
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maca89 nooope..

Nastvany_Cernobyl
Nastvany_Cernobyl
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@maca89 A ty pochop, ze tady jde prave o piratstvi. Prodej HW vesele kvete a firmy vydelavaji bez problemu. Kdo prodelava jsou vyvojari her na PC.

Jinak silou se tento problem obavam se nevyresi, jelikoz jsou pirati dost casto vzdelanejsi a vynalezavejsi nez ti, co stoji proti nim.
Jenze firmy vidi, ze hry na konzole stoji 1999,- a nepirati se tam, tak si mysli, ze to je reseni. Ale neni.

vortex.safa
vortex.safa
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A máme tady další novinku, která odradí spoustu lidí od hraní na PC.

Lykantrop
Lykantrop
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hehehehehheheheehehehheheh

Naivove , to jsem se pobavil.
Nic proti omezeni naprosto sileneho procenta piratsvi na PC nemam , ale tohle je jen hodne zjednodusena predstava.
Lide proste nemaji radi kdyz se jim v pocitaci neco deje za zady (majitele originalu nevyjimaje) a vzdy se najde vyrobce desek (Korea ,Cina atd), ktery jim vyjde vstric.

sviccc2
sviccc2
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

predpokladam ze bez ovladacu to ve windows nepojede tak jak ma takze bude jen otazka casu kdy se ovladace cracknou :D

Ondra
Ondra
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Blablablabla....

Glutton
Glutton
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 16:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak jsem vůbec nepochopil jak to má fungovat? Kus programu se bude šifrovat přes kus HW? A bez toho to nepojede? Jak přesně to pozná originál od stejné pirátské kopie?

1) Pokud t ofakt bude tak potřebnej kus HW, velmi rychle přijdou modchipy který to oblbnou že to bude fungovat i na padělku.
2) To asi ani nebude potřeba - tenhle kus HW bude fungovat přes nějaký Woknowský ovladače? Co je trošku přepsat?
3) A úplně nejpravděpodobnější... ty data se do toho kusu HW budou posílat ze Sw že ano? Tak co to přesměrovat do "emulátoru tohodle HW" (ať už přímou modifikací exáče hry nebo rezidentní službou)? Ten emulátor potom dá přesně takovej výsledek jakej hra očekává a vynechá kontrolu pravosti.

To jsou jen tři způsoby co mě během chvilky napadli. Jejich realizace je jen otázka zručnosti pirátů - a pokud prolomili Starforce apod... tohle pro ně bude malina.

Pokud by to bylo skutečně tak jednoduchý, tak už by to bylo dávno zabudovaný v konzolích. Teda ono to tam je, že ano? Jen stačí ocipovat a nebo přepsat ovladače mechaniky :-)

Místo investic do něčeho co z principu nemůže nidky fungovat (vždycky bude způsob jak exáč upravit tak aby ignoroval kontorlu pravosti... a pokud ji bude kontorlovat externě, ať už přes HW nebo net, tak mu vždycky půjdou podstrčit přesměrovaný data) - ať raději vrazí tyhle finance do obsahu co z netu stáhnout nejde (momentálně přikládán v podobě předražených speciálních edic)

Dexter.Holland
Dexter.Holland
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton me teda napadla taka hovadinka, ze jestli to checkuje jako kazde dvdcko, tak treba nejake rozpozna jako dyvko s fotkama..nekdo spirati hru, vypali se pres special program aby se dvdcko vydavalo jako ze je s fotkama a tramtadada, jde se parit :P

b.o.h.o.u.s.e.k
b.o.h.o.u.s.e.k
Level 1 Level 1
27. 5. 2008 08:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Glutton Asi nejednoduší by bylo stáhnout si neoficiální firmware desky...

HiHi789
HiHi789
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V jednom starém číslu Levelu (tuším nějaké z roku 97 nebo 98) jsem našel článek "Soumrak počítačového pirátství?". Muhahaha!

AngryGirl
AngryGirl
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 12:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dobrej napad ale pozde nevidim duvod proc by si mel nekdo kdo bude mit 4 jadrovej procesor kupovat dalsi bord myslim ze do te doby nez todle vyjde bude 4 jadro celkem normalni veci
ale jinac super vec

norso
norso
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

by me zajimalo, jestli ty desky s cipem bude nekdo kupovat :D
...to radsi lidi budou pouzivaty stary zakladky :))

hitokage
hitokage
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:D

spoock
spoock
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no s tím pirátstvím, když kouknu dneska na torrenty, tak je tam velikej podíl konzolovejch titulů :D

HW klíče dle mého nejsou řešením a PC bejvá daleko lépe podporováno v modifikacích všeho duhu než je tomu u konzolí

nejlepší ochrana proti pirátství je dělat dobré a trvanlivé hry

tlamiczka
tlamiczka
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

:-) Tak tu mame dalsi "stoprocentni" ochranu. Stoprocentni je ale jen to, ze nebude fungovat tak jak si autori predstavovali :-)

Neprolomitelna ochrana neni mozna. Ochrana proti piratum vede jinou cestou.

gygant
gygant
Level 0 Level 0
26. 5. 2008 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hurááááááááááááááááááááááááááááá
A hry zase začnou vycházet hlavně na PC a ne na ty přitroublé konzole~~ A budou levnější~~! Už se nemůžu dočkat!!

Škoda, že to nevyjde. Fakt.

Gripen
Gripen
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gygant přitroublé????ty seš přitroublej.ale jinak dobrá věc

gygant
gygant
Level 0 Level 0
26. 5. 2008 18:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gripen :-) Já věděl, že to někoho nakrkne. To tam bylo jen pro zpestření, jinak důležitý měl být ten zbytek.

sviccc2
sviccc2
Level 1 Level 1
26. 5. 2008 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

odinstalujeme hardware a zase jedem :D

Reklama
Reklama