Zpět na článek

Diskuze: Unikl gameplay z AC Valhalla

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Twice
Twice
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
8. 7. 2020 05:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval:
Nějak mi uniká co bylo na předchozím soubojáku tak úžasné, pokud ti jde o bohatší animace tak ty se dají přidat, rozhodně lepší postup než naopak. Je mi záhadou jak někdo může dávat přednost tomu aby armáda nepřátel stála kolem hráče a nabíhala po jednom jak na taneček valčíku.

Nejsem si úplně jistý jestli chápeš jak fungovala obtížnost ve starších hrách, jediné co by udělali by bylo zvýšení životu nepřátel a snížení životů tvých.

A že byl Ezio nej, ale ano byl. Ale už by si to také chtělo sundat růžové brýle a použít silnější dioptrie, jistě by to tomu objektivnímu zhodnocení ve srovnání s dnešní produkcí pomohlo.

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
7. 7. 2020 06:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Borci,s tou obtízností soubojů,máte pravdu,ale dřívější soubojový systém,měl být ponechán,zdokonalen a vývojáři měli pouze změnit obtížnost...takhle jej z cela překopat a ořezat o skvělé animace a killy,to je prostě o ničem,slabý,sakra slabý....však se mrkněte na yutube AC 2,AC 3 na killy,double killy,animace v soubojích a srovnejte je s novými díly ,snad to už konečně uvidíte....

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Úplně si asi nepochopil, co přesně jsem měl na mysli. Ty jsi ochoten dát 70 dolarů za sedmihodinovou hru, jak píšeš, kvalitní.
Já se neřídím žádnými články od lidí, dle recenzí ale před vydáním shlédnu videa a na základě těch se rozhoduji, jestli koupím nebo počkám. Například AC kupuju, tedy předobjednávám speciální edice, abych mohl hrát o pár dní dříve.
Já tuto sérii neberu jako nějaký propadák, který jde s kvalitou dolu, po těch tisících hodinách, které tam mám.
Každý tuto sérii hodnotí jinak, ty jsi asi ten z těch negativnějších, chápu, hrál si to a víš o čem mluvíš. Já jsem hrál každý díl nejméně třikrát a prostě mne to baví, na trhu jiná podobná hra chybí, tak proč to nehrát pořád dokola ;)
Každý hodnotí hry jinak. Někdo slyší ''To je mega obří svět, na to nemám čas'', a jede tímto směrem.
Hodnotím například Just Cause 3,4 s posledními díly AC.
Autoři třetího dílu se chlubily tím jak mají megalomanský svět a jak to dopadlo? Katastroficky. Tam prostě není co dělat, celkově svět působí mrtví, což zase v AC není. Tam se můžeš neustále kochat krajinou, plnit vedlejší úkoly, svět působí mnohem živěji. Narazíš na osadu, ve které vidíš, že občané dělají svoji denní práci.
Toto je prostě téma na hodně dlouho a hlavně spíše na osobní prodiskutování, protože psát tady své obhájení je nejméně na týden ;)
Máš svůj názor, neberu ti ho, stůj si za ním, když myslíš, že je správný, já si stojím pořád za svým ;)

Nikdykde
Nikdykde
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Myslím si, že kdyby do hry přidali čistě jen mód, který se zaměří na příběh bez vedlejšáků, dost lidí by to ocenilo..."

Jojo, a co kdyby se ta RPG rovnou hrála sama a ty by ses jen díval? A místo ovladačů by se k tomu připojovala sada různě tvarovaných vibrátorů, případně krabiček s mnoha lákavými otvory, které by hráče jemně mnuly? To by ocenili určitě všichni, protože proboha proč si kupovat RPG a pak ho hrát?

Drew
Drew
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: No, psal si, že sis koupil Death Stranding, Odyssey, Days Gone, RDR2, BoTW a bůhví, co ještě. To už je docela dost koupených her, které ti nevyhovují.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako jsem fanboy AC, ale tohle už teda přijde moc i na mě :D Jediné čeho jsem si všiml bylo, že text zadaného ukolu má místo žluté, tyrkysovou barvu :D I ta holka je stejně hnusná jako byla Kasandra. Tady opravdu změnili jen prostředí a postavy. Už chápu absenci češtiny, tohle si koupí jen blázen v den vydání.

Superman25
Superman25
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siebenburgen: tos napsal moc pěkně. Souhlasím s většinou věcí a poslední 2 díly Assassin's Creed byly bomba, osobně bych mechanismy od Odyssey moc neměnil. A souhlas i se Syndicate taky už to bylo max nic novějšího rozhodně nee. .....jinak HD by ještě tolik nevadilo, ale bitovej tok je mizernej.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@michalnezval: Mě se teda tenhle soubojový systém směřující k RPG hrám líbí víc než ten v minulosti. Možná to nevypadá tak hezky co se týče animací, ale není to alespoň až tak primitivní. Dřív stačilo držet tlačítko krytu, potom protiútok a nikdo se tě nemohl ani dotknout. Klidně jsem mohl mít kolem sebe 30 nepřátel, ale nic to neudělalo. V těch dřívějších AC snad ani nešlo v souboji umřít.

Endys22
Endys22
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Siebenburgen: Pěkně napsané a souhlasím z velké části. Já jsem rád, kam se série AC posunula gameplayově. Vyhovuje mi to. Baví mě to! Bohužel je to už doopravdy otevřený svět a ne každý má to nutkání a tu chuť 100 hodin běhat po side questech a plnit je aby si navýšil svou úroveň nebo byl nucen si koupit XP boost. Myslím si, že kdyby do hry přidali čistě jen mód, který se zaměří na příběh bez vedlejšáků, dost lidí by to ocenilo... ale já to mám docela rád. Nevyhýbám se ani přímočarým hrám, tak ani otevřeným velkým světům. I když na to si musím vynahradit nějaký ten čas. Zaklínače jsem si užil a líbilo se mi dost v Origins a Odyssey, že si dost z něj vzali. To je z mého pohledu velké plus. Svět vypadá hezky. I zde v kvalitě 720p si dokáži představit, jak to bude vypadat. Nečekal jsem od odyssey nějaký velký skok v grafice, ale mě to stačí a těším se, až opět prozkoumám celou mapu. Doopravdy dokáži pochopit, proč je to 50:50... půlce to vadí a druhá to zase chce. No, nikdy se nezavděčíš všem. Ale když to porovnám jak jsi zmínil třeba se syndicatem, tak jsem strávil ve hře 60 hodin, jen proto, že jsem perfekcionista a plnil jsem z toho snad 30 hodin je ty hloupé, stejné vedlejší úkoly, které mě doopravdy doháněly k zoufalství. Ale musel jsem to prostě vše udělat. Ale už bych to nechtěl znovu. Zde si při vedlejších misích užívám okolní prostředí, je tu více vedlejších aktivit a baví mě to. Nepořídím sice AC pravděpodobně hned po vydání... chtějí za tu gold edici docela dost. To du chvilku počkám. Ale rozhodně se těším. Po tom, co jsem strávil v Odyssey přes 105 hodin pouze v základní hře bez přídavků, věřím, že mě tohle tolik zklamat nemůže co se zábavného gameplaye z mého pohledu týče.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Na tvůj problém existuje jednoduché řešení. Když ti nevyhovují hry, ve kterých musíš trávit 70+ hodin, tak si takové hry nekupuj. Dneska je ten výběr fakt velký a můžeš je klidně vynechat.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Origins byl jeden z nejlepších dílů.

Aethan
Aethan
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 01:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel na zabití blbého vlka bude zase potřeba 20 ran sekerou. :D

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
5. 7. 2020 21:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Narychlo shlédnuto, video uloženo v pc na zítřejší detailnější pohled.
***

Tak shlédnuto. Dá se říci, že jsme viděly demo hry, ne alpha, beta verzi, jak dnes ''údajná'' dema bývají nazývány.
Z grafické stránky posoudím až to budu hrát, 720p dneska snad už ani neexistuje, z toho si nejde udělat jasnou představu.
Upřímně jsem čekal zásadnější změny v hratelnosti ale dle videa k tomu nedošlo. Rpg systém, s kterým jsem počítal mi nijak nevadí, strom dovedností upravený, zdá se více propracovanější, uvidíme, jestli tomu opravdu tak je. Odyssey mi oproti Origins nijak nevadil, co se týče hratelnosti, hra vyšla rok po Origins, tady jsem prostě čekal něco propracovanějšího. Například, když vyšel Revelations a po něm třetí díl, hratelnost byla celkově překopaná. Tady jsem to moc nezaznamenal.
Bude opět obří svět, rpg systém, volitelnost postavy, apod.. to jsem naprosto rád. Jediné, co mi snad z ukázky vadilo, je naprostá podoba s předchozími dvěma díly. Přeci jen rok pauzy, je rok pauzy a každý si řekne, že to jakékoliv sérii jedině prospěje.
Tady očividně až tak ne, jako třeba NFS, BF, celkově EA...
Sice jsem spíše negativní ale tuto hru si zahraji moc rád, jako veliký milovník celé série!
Hlavně jsem zvědav, kam nás zavede přítomnost a jestli odhalí nějaké ty nesrovnalosti a ocitneme se opět v kůži stejného člověka, jako v předešlých dvou dílech.
Jediné veliké + mohu ihned dát za to, že hra je opět z daleké historie.
Prosím, nedělejte AC z nějakých modernějších dějin. Syndicate byl asi to, co ještě dokážu skousnout ale modernější prosím ne, hlavně tu Ameriku! Má nejméně oblíbená trilogie v celé sérii.
Každý by si asi přál Ezia ve 4K s moderními mechanismy. To by nebylo špatné. Také dlouhodobé téma - Čína, Japonsko.
Jsem přesvědčen, že vývojáři o tomto tlaku ví a do pěti let se tam jistě podíváme! I když, ten tlak je opravdu už hodně dlouhý. Ale pořád jsem neztratil naději, ta umírá přeci jako poslední.
Těch míst, po kterých lidi volají je strašně mnoho, mě by se líbila taková Indie, sice už byla ale ne v AAA titulu AC. Ano, Indie by byla opravdu zajímavé zasazení, kde dodnes půlka obyvatelstva neví jak se používá ''moderní'' WC!
Egypt byl můj vytoužený sen pro tuto sérii a nakonec jsem se ho dočkal, navíc po ''restartu'' série. Byl jsem s ním spokojen natolik, až mi tekly chcance, jak říká jistý Youtuber. Odyssey, to samé. Právě tyto hry, i když se to hold lidem nelíbí, jsou velké, při veškerém vyzobání přes sto hodin, poslední díl, kde hlavní hrdinka předvedla krásný herecký výkon, jsem schopen zaplatit o těch směšných deset dolarů více. Zrovna u těchto her, kde dle mého je kvalita za to připlacení rozumná.
Já to mám právě takto. Zaplatím za hru nějakých 60 dolarů, za sedm hodin mám dohráno a co dál? MP nehraji a SP mám odehraný, ještě SP, který stojí za vyliž prdel, potom těch peněz člověk opravdu lituje.
Poslední dva díly AC a nejet ty ale, když se soustředím jen na ně, prohledám, vyzobám, splním vše - 130 hodin, za hru jsem dal 80 dolarů. To beru jako to, proč platit takovou částku. Mne baví historie a v těchto hrách dostáváte více informací, než co vás naučí rádoby učitelky ve škole.
I, když mám k této sérii výhrady, vždy předobjednávám speciální edice, abych mohl hrát o nějaké ty tři dny dříve.

martas
martas
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mne je to už naprosto úžasně blízko třetímu zaklínači a ne prvnímu AC.

Galavant
Galavant
Level 1 Level 1
5. 7. 2020 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

únik fakt není životný

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
8. 7. 2020 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twice: nepochopíš,nezabývej se tím;-)

Cadaveria
Cadaveria
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Přesně, co píšeš je pravda, o soubojovém systému.
Tady už jde vybrat obtížnost, která do Origins nešla a je to znát.
Ve starších dílech se jen čekalo, kdy jeden z deseti nepřátel okolo tebe zaútočí. Útok jsem vykryl, dal jsem popřípadě nějaký protiútok a tím konec.. Jak píšeš, tam se opravdu moc nedalo zemřít. Tady na těžkou obtížnost, ne že by jsi musel brát v potaz svoje následující kroky ale už to není jen o dvou tlačítkách. Silnější nepřátelé, oproti starším dílům dokážou mnohem více zatopit.

michalnezval@seznam.cz
michalnezval@seznam.cz
Level 1 Level 1
6. 7. 2020 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souboje,jejich animace,opět katastrofa,plácaní much.....Tohle už celkově není Assassin Creed,směr,kam se tato hra vydala, mě prostě nevyhovuje.Tento díl,stejně jako Origins,Oddysey,opět minu a budu doufat,že se jednou ten PRAVÝ ASSASSINS CREED,kterého jsem zbožňoval,vrátí.

Reklama
Reklama