Ubisoft bude své vlastní hry brandovat značkou Ubisoft Originals
Koncem minulého týdne došlo na oznámení The Division: Heartland, free-to-play odbočky od prvních dvou dílů, na níž pracuje studio Red Storm, které se řadí mezi interní týmy Ubisoftu. Ilustrační obrázek prozradil, že bude společnost vlastní hry opatřovat speciální značkou.
- Ubisoft potvrdil, že tituly od interních týmů ponesou označení Ubisoft Original
- První vlaštovkou bude zřejmě The Division: Heartland
Na obrázku se totiž objevilo označení „Ubisoft Original“. K němu se nyní vyjádřil zástupce společnosti. Pro server Eurogamer vysvětlil, že se označení v budoucnu objeví u všech her, které budou mít na svědomí interní studia Ubisoftu.
Podobné praktiky jsou běžné u streamovacích služeb, Netflix nebo Amazon běžně s označením operují, aby byly jasně odlišeny snímky, u nichž přímo zastřešují produkci. Je na místě zmínit také indie label EA Originals, s nímž pracuje přímá konkurence. Ubisoft sice na rozdíl od EA nevydává tituly od cizích studií, je ale možné, že se chystá svou strategii přehodnotit.
První vlaštovkou tedy evidentně bude zmíněný Heartland. Novinka by se dle Ubisoftu měla objevit na přelomu roku 2021 a 2022, zamíří na konzole, PC a k dispozici bude také prostřednictvím cloudu. Zájemci se nyní mohou přihlásit do uzavřeného testování.