Zpět na článek

Diskuze: Twitch odstranil populární emotikon

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: V poradku, ale srovnavat nizsi politky s prezidentem nejde.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@esmo: Jasne, ja nesleduju uplne vsechny protesty vsude. Nic takovyho by se nikdy nemelo stat, beze zbrane ci se zbrani. Ale prijde mi do nebe volajici kdyz ozbrojenci chtej prepocitani hlasu, to uz fakt demokracie neni, ani to kdyz fyzicky nekdo bez opravneni docasne znemozni demokraticky proces.
A samozrejme povazuju strelnou zbran za daleko nebezpecnejsi nez chladnou.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@esmo: No jo to je fakt nebezpecny :) A to oblibenej jsem nemyslel doslova, ale obrazne protoze to chce fakt zaludek na to obhajovat tohle individuum.

hans999
hans999
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Urazil bych se méně než když by mi někdo řekl narovinu "jsi kokot". Pořád bych to bral jako otázku nebo řečnickou otázku. Klidně bych na to odpověděl "ne" a byl bych v klidu. To druhý bych bral už jako útok na mojí osobu a samozřejmně bych se bránil. To co napsal, tak to neberu jako výzvu, ale jako jako řečnickou otázku.
Pokud by napsal něco ve stylu "vemte zbraně do ruky, je potřeba se bránit a něco s tím udělat", tak už to beru jako výzvu k nějakému násilí. Ale je pravda, že tak, jak to beru já, to nemusí brát 90% populace. Někdy se až divím, co za banalitu dokáže druhého člověka urazit nebo pohoršit. :-)

catmeows
catmeows
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Pokud jsem zaznamenal, část autorů která se problémem zabývá prozkoumává paralelu s antimonopolními zákony. Což asi dává smysl, relevantních je možná pět šest největších sítí.
V každém případě v anglosaském světě je problém sociálních sítí vnímán a přemýšlí se o něm, v naší jazykové bublině jsme sto let za opicema, knihy se nepřekládají a co je horší, ani je většina novinářů nečte a pak hlásají ve svých mediích překonané názory.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Myslím, že zrovna v tomhle jde správnou cestou Polsko. Není to ještě dokonalé a bude se to muset nějakou dobu vychytávat, ale jako základ je to naprosto super a snad to bude fungovat.

http://polandin.com/51388314/justice-minister-announces-online-freedom-of-speech-bill

Drew
Drew
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Souhlasím. Trump vydal krátké video, kde všechny prosí, aby zanechali jakýchkoli násilností a odešli domů, které mu Twitter hned smazal a dostal ban. Dobře mu tak, hajzlovi. Dovolit si něco tak ohavného jako volání o uklidnění situace.

Příště si vem raději prášek než něco napíšeš. :D

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno, @catmeows: Pokud chcete udržet nějakou svobodu slova z pohledu státních institucí (úplná není, to je fakt), tak nemůžeš nařizovat soukromé instituci, že nesmí spravovat svůj majetek podle svého uvážení.
Sociální síť není veřejné náměstí (i když tak může vypadat), ale spíš hospoda, která je někým vlastněná a ten někdo tam chce udržovat nějakou kulturu (nehledě na nezákonné činnosti). Oni nerozhodují, co je a není pravda, ale co chtějí nabízet ostatním klientům. Jestli to je nebo není objektivní pravda, je naprosto irelevantní.
Můžeme se bavit o tom, že nadnárodní korporace už mají moc v některých ohledech větší než některé státy, ale to je trochu jiná diskuze.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Tyhle propagátory absolutní svobody na internetu bych nechal chvíli řídit nějaký tématicky zaměřený diskuzní server a zajímalo by mě, jak dlouho by jim to nadšení vydrželo. A to i v případě, že by neexistovaly žádné restrikce ze strany vlády.

esmo
esmo
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: takže seš pro cenzuru? :O

hans999
hans999
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lucka: To jim nikdo nebere, ať si dělají co chtějí. Můžou Twitch zrušit klidně úplně. Pouze mě zarážejí ty jejich argumenty.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Nemam nic proti toho nechat, ale s tou jeho politkou teda dost nesouhlasim, ale jak bych taky moh souhlasit kdyz jsem Bernieovec :) Tak bus cus.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Tak to by sis vsadil hodně špatně. Jasně, na populismus se dá dneska hodit všechno. Zjednodušeně řečeno Trump představuje pro jeho voliče svobodu a tradiční americké hodnoty. Jestli tomu někdo chce říkat populismus, klidně, je to jedno. Myslím, že když ho 5 let nazývají náckem, rasistou, xenofobem, sexistou a asi dalšími deseti slovy, které ani pořádně nevím, co znamenají, tak populistu rád přijme, to je pro něj ještě pochvala, hezčí slovo mu z médií za 5 let nikdo neřekl. :D

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@catmeows: Dyt jo, Trump je dusledkem blby situace ve spolecnosti. Ale myslim si ze ted uz hodne lidi ztratilo iluze a takovy lidi oni aspon jedno dve volebni obdobi volit nebudou. Rad bych pristi volby videl poctivy souboj idei jak to bylo driv. ale uvidime, jeste je k dalsim volbam spousta casu plus staci kdyz tam nakraci nekdo jenom o 0.0001 jinej nez Trump a hned je pro lidi volitelnej.

Na druhou stranu dobra zprava je ze cimdal vic populistu nejspis skonci na vysokych postech kvuli covidu, nejen Trump, ale treba i Babis a jim podobni. Vsadil bych se, ze nebyt covidu tak ty americky volby byly daleko tesnejsi a mozna by Trump proklouz do druhyho mandatu, coz by byla teda ultimatni katastrofa a asi impeachment, protoze Trump bez zavazku ke svym volicum kvuli znovuzvoleni by nadelal peknou paseku.

U nas Babis je oproti Trumpovi zlatej, skoro az normalni clovek, ale prece jenom se ukazalo jak populisti neumi fungovat kdyz nemaj co rozdavat za hlasy. Leckterymu Babisovci otevrela uroven zadluzeni oci a uz ho nemuze vystat.

Jinak jasne, nikdo by nemel tolerovat rabovani a spol., ruzna hnuti jsou v porakdu a ja bych je nekriminalizoval, ale rasismus nebo nasili apod. proste nelze tolerovat ani kdyz je to ve prospech vasi strany.

PS omlouvam se za zed textu, nejak mam problem nazory ostatnich nechat byt a nereagovat na ne, kdyz se lisi od mych. Nechce se mi to mazat, kdyz uz to je napsany, ale prosim nereagujte pokud vylozene nemusite, beru nazor nize na vedomi a nechci delat dalsi diskuzi.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Ptal ses mě na nějaký příklad prezidenta, který neuznal výsledek voleb. Tak jsem ti jenom odpověděl, že prezident možná ne, ale spousta politiků Trumpa neuznala ani po 4 letech.

esmo
esmo
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Proč jsi takový demagog? Drew někde napsal, že je to jeho oblíbený prezident?
Bidenovi voliči měli zase jiný zbraně, třeba skateboardy a duhový vlajky :)))

Drew
Drew
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Jasně, napsal si tu naprostou pitomost, tak začneš kopat kolem sebe, protože o situaci v USA evidentně vůbec nic nevíš. Na Novinky si klidně zajdi, podle tvého vyjádření k tomuhle si i myslím, že čerpáš svoje informace tam, mě je necpi, já česká média kromě dění u nás nesleduju. Trump rozhodně není ani trochu dokonalej. Co mu škodí nejvíc je asi jeho egoismus a to, že občas se nedokáže na 5 vteřin zamyslet než něco prohlásí. Rozhodně ale nemůže za to, co se tam stalo. Proboha, zamysli se na chvíli. Odhlédni teď od toho, že je tam nějakej Trump, ale tady se cenzuruje prezident USA. Už to tam cvaklo? Ne? Cenzuruje se prezident USA. Mám to ještě zopakovat? A pokud píše nebo říká nějaký blbosti, ať mu to tam nechají a každý uvidí, jakej to je idiot nebo ne? Musí si to každý posoudit sám.

Už dlouhou dobu bylo jasné, že se něco semele. 5 let označují Trumpa a jeho příznivce za nácky a bůhví co všechno dalšího. Některý lidi už bohužel celou tu situaci neunesli. Ty si taky zapomněl, co bylo ještě před pár měsíci, že jo? Podpalovaly se obyčejným lidem firmy, rabovala se města. Když proti tomu Trump něco řekl, hned byl prohlášenej za tyrana. Celou dobu to druhá strana označovala jako "summer of love" a prý se vůbec nic neděje. Třeba Chris Cuomo ještě dovětil, ať mu někdo ukáže, kde se píše, že protest musí být nenásilný.

Jednou se něco stane na druhé straně a hned za to může zase Trump. On aspoň není pokrytec a odsoudil to, řekl úplně to samé, co říkal v létě na rabující idioty. Strana obhajující rabující idioty ( někteří politici a média) mají v obou případech naprosto odlišný postoj. No vida a máme tu zase politickou debatu na hrej. Omlouvám se všem, ale pokud někdo napíše kravinu jako ty, nedokážu se neozvat.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@catmeows: Svým způsobem je problém to, že to lidi považují za infrastrukturu, když jsou to v podstatě něco jako noviny, kde každý může být redaktorem a vydávat články. A jako v novinách, pokud se tvoje články nebudou líbit šéfovi, tak tě vyhodí. Je to infrastruktura s totalitním přístupem. Pokud chceš infrastrukturu s mnohem svobodnějším přístupem, tak není problém jít o pár úrovní níž ve vrstvách internetu a tam si založit vlastní hlásnou troubu (vlastní stránky, či multimediální kanál). Tam stačí dodržovat zákony. Akorát už jsou na to lidi líní. Co jim nepřistane přímo pod nos na Twitteru nebo Facebooku, to nevidí.
Udělat nějakou sadu zákonů pro sociální sítě, kde jim nařídíš dodržovat svobodu slova v mezích zákona, je určitě možné, ale aby to pak nedopadlo tak, že nebude možné banovat sprosté, trolující či jinak toxické uživatele i na malých fórech jako třeba tady na hrej. Technicky vzato jde taky o takovou mrňavou sociální síť.

catmeows
catmeows
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak pokud někoho zajímá US politika, tak asi nejlepším zdrojem v češtině je podcast Redneck na A2LARM. Kvalitou je o ligu výš než cokoliv co nabízí česká mainstreamová média včetně ČT.

catmeows
catmeows
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Co se dělo při protestech BLM je irrelevantní a nesouvisí to ani trochu s tím, jestli by sociální média měla mít monopol na pravdu.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
7. 1. 2021 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hans999: když se tě zeptám "seš úplnej idiot????" tak se urazíš, nebo klidně odpovíš, že "ne" :) pokud je tam rozjetá situace (4 mrtví) a on si takhle provokativně přihodí, tak s tím nemám problém a zablokoval bych ho taky :D

Lucka
Lucka
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hans999: Každá ta sociální síť je soukromá firma, můžou si určit svoje pravidla. Nikdo Twitchi nepřikázal něco odstraňovat, rozhodli se sami. Nechtějí, aby jim něco kazilo image, není na tom nic divného, ani nelogického.

hans999
hans999
Level 1 Level 1
7. 1. 2021 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pouzijete emotikon a vlastně tím automaticky podporujete další nasílí. A co občanská neposlušnost sekty BLM? Ta je podporována?
Ještě by mohli zakázat streamovat hru Dishonored a přinutit vývojáře se omluvit za to, že stvořili hru, která vzbuzuje v lidech teroristické choutky.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: No nevim, pocet Trumpovych priznivcu v Cesku prevysuje pocet obyvatel. Jak to delaj netusim, ale je to tak :D Jinak asi tezko najdes neco populistictejsiho nez MAGA a "drain the swamp". Nehlede na tu samou retoriku "vsichni jsou proti me a ja jim ukazu jako clovek odnikud". Jinak muzes bejt samozrejme zaroven populista a zaroven rasista/xenofob, vubec se to nevylucuje pokud je to mainstreamove nebo rozsirene smysleni obyvatelstva.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
8. 1. 2021 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: Tak ty si jasnej, říkáš někomu něco o Novinkách a tohle jsou přesně sračky, který tam čtu, když tam občas nahlídnu na věci o naší politice. Někde jsem slyšel, že většinou lidi, kteří ukazují na ostatní jaké weby navštěvují, jsou právě ti, kteří tam nejvíc chodí a berou tam informace. U tebe to přesně sedí, všechny tvoje příspěvky dneska jako vystřižené odtamtud. :D Trump má s Babišem společnou tak jednu věc a to tu, že před nástupem do politiky oba podnikali. To je asi tak všechno. Ideově jsou úplně na opačných pólech.

Reklama
Reklama