Tvůrci Scorn odhalují herní dobu i náplň artbooku. V tajemném světě strávíme hodin spíše méně než více
Studio Ebb Software se pomalu připravuje na blížící se vydání first-person hororu Scorn. V rámci pravidelného kontaktu s komunitou vydalo další komentář ze série The Pulse, který tentokrát pokrývá nedávný vývoj i některé novinky plné verze. Kromě toho, že podrobně popisuje hudební podkres a digitální artbook, přináší například i informace o herní době.
- Scorn v závislosti na úspěšnosti v hádankách zabere 6–8 hodin
- K dispozice bude 192stránkový digitální artbook a dvě hodiny hudby
Podle tvůrců můžeme očekávat, že nám Scorn se svou působivou estetikou (a snad i hratelností) ukousne ze života kolem šesti až osmi hodin. Nastalé rozpětí vzniká kvůli hádankám. Ačkoli ve hře nebude podle ukázek chybět ani občasná akce, právě řečené zdolávání hlavolamů bude místo, kde se výsledná herní doba bude nejvíce různit. Na druhou stranu, pokud už nyní zvažujete, že si procházení hrou natáhnete aspoň pořizováním fotek, musíme vás zklamat. Vývojáři potvrdili, že se hra s příklonem k minimalistickému rozhraní obejde i bez foto režimu, což je škoda už kvůli designu podle děl H. R. Gigera.
Očekávání je rovněž třeba držet na uzdě i z jiného důvodu. I přes osm let vývoje a vizuální ztvárnění, které se může měřit i s většími hrami, není Scorn AAA titulem. „Je to nezávislá produkce a vášnivý projekt! I když jsme začínali s pouhými 4 lidmi a velmi malým rozpočtem, od té doby jsme vyrostli v projekt, který byste mohli považovat za AA projekt,“ píše na Steamu studio Ebb Software.
Pokud jde o digitální artbook a zmíněné OST, vývojáři byli neméně sdílní i tady. Artbook bude sestávat celkem ze 192 stran, na nichž se rozprostřou například stvoření, zbraně i svět. Hudební podkres podobně nabídne kolem dvou hodin čistého poslechu – ostatně jednu takovou ukázku máme i k dispozici, takže si jej můžete pustit a zjistit, zda vám vůbec sedí. OST bude obsahovat četné skladby od hudebníků Aetheka a Lustmorda, které mimo digitálního formátu dostanou podporovatelé z Kickstarteru i ve formě vinylu.
Vývojáři už dříve také zveřejnili hardwarové nároky na PC a skutečnost, že se vinyl pokusí nabídnout i mimo crowdfundingovou kampaň. Více informací, kdy a jak se tak možná stane, chtějí přinést blíže k vydání.