Třetí epizoda seriálu The Last of Us opět zvýšila sledovanost, diváků bylo o desetinu více než u druhé
i Zdroj: HBO
Novinka Třetí epizoda seriálu The Last of Us opět zvýšila sledovanost, diváků bylo o desetinu více než u druhé

Třetí epizoda seriálu The Last of Us opět zvýšila sledovanost, diváků bylo o desetinu více než u druhé

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

1. 2. 2023 08:29

Produkční společnost HBO si může bez starostí mnout ruce. Seriálová adaptace postapokalyptické akce The Last of Us si už podruhé v řadě připisuje zásadní nárůst sledovanosti. Třetí epizoda, vydaná v neděli, opět přilákala o něco více diváků, než ta předchozí, tentokrát o 12 %.

Reklama

  • Třetí epizoda seriálu The Last of Us přilákala o 12 % diváků více než ta druhá
  • Jde o další nárůst
  • V průměru první dvě epizody vidělo 21,3 milionu diváků

Už druhá epizoda přitom zaznamenala zhruba pětinový nárůst oproti premiéře. To znamená, že seriál zaujímá čím dál více fanoušků, kteří si pak rovnou naladí premiéru dalšího dílu. To je pro takto mohutně propagovaný seriál opravdu zásadní úspěch.

 V neděli se tak na osud Billa a Franka, a krátké pokračování putování Joela a Ellie podívalo 6,4 milionu diváků. S informacemi přišel magazín Variety s odkazem na zdrojová data agentury Nielsen a Warner Bros. Historicky nejúspěšnější seriál HBO House of the Dragon začal s třetí epizodou upadat, The Last of Us ale nepolevuje. Oproti prvnímu dílu už seriál v momentě vydání sleduje téměř o dva miliony více zájemců.

Opět musíme připomenout, že jde čistě o výsledky v době zveřejnění. Podle Warner Bros. už první dvě epizody vidělo v průměru 21,3 milionu diváků, což je už teď více, než u úspěšných druhých sérií dramat White Lotus (15,5 milionu) nebo Euphoria (19,5 milionu).

Třetí díl seriálu opět zaujal svou kvalitou, a tentokrát i velmi odlišným přístupem k příběhu inspirovanému předlohou. Co jste na něj říkali vy?

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama