Třetí díl série Cannon Fodder v přípravě
V Rusku je možné úplně všechno. Včetně toho, že se tamější vývojáři sem tam dostanou k nějaké známé značce a zpracují ji "po svém". Nejnovějším přírůstkem do této lehce nechtěné rodiny (alespoň z pohledu retro nadšenců) je i chystaný počin studia GFI - tvůrců extrémnně zabugovaného RPG Boiling Point, jeho ještě zabugovanějšího pokračování White Gold a ne-až-tak zabugované vesmírné střílečky/RPG The Precursors. V GFI se totiž, ve spolupráci s firmou Codemasters, chystají oživit klasiku jménem Cannon Fodder. Že nevíte, co to vlastně Cannon Fodder je a proč byste ho měli považovat za klasiku? V tom případě nemáte vůbec zdání, jak zábavná může být válka. GFI v tiskovém prohlášení slibují, že zachovají ducha předchozích dvou her, ale pochopitelně mají i spoustu vlastních nápadů.
Ačkoliv se na celé dění budeme dívat opět z top-down pohledu a vystačíme si pravděpodobně pouze s dvěma tlačítky na myši, neutečeme 3D objektům, plně zničitelným budovám, měnící se denní a noční době a realistickým efektům počasí. Cannon Fodder 3 se v současné době vyvíjí pro PC a Xbox 360 s nám zatím neznámým datem vydání, přičemž tušíme, že by se mohlo jednat spíše o budgetový titul za pár peněz, než o plnohodnotnou krabici za šedesát dolarů. Kardinální otázka ovšem je - stojíme vůbec o třetí díl série, která zažila doby své největší slávy na počítačích Amiga, ale dnes po ní ani pes neštěkne? Není si lepší si sehnat původní verzi a šmelcovat nepřátele na nudličky pěkně v kreslené 2D grafice? To už si musí každý rozhodnout sám...