Tomb Raider se na Wii U neobjeví
Jedním z nejdůležitějších hledisek, proč se kupující rozhodnou pro pořízení konkrétní konzole, je nabídka titulů. Ta tak bude nesmírně důležitá rovněž pro Nintendo Wii U, které by se mělo na všech hlavních trzích dostat do prodeje letos před Vánocemi. V nabídce se ale neobjeví chystaný reboot Tomb Raidera. Jeho vývoj totiž odstartoval dlouho před oznámením nové konzole Nintenda.
„Když jsme hru začali vyvíjet, rozhodli jsme se, že ji budeme tvořit vždy pro konkrétní platformu a ujistíme se, že pro ni bude specifická,“ řekl Karl Stewart, jeden z pracovníků studia Crystal Dynamics, na oficiálním fóru Eidosu. „Na Tomb Raiderovi jsme pracovali dlouho předtím, než bylo Wii U oznámeno. Nebylo by vhodné ji jen tak naportovat. Kdybychom projekt tvořili pro Wii U, museli bychom k ní přistoupit jinak a připravit unikátní funkce.“
Tomb Raider tak letos na podzim, kdy by měl být dokončen, simultánně vyjde na PC a konzole Xbox 360 a PlayStation 3. V plánu je také verze pro Mac, ovšem ta by měla být připravena později. Připomeňme ještě, že vývoj rebootu oblíbené značky s dobře vybavenou archeoložkou nedávno postoupil do fáze alpha.