Zpět na článek

Diskuze: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: Ano, mikrotransakcí je tam tuna a jsou směšné, ba se jejich obsah kombinuje.
Podívej se na Mirku Spáčilovou, ta o filmu řekne, že je vynikající a dá mu 70%. :D Viz. Logan.
S For Honor asi máš štěstí.Mám červený NAT a jsem rád, když jediný match funguje.
Postavy jsou nevybalancované dost, podívej se na youtube nebo na reddit, lidi si stěžují, jak OP jsou samurajové, převážně Shugoki a Nobushi.
Jop, mikrotransakce mají vliv, potkal jsem už tuny lidí, co měli equip level totálně někde jinde než všichni ostatní.
Proč asi většina hráčů za ty samuraje hraje... :D
A jak bych měl mikrotransakce hodnotit?Kladně?V 60 euro hře, která už má season pass v ceně 30 nebo 40 euro a stejně jako u R6S bude mít každý rok season pass nový?
Mikrotransakce jsou běžně v mobilních free2play hrách, tak nevím, co dělají ve hře, za kterou ji utratil 1800 korun, fintou přes Uplay o pár stovek míň.
Pay2win to samozřejmě je, protože to hráče netřídí podle levelů kvůli tomu debilnímu matchmakingu a p2p systému.Kdyby třeba jen levely 40-50 hrály pospolu, problém by nebyl, i když se za pomoci mikrotransakcí dá třeba katana vymaxovat, co se útoku týče a snížit stamina reduction na nízká čísla.To už dělá hru pay2win, alespoň její větší část.Když proti sobě postavíš level 2 a level 50 člověka, co má koupenou tunu mikrotransakcí, tak to není vůbec fér.MP hry by měly být fér.
Marvel filmy akční nejsou, ale ty scény, které nejsou akční za moc opravdu nestojí(viz. trilogie Kapitána Ameriky).Nejlepší je zaměřit se na tu část, kterou daná kategorie filmů či her požaduje nejvíce a pak to kritizovat, což je v pořádku.V Mad Maxovi bys mohl taky hodnotit kvalitu soubojů a akce klidně 10 minut a problém by to být neměl.
Představ si, že někdo hodnotí příběh u Battlefieldu.Asi takový má smysl hodnotit ho i u akčního filmu, i když na škodu to není.Akční masterpiece je to proto, že akce je bravurně zvládnutá.I Mad Max neměl nijak zvlášť dobrý příběh, byla to akční jízda.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 13:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejvíc mě zaráží, že kde kdo hani jižní model. Někdo detaily grafiky. Ale nikdo se tu neozval co se týče střelby. Sem tu jedinej komu střílení v tyhle hře přídě naprosto strašný ? V jinejch hrách má člověk pocit že je těžký neco trefit. Ve wildlands je těžký se netrefit. Asi jako v call of duty 2. Nejsem vůbec dobrej střelec ale tady mi to přišlo trapně jednoduchý. Vubec z ty střelby nemám dobrej pocit

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
12. 3. 2017 19:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: K Johnu Wickovi napsal, že je to akční masterpiece, přitom příběh byl čistě zkopírovaný z prvního dílu a hodnotil pouze a jenom jak je podle reality ztvárněný gun fight a boj zblízka. Neobjektivní kritika.
Mě příjde, že se snaží být kontroverzní. Pokud byli recenze na Mafii 3 průměrné, fanaticky obhajoval, že je to kvalitní hra. BF1 zase naopak.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
11. 3. 2017 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vikyy98: Tartarus Cast a dobré argumenty ? :D To, že u každé kritiky hledí hlavně na reálné zpracování zbraní a bojové techniky, pak dá hodnocení jen podle toho jak věrně je to zpracované je demence viz. John Wick 2. Ten týpek je tak strašně omezený, že pokud s ním, jak psal @Strejda Phil, někdo nesouhlasí i když napíše argumenty, tak dostane výsměch nebo mu to smaže.

@Minstriel: Osobně bych s repetitivností v GTA (online) problém neměl, problém nastává v "matchmakingu". Hráli jsem ve 2 a celkem dlouho jsme hledali buďto hru, popř. schopnou partu na setup/heist. Pokud to někdo leavnul tak dlouhý loading a znova. Ale jinak fajn zábava pro skupinku lidí.

@Strejda Phil: Proč by fanboy nemohl přednést argumenty. Já osobně nehledím nato, jaké studio tu hru vyrábí a je mě to dost fuk. Wildlands je strašně zabugovaná hra, ale (pokud pominu problémy s NATem), tak ty bugy nějak extra neovlivní postup hrou. Jediná věc, co mě štve, je lag který trvá cca 10s a pak mi trvá než mi naspawnuje hra NPC a textury. Ono je taky dobré se dívat, jestli ať už hráč nebo recenzent hraje solo nebo v coopu s kamarády. Dost lidí taky preferuje hrát s kamarády i sračku, než hrát kvalitní hru v singlu. Pro takové lidi je Wildlands jako dělané a dokažou odpustit bugy, glitche a nedodělanost hry.

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
11. 3. 2017 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vikyy98: Tartarus Cast je převážně cringe výsměch. Aby si z toho člověk něco odnesl, tak musí opravdu dobře číst mezi řádky. Lépe řečeno, mezi tou kupou hoven, co tam povídá. A jejich fanboys, minimálně většina, je banda neskutečně omezených lidí, kteří jen papouškují jeho názory až do zblbnutí :)

Takže ve zkratce, TC je fajn, pokud to člověk nebere moc vážně. Vždycky vystihne alespoň něco málo fakt zajímavého, ale těch hoven kolem je prostě moc.

Mighty
Mighty
Level 1 Level 1
11. 3. 2017 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako fanboy, jak tu někteří píšete, si hru užívám, protože to umím..Užít si hru..
Nenadávám tu jak každej první na to že tohle a tohle a hlavně UBI. Tak už se na to hraní vyserte, založte si rodiny a veďte klidnej život ne ?

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
10. 3. 2017 20:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Přesně tak.
Já jsem na tu hru tak alergický, že jsem si ji dal do Chrome aplikace Block Site. :D
Je to asi především tím, že open world hry jsou všechny neuvěřitelně overrated.

Pavel1893
Pavel1893
Level 1 Level 1
10. 3. 2017 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dik za peknou recenzi.Já jsem sice na začátku,ale hra mě zatím skvěle bavi,sice ne vše je uplne O.K.,ale za mě taky 4/5. Já hraju sólo a parťáci jsou v pohodě (PS4).S vrtulníkem rovněž nemám větší problémy,je to o zvyku, horší je pro mě zatím letadlo :-).Ten svět je nádherný,taky se občas jen kocham,sice tuším, že se mise budou asi opakovat,ale pro mě přesně typ hry,kdy se dá zapnout na hoďku,trochu politat a zase v klidu vypnout,což je pro mě jako otce 2 děti,s časových důvodu ideální. Akorát ty makrotrasakce jsou úlet, když existuje​ season pass v ceně přes 1000 Kč,ale nikdo není nucený si je koupit a ani pfo hrani hry to není potřeba,je to prostě na volbě hráče. Snad se bude ještě hra s časem zlepšovat,jak se zlepšovala a dospěla The Division.

udh
udh
Level 1 Level 1
10. 3. 2017 16:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu že ubisoftí hry poslední dobou mi přijdou nudné tak u wildlands žádná změna :-/ .Škoda tak krásnýho světa pro tak nudnou hru.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
20. 3. 2017 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

hraju na ps4pro, vypadá to parádně, jedu single a stealth, je to hratelně taková normálka, naprostá spokojenost, takže za mě 4/5 souhlas ;)

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
17. 3. 2017 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Příjemně sepsané recenzium. Hrajeme v coopu a zábavy si užíváme víc než dost.

jbecko@seznam.cz
jbecko@seznam.cz
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vikyy98: spis mi ty a tobe podobni prijdete jako tupy hateri tvl :D:D:D proc vas sere ze nekoho ta hra muze bavit ?hra to dokonala neni ale hrajem to s kamosema dvouma a je to dobra prdel :) Nekoho to bavi a nekoho ne ,to neznamena ,ze by jeden nebo druhej mel bejt tupej debil a podobne tvl ,

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
12. 3. 2017 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Debilní to sice je, ale pokud bych měl vybírat mezi tím že hra vypadá hezky, ale je nehratelná, nebo tím, že hra vypadá trochu hůř, ale hraje se relativně v pohodě, tak volím druhou možnost - alespoň do doby, než to Ubisoft opraví.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
12. 3. 2017 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Tak ale pokud to přirovnám k hrám, tak každá bojovka by měla dostat 10/10, protože se tam bojuje, dokonce i For Honor by měl dostat teda 10/10, protože combat systém je dost dobrý, ale přitom na tom kritizujou mikrotransakce, které 1v1 a 2v2 boje neovliňují.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
12. 3. 2017 18:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: +1

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
12. 3. 2017 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: To je prostě EA :D Co k tomu říct. Je potřeba vzdělávat dospělé děti :D

edit: zrovna u BF1 se toho moc nedozvědí :D. Leda tak nekonečnej sprint, autohealing a tanky jezdící kilíčkem :D

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
14. 3. 2017 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Já beru pay2win jako model, ve kterém si můžu koupit něco, co nedokážu odemknout hraním. Lidé taky pláčou nad rytířskou assassínkou s dýkama a nad vikingem se dvěma sekerama. Rozdíl balancu postav je, že některé mají jen lehčí hratelnost a komba, to není nevybalancovanost. Ano, systém mikrotransakcí v 60ti € hře je naprd, ale ne každý má čas na hraní, tak si zakoupí pár beden měsíčně a pořád je jeho postava hratelná proti lidem co to hrají dýl.

Mirku Spáčilovou neznám. Ale taky bych Loganovi dal 70% kvůli Stanu Lee.

Jinak Marvel má rozdělené filmy podle žánrů, jestli se to tak dá říct. Iron Man je akčňák, Thor spíše fantasy a Kapitán je drama (spíše Winter Soldier). Mě osobně se ale akční/bojové scény u Kapitána líbí. Civil War mělo suprovou akční scénu na letišti, ale taky dobrý scénář a celkově příběhy z filmů na sebe navazují. Člověk nemusí dávat pozor celý film a může se u toho perfektně odreagovat, sice může přehlédnout nějaké vodítka k ostatním filmům, ale ty nejsou zas tak podstatné.

Jak jsi psal, že někdo hodnotí story u BF1. Podle mě je to správné. Správný kritik by měl zhodnotit každou část produktu, i když není primární u hry/filmu. Pěkná byla recenze na BF Hardline, kde recenze byla rozdělená na singl a multiplayer část. Ale u filmu musí hodnotit příběh. Akce ve Wickovi je dobrá, nevyznám se v bojovém umění a tak, ale příběh je jak přes kopírák z jedničky. SPOILER!!! Tentokrát sice pes přežil, ale zničili mu dům a musel splnit tu "smlouvu" a pak zase všechny vyzabíjet aby se dostal k bossovi. Mad Max měl příběh, který není okopírovaný. John Wick 1 měl taky dobrý příběh a nápad, ale vidět 2x stejný film, jen v jiných kulisák to fakt ne.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
12. 3. 2017 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Ještě, že to není jak u BF1, 18+ hra a někdo z EA řekne, že je chce, aby se děti víc zajímaly o první světovou válku.
Facepalm.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
11. 3. 2017 19:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vollodo: To souhlasím. TC tuhle hru kritizuje za repetitivnost a u Mafie 3 mu to nevadí.
Takže jak říkáš ty, něco je ok něco vypustit (tak 70% obsahu) a je to ok.

XT660Z
XT660Z
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jak.to.ctu a ty komentáře......nebudu ani kupovat

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
11. 3. 2017 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem mile potěšen z recenze i závěrečného hodnocení. Ta hra by si 3/5 nezasloužila. K té repetetivnosti: Zatím se nedá udělat open world, který je stavěn na mulťák, tak aby tam nebyly pořád ty stejné činnosti. Znamenalo by to se každé kravině věnovat extra a to je z ekonomického i časového hlediska nesmysl. Buď jsou promakaný koridorovky a nebo sušší open worldy a nemyslím, že se to v nejbližší době změní. I na GTA se podepsala repetetivnost a proto jsem to přestal hrát. Jsem zvědav jak si v tomhle ohledu poradí Star citizen.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
11. 3. 2017 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wumitai: Zaklínači jsem ten svět věřil a žil svým životem. Ženské tam perou prádlo, děti si hrají a živá hudba ve městech a bordelech krásně hraje. Atmosféra je tam dobrá, neříkám že perfektní, ale do děje to vtáhne dobře.

GTA 5 má tolik obsahu a aktivit že by se to dalo krájet. Heisty od 1 do 5 heistu to je cirka asi 28 - 30 misí, tak se žádná neopakovala a hrálo se to s kamarády náramně dobře.
Je to taková hra, která obsahuje super skákačky, závody, střílení, sporty, super mise a různé modované mapky, které jsou naprosto boží (naposledy hrán model TRON a naprosto super).
A město opravdu žije a ano jízdí model není nic převratného i skrze to je ale zábavný a lítat s heli či letadly a nebo si zazávodit v autech je naprosto fajn.
To se o Widlácích říct nedá, ty skateboardy předělané na auta fakt nežeru a ten svět je o ničem.
Je prázdný a nedetailní a ano grafika je hezká, když se tedy nepodíváte hodně z blízka :D.
Ale to co nás v GTA 5 bavilo, hele pojď se podívat támhle a vidíš támhle to? Tam musíme jet a zkusit to sjet na motorkách.
Ve widlands demu vyzkoušeno, vysmáto a odinstalováno. S chutí si zapnu staré Splinter Celly protože Ubi neumí ani kopírovat své hry.

ps: ale co UBI se nabaští a jestli hra chcípne a nebo bude hratelná za dva roky až vyjdou dlc, tak vem to čert :D. Hodně dobrých starých her ty mám hodně rád od nich a Watch Dogs 2 ty jsou skvělé. For Money a Alfa Widlánds money maker bych nechal u ledu a taky tam skončí.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 14:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: Prorvaná mikrostransakcema :D :D :D Vždyť to ,co je tam navíc jsou jen věci které stejně získáš hraním, jen skiny na zbraně ne co jsem zaregistroval.

@Strejda Phil: Ta jako nebudu říkat o nečem, že je masterpiece a přitom tomu dám 7/10 že. U For Honor jsem měl problém jen s disconnectem jednou za cca hodinku, jinak NAT je individuální věc, špatná, ale dá se to opravit.
Postavy nejsou nevybalancovaná nějak extra, čas tě naučí vyhrávat pro jakékoliv postavě. Mikrotransakce co vím, tak ti dávají výhodu jen měny, za kterou kupuješ bedny a blbosti, které mají vliv pouze na 4v4, tím myslím staty věcí. Mají se konat eventy, které ti umožní nafarmit si tu měnu pouze plněním těch eventů, popř. daily questů. Pokud ty mikrotranskace nejsou v podobě pay2win nemá cenu to hodnotit záporně.

Marvel filmy nejsou čistě akční ale, John Wick je. Pokud bych měl srovnat s čistě akčním filmem, tak to bude Mad Max Fury Road, který je dokonce i lepší.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 3. 2017 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: i Zaklínač 3 ? i GTA ? ok

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
13. 3. 2017 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jbecko: Co to je za logiku? Že možná by byla větší kritika na hru a nedostala by takové vysoké hodnocení.
Hodnocení recenzentovi neberu. Jen z mého pohledu se nejedná o nadprůměrnou hru, ale skoro průměrnou.
Hra prorvaná mikrotrasnakcema bez atmosféry a jízdní modelem z roku 1995. AI nevidí když na 15 metrů zastřelíš kámoše před ní :D. To z toho dělá těžkej stealth :D

Reklama
Reklama