Titanfall na Xboxu vůbec neměl být
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Titanfall na Xboxu vůbec neměl být

Titanfall na Xboxu vůbec neměl být

Ondřej Švára

Ondřej Švára

Reklama

Bez ohledu na to, že se Titanfall letos stane asi jednou z nejlepších her na Xboxu One (a možná i na X360), neměla se tato multiplayerové akce na konzoli od Microsoftu vůbec objevit. Řekl to šéfdesignér projektu Richard Baker. 

Titanfall se totiž neměl objevit na konzolích jako takových. "Plánovali jsme ho jako výlučnou PC hru," uvedl Baker pro Eurogamer. Zároveň ale dodal, že následný vývoj pro Xbox nakopl i počítačovou verzi. Ta dnes prý funguje lépe než měla, protože vývoj na Xbox One donutil autory lépe pracovat se 64bitovou architekturou a s DirectX 11, takže zmodernizované jádro hry na Source enginu zajistilo i kvalitnější podvozek pro PC platformu.

Jednou z velkých vývojářských změn byla podle studia Respawn také volba nekomprimovaného ozvučení, což mimo jiné způsobilo, že počítačová instalace si ukousne až 48 GB místa na vašem disku. Konzolové instalace má oproti tomu jen 17 GB.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama