Zpět na článek

Diskuze: The Witness zdarma na Epic Games Storu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
8. 4. 2019 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Zapomněl jsi "brečí" To je hned po "lidi jsou dneska" nejužívanější slovo internetu.

OnlyCORE
OnlyCORE
Level 1 Level 1
7. 4. 2019 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ukončeme to... Já mám na to svůj názor a vy máte svůj. Já je nikdy podporovat nebudu.

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
7. 4. 2019 03:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: to je asi normální, časem to opadne. Každý normální člověk ví, že věci se mění a současný stav trval už příliš dlouho. Je čas rozčeřit stojaté vody. V rámci možností z toho budeme těžit. Nejvíc bysme samozřejmě tezili, kdyby hráči prostě šli a podpořili GOG, ale není tomu tak, tak tedy tu máme prostě další DRM klient, který ale chce se Steamem opravdu bojovat.

Drew
Drew
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 16:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hans999: Pouštět přítelkyni k počítači? Na to pozor nebo tam nebudeš mít ( nejen) hry vůbec žádné. :D

Z nostalgie to chápu, taky jsem to tak kdysi dávno měl, ale teď už by mi to přišlo strašně nepřehledné a nepraktické. Pár programů tam taky mám, to je vše. Už jsem viděl i plochu zaplněnou do posledního místa JPEG obrázkama, takže pár ikon her je nic ...

OnlyCORE
OnlyCORE
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Tak samozřejmě když ti to nevadí tak si můžeš žít dál, ale mě jo. Do teď jsme si tu žili v klidu sem tam vyšel launcher speciálně pro hry vydavatele a pak např GOG kterej prodává DRM FREE hry, paráda. Pak se tu objeví Epic a snaží se dostat na úroveň Steamu. Místo toho aby uživatele přilákal nějakou spešl funkcí nebo výhodami tak vydá holej obchod se zabezpečením level expert a rozhazuje peníze po vývojářích aby k nim přešli. Pochopím mala studia a hry kdy jim zabezpečí zisk, ale pak i velké hry se zaručeným úspěchem na jakékoli platformě. To už mi zní jakoby si pánové kouřili ohniváky. My uživatelé z toho nic nemáme.
Vem si Borderlands, všechny minule díly mám i se všemi DLC na steamu. I kdybych si chtěl počkat na steam verzi tak si nemůžu koupit krabičku do sbírky protože dostanu Epic klíč.
Mohli jsme si v klidu žít dál. Nikdo si Epicu o toto neprosil.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
8. 4. 2019 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: S tím se dá souhlasit.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viděl jsem dost komentářů ohledně EGS, že si kupují exkluzivity na hry, se kterýma nemají nic společné. Proč je teda hate u Borderlands, se kterýma mají společného mnohem víc než Steam a to engine.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: No me by se ty hry na plochu nevesly, tak mam na plose slozku (resp zastupce slozky) a v ni vsechny zastupce her (stejne to mam s programama apod). Kdyz uz nektery hry nejdou jinak nez digitalne, tak aspon predstiram ze nemaj se Steamem nic spolecnyho dokud se zas nezacte, pak uz se mi chce zase blejt ze je to Steam nebo jeste hur, Uplay a podobnej bordel.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RomanK47: banda krivaku... jezis! Proste se potrebujou dostat na trh a tak to zkouseji timhle zpusobem. Ja ani jednu z tech her co maji jako exkluzivitu nechci, ale i kdyby, tak s tim nemam problem. To uzivatelsky rozhrani se brzy zmeni. A za par let bude treba jeste lepsi nez na steamu.

Gerri
Gerri
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Treti hra zdarma, na kterou sem mel zalusk. Parada. Nevim jak jsou tyhle akce profinancovany, ale rekl bych, ze predstava o tom, ze jim dojdou kvuli tomu penize je pri nejmensim usmevna.

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
8. 4. 2019 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To není pravda. Proto taky píši "většina". Tvůj názor respektuji, protože máš svůj vlastní, řekl bych neměnný, názor. Jsou pro tebe důležité služby, které ti Steam nabízí a Epic ne. To je kvalitní argument. Pokud se chceš ale řadit mezi lidi, které jsem popsal v komentáři níže, tak já ti bránit nebudu, i když jsem zrovna tebe do nich neřadil a myslel jsem, že se do nich ani sám neřadíš.

Většina lidí, z mé zkušenosti při pročítání diskuzí na herních portálech nebo pod příspěvky na Facebooku, argumenty nemají. Vezmou 1 věc, která je zrovna v trendu a tvrdí, že je to jediná věc, která jim vadí. Jako příklad uvedu třeba fiasko a změnu platformy v případě Metra. Byly i zde názory, že je to hnus měnit platformu po reklamě na Steamu, těsně před vydáním, s čím jakž takž souhlasím. Doplnili to o komentář, že pokud by to bylo řádný čas dopředu a neproběhla by reklama na Steamu, tak nemají žádný problém si hru koupit na EGS. Pak ale ti stejní lidé nadávají u jiných her, jmenovitě Detroit, Borderlands, Outer Worlds a další, že Epic nebudou podporovat, protože Fortnite, protože čína, protože exkluzivita, což jim v případě Metra vůbec nevadilo.

Je v pořádku, že nechtějí přecházet na Epic. To je asi nikdo ani nebude chtít nutit. Proč teda mají potřebu furt psát negativní komentáře na Epic, i když je dle jejich slov nezajímá a většinou ani neřeší v komentářích hry, spíš jen to jak je Epic špatný. Příjde mi, že je to takový český unikát, ten hejt na Epic.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
7. 4. 2019 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: @Mr.sugar: Vy dva jste opravdu kvalitní diskutéři, opravdu máte respekt k jiným názorům. Aneb kdo nesouhlasí, že Epic Store je super, tak není normální, krade, hejtuje, je ovce, nebo pozér :D

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zarenix: on je I hate na nedávno oznámené porty některých PS4 her. Prostě bude at Epic udělá cokoli. A pokud se nepletu, tak za použití enginu plynou další výhody. @Zerosekai: ano, přesně jak říkáš. Cenou taky konkurovat nemůže, jelikož ji stanovuje publisher a ne Epic store. A i kdyby, už bylo zmíněno, že za metro exodus lidé platili klidně i dvojnásobek za Steam klíče od pochybných zdrojů. Takže odpůrci sice hlásají, co vše je špatně, ale svým chováním jen potvrzuji, že Epic jde správnou cestou. A co si budem povídat, většina kritizujících jsou ovce, pozéři a lidi, co prostě musí neustále řešit nějaké velké problémy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JabJab21: jo

Mr.sugar
Mr.sugar
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OnlyCORE: a kdo se tenkrát prosil Steamu?

Drew
Drew
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zerosekai: Ikonu hry? V roce 2019 ještě někdo stále používá ikony na ploše?

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OnlyCORE: já nevím EGS hate jde tak nějak mimo mě, momentálně mám na pc nainstalovanejch nějakejch 25 her a kvůli nim mám v pc, steam, gog, uplay, origin a battlenet a nějak mě to netankuje, nemusím se nikde hrabat prostě kliknu na ikonu hry a příslušnej launcher se sám spustí, nikdy sem navíc nevyužíval ty božské neustále omýlané fičury steamu, snad jen kromě achievementů. Možná je to protože sem si ještě nepořídil hru na EGS ale, tak nějak do té celé kouzi nejsem zapálenej, hraní na pc je roztříštěný, to je prostě fakt a co je jeden launcher navíc v dnešní době.

OnlyCORE
OnlyCORE
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerri: naděje umírá poslední.

daniel.zima@outlook.cz
daniel.zima@outlook.cz
Level 1 Level 1
7. 4. 2019 05:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je vidět, že vás prostě trápí jen nekompletní knihovničky na Steamu "nemůžu koupit krabičku do sbírky protože dostanu Epic klíč", chtěl bych mít tyhle starosti tvl. :D Buď si chceš zahrát, nebo ne, nic mezi tím není ;)

Zarenix
Zarenix
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 19:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar: Nejvíc se mi líbí ty "argumenty". Když bylo oznámeno Metro, tak si lidi i zde na Hrej stěžovali, že je to nekalá praktika a využití reklamy na Steamu, ale že pokud by to oznámili ze začátku, tak jim to nevadí. Pak další hry oznámili už od začátku a našla se další "výmluva" na nefér konkurenci, žádné výhody pro hráče, špatné služby a taky žádná vazba Epicu ke hře. Teď když oznámí Borderlands, kde tu vazbu mají přes Unreal Engine, tak ti stejní lidé pořád hledají další "výmluvy" proč to raději ukradnou, než podporovat Epic. Přijde mi to až směšné, když i lidé, kteří se živý hrami přes twitch/youtube a jejich kritika má váhu, to berou jen jako další launcher, kdy stejně "musí" mít v PC i další kromě steamu a vůbec jim to nevadí a tu hru stejně koupí.

Zerosekai
Zerosekai
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OnlyCORE: a co ti to prosímtě pomůže že budeš mít všechny díly na steamu? odemkne se ti speciální odměna? gratulujeme máte všechny hry na steamu? a když už se bavíme o tom jak získává EGS zákazníky, představme si teda na chvilku že by EGS začal se stejnou nebo i o trochu lepší urovní funkcí než má ted steam, ruku na srdce ty by sis tam tu hru koupil kdyby vyšla jak na EGS tak na steam? no nekoupil, protože jak si sám řekl máš všechny díly na steamu a ted si představ že všechny díly všech sérií jsou na steamu a všichni lidi používaj steam. Představa že by se novej obchod jako EGS dokázal prosadit bez exkluzivit je naivní a nepravdivá. Každýmu by bylo srdečně jedno co všechno obchod poskytuje když by si mohly hru koupit na steamu kde maj celou svou knihovnu. Navíc teda epic oznámil tunu funkcí, který ted když se jim obchod rozjíždí chtějí přidat, lidi ale stále mluví jako by EGS znamenal konec hraní na pc. Já to prostě i tak nechápu. A že se o to epic nikdo neprosil, s tím nesouhlasím lidi volali o konkurenci pro steam celý roky.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 15:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mr.sugar: Hadam ze liny lemry co nebyly schopny ani dojit ke dverim
a prevzit objednanou fyzickou kopii hry a samozrejme setrilkove a ekologove.

hans999
hans999
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Hromada lidí :D
Osobně to taky moc nechápu. Sám zapnu hru primárně přes klienta, tak mi ikona příjde naprosto zbytečná. Ale znám hromadu lidí, kteří ty ikony stále mají. Někteří dokonce i v liště. Na ploše mám jenom ikony programů, které používám k práci.
Ale neberu jim to. Je to taková nostalgie. Mít to ještě rozdělený tak, že v první časti obrazovky jsou ikony programů a v druhé části hry. Sám jsem to tak dříve měl, ale jelikož jsem si uvědomil, že je mi to vlastně k ničemu a že to není ani moc cool, když máš doma třeba přítelkyni. Zapneš PC a 30 ikon her, to je na rozchod. :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 12:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gerri: Jak se říká: "Rychle nabyl, rychle pozbyl."
Hru si může ta banda křiváků nechat.

OnlyCORE
OnlyCORE
Level 1 Level 1
6. 4. 2019 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem zvědavý kdy jim ty peníze dojdou, přestanou rozdávat a zvýší si ten jejich 12% příděl.

Reklama
Reklama