The Long Dark se dočká třetí části příběhu
Mrazivá dobrodružná hra na přežívání v zasněžené divočině kanadského severu má za sebou vývoj delší, než by nám bylo milé. V roce 2013 uspěla s kampaní na Kickstarteru, o rok později vstoupila do fáze předběžného přístupu na Steamu a teprve vloni v létě přesedlala, spolu s příchodem prvních dvou částí příběhového módu, do plné verze. Příběhových epizod však bylo přislíbeno celkově pět, přičemž té třetí z nich se dočkáme letos v prosinci. Přestože bychom se nějakému zchlazení, nebo alespoň malinkaté sněhové vánici, nebránili už dnes.
Příběh se točí okolo chlapíka jménem Will Mackenzie, který přežije leteckou havárii jeho soukromého letadla, probere se však zraněný, hladový a uprostřed mrazivé pustiny. Musí tedy sesbírat veškeré zbytky sil, odvahy a zálesáckého umu, aby se z šlamastyky nejen dostal, ale třeba také vypátral, co se stalo další přeživší, doktorce Astrid Greenwoodové. Její role se právě ve třetí epizodě pro změnu ujmeme, a podíváme se tak na celý příběh z nové perspektivy a dočkáme se při té příležitosti i doposud neviděné oblasti.
Spolu s tím také vývojáři z Hinterland Studio slibují, že bude třetí epizoda více otevřená a méně po příběhové stránce lineární, než ty předchozí. Zároveň plánují přepracovat první dvě epizody tak, aby ani jejich příběh nebyl tak přímočarý. Kupříkladu to znamená, že většina úloh z předchozích epizod bude splnitelná v libovolném pořadí, a některé se stanou zcela volitelnými.
Ke změnám zpětně dojde také v některých částech samotného příběhu, přibudou nová NPC a mimo jiné budou nově nadabovány všechny rozhovory, u nichž také došlo v přibližně 80 % k přepracování. Změn bude tolik, že přestanou být staré uložené pozice kompatibilní. Ti, kteří mají první dvě epizody dohrány, sice budou moci rovnou navázat třetí epizodou; staré pozice z průběhu hry již ale po prosincových změnách nebude možné spustit.