The Last of Us opět boduje: druhá sezóna láme rekordy
Sledovanost debutové epizody druhé série překonala sérii předchozí.
- První epizodu druhé série The Last of Us si v USA pustilo 5,3 milionu diváků v jeden den
- Jde o 10% nárůst od premiéry první série, kterou tehdy sledovalo 4,7 milionu lidí
Pouhé dva dny po premiéře prvního dílu druhé sezóny seriálu The Last of Us na platformě Max se zdá, že i tato řada bude minimálně stejně oblíbená jako ta předchozí: ne-li ještě oblíbenější. Ze seriálu The Last of Us se tak stává jedna z nejúspěšnějších televizních adaptací podle herní předlohy.
Podle serveru Deadline si úvodní epizodu druhé řady ve stejný den v USA pustilo 5,3 milionu diváků. To je přibližně o 10 % více než při premiéře první série, kterou tehdy sledovalo 4,7 milionu lidí. Šlo o druhý největší debut v historii Maxu, hned po premiéře první epizody Rodu draka. Tyto čísla dokazují, že se série rozrůstá a postapokalyptický svět společnosti Naughty Dog zajímá stále více fanoušků.
Zajímavostí je i prudký nárůst zájmu o první sérii. Za poslední týden její sledovanost vzrostla o 150 %. Tato statistika je vcelku pochopitelná, někteří diváci si jistě chtěli připomenout události předchozí sezóny nebo rychle dohnat děj, pokud se s The Last of Us ještě neměli možnost seznámit. Fanouškovská základna seriálu je tedy i v této sérii stále silná a nadále roste.