The Blood of Dawnwalker nechá hráče ovlivnit svět kolem nich
Bývalí vývojáři z CD Projekt Red (nyní ve studiu Rebel Wolves) v rámci Gamescomu odhalili více z gameplaye i příběhu jejich chystaného RPG The Blood of Dawnwalker.
- Polští vývojáři z Rebel Wolves ukázali na Gamescomu další záběry z hraní jejich chystaného upírského RPG The Blood of Dawnwalker.
- Zásadní pro hru bude dualita, hlavní hrdina je totiž ve dne člověk a v noci upír. Na základě toho se budou například měnit podmínky pro plnění úkolů.
- Vývojáři hráče potěšili informací, že herní svět bude možné prozkoumávat bez časového presu.
Během středečního The Future Games Show na aktuálně probíhajícím Gamescomu se ukázaly hned dvě hry odehrávající se ve 14. století za morové rány. Mimo italský debut 1348 Ex Voto došla řada také na polské studio Rebel Wolves s jejich očekávaným RPG The Blood of Dawnwalker.
Více ze hry ukázali vývojáři ve videu níže, o titulu se ale ještě více rozepsal kreativní ředitel studia Mateusz Tomaszkiewicz na Playstation Blogu. Hrát budete za Coena, titulního Dawnwalkera. Přesné okolnosti zůstávají záhadou, ale pokus proměnit Coena v upíra selhal, v důsledku čehož žije hlavní hrdina mezi dvěma světy: ve dne je člověk, v noci upír.
Právě dualita je jádrem hratelnosti, přičemž každá forma nabízí odlišné dovednosti a schopnosti. Většinu úkolů lze navíc plnit ve dne i v noci. Vývojáři mimo to lákají na „narativní sandbox“. Jakmile totiž skončí prolog, máte 30 dní a nocí na to, abyste zachránili Coenovu rodinu před Brencisem, prastarým upírem a bývalým římským senátorem.
Časový limit ale nebude tak striktní, jak by se mohli hráči obávat. Pouze větší akce a události posouvají čas dopředu a vy jste jako hráči vždy informováni, kolik času daná aktivita zabere. Pohybování se po otevřeném světě tak neposouvá čas dopředu, což vám dává svobodu prozkoumávat herní svět bez časového presu.
Úkoly lze plnit v libovolném pořadí, je možné je zcela přeskočit, nebo je dokonce vůbec neobjevit, vše v závislosti na vašich rozhodnutích. Mnoho postav může být zabito, přičemž jejich absence změní události i vztahy v herním světě. Často existuje více cest k dosažení stejného cíle a i nečinnost je volbou, tu ale okolní svět vezme na vědomí a zareaguje na ni, uvádějí vývojáři.
The Blood of Dawnwalker vyjde někdy v roce 2026 na PC, PS5 a Xbox Series X/S.