Terraria 2 zamíří na více platforem
Terraria, svérázná 2D sandboxová plošinovka, která se dokázala vymanit z označení "klon Minecraftu", měla složitou cestu na všechny platformy, na které se dosud dostala. V květnu 2011 vyšla na PC, o dva roky později na PS a XBLA a iOS spolu s Androidem ji obdržely teprve nedávno. Velké rozestupy mezi vydáním na různé platformy by se však v případě Terraria 2 neměly opakovat.
Andrew Spinks, tvůrce hry, sdělil, že by rád "napsal kód Terrarie 2 v přenosnějším jazyce, tak aby bylo ji možné vydat na více platforem při launchi nebo v krátkém odstupu,". Bohužel, na Nintendo 3DS se Terraria 2 nepodívá. Spinks to vysvětluje tím, že 3DS nedokáže Terrarii rozeběhnout tak, jak by si přál.
Ačkoliv vývoj na Terrarii 2 ani nezačal, Spinks už má pro hru velké plány. Chtěl by, aby hra obsahovala "nekonečné světy", mezi kterými by mohli hráči přecházet.